اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو

VN-24797
نوع فیوز: سه فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو

جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو یکی از وسایل پوشش و محافظتی از عوامل محیطی ناخواسته است که طراحی ساده ای دارد. این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده است و می تواند برای نگهداری فیووز مینیاتوری 3 فاز یا 3 عدد تک فاز استفاده شود.

جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو

فیوزها، یکی از اصلی ترین اجزای مدار در برق کشی هر ساختمانی است که معمولا در ورودی ساختمان ها درون یک جعبه فیوز یا تابلو برق قرار می گیرند. این نوع جعبه ها در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند تا با توجه به نوع فیوزهای به کار رفته برای کنترل خطوط برق، محافظی برای آنها از عوامل محیطی بیرونی ناخواسته باشند.

جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو یکی از این نوع پوشش ها و محفظه ها است. همانطور که از نام آن پیداست، این نوع از جعبه ها سایز کوچکی دارند و می توانند برای نگهداری کلید های مینیاتوری سه فاز به کار برده شده و از وسایل الکترونیکی خانه شما حفاظت کنند.

جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو

ویژگی ها و مشخصات جعبه مینیاتوری روکار سارو

جعبه سه فاز مینیاتوری روکار به طور کلی برای دو کاربرد اصلی ساخته شده است. اولین مورد، محافظت در برابر محیط بیرونی و مورد دوم، برای اتصال و نصب فیوزهای مینیاتوری در سطوح دیوار. همانطور که می دانید، فیوزها علاوه بر محافظت کردن از مدار در برابر جریان کشی اضافی، هنگام اتصال کوتاه نیز به صورت خودکار قطع می شوند. فیوزهای مینیاتوری در خود یک قطعه مکاترونیکی دارند که لازم است برای نگهداری آن بستر مناسبی درنظر گرفته شده تا در صورت تجاوز جریان از یک حد مشخص، اقدام به قطع خودکار مدار کنند.

استفاده از این نوع جعبه مینیاتوری سه فاز رو کار، می تواند علاوه بر به کارگیری یک فیوز مینیاتوری 3 فاز، برای جایگذاری 3 عدد فیوز مینیاتوری تک فاز نیز استفاده شود. وزن این محصول پایین است (در حدود 300 گرم) و به همین خاطر می توانید آن را به راحتی کنترل و نصب کنید. این نوع محصول یعنی جعبه روکار سارو سه فاز از شرکت سارو، از جنس پلاستیک تهیه شده است. همچنین توجه کنید که مدل آن 3F نام دارد. با توجه به قیمت مناسب این محصول، شما می توانید از آن در پروژه های مختلف و معمول خود در زمینه برقکاری ساختمان به راحتی استفاده کنید و پوشش مناسبی را برای کلید های مینیاتوری برقی خود ایجاد نمایید.

اطلاعات تکمیلی

جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو دارای دو جای پیچ در سمت بالا راست و نیز پایین سمت چپ است که به راحتی می تواند اتصال مناسبی را برای این محفظه ایجاد کند. هساختار این نوع جعبه ها از دو لایه رو و بیرونی ساخته شده است که قابل جدا شدن هستند. در لایه رویی 2 جای پیچ و در لایه عقب 4 جای پیچ قرار داده شده است که البته دو مورد آن به صورت دست نخورده و بسته (اضافی) طراحی شده است.

در هنگام استفاده از جعبه مینیاتوری روکار، لازم است حتما به نحوه نصب آن توجه کنید. در برخی موارد دیده شده است که حالت های ON روشن یا OFF خاموش در این نوع وسایل به صورت برعکس جایگذاری شده اند که این می تواند در عملکرد شما اختلال ایجاد کند. شما می توانید از جعبه مینیاتوری روکار سه فاز سارو برای راحتی و اطمینان در فعال کردن فیوزها و یا خاموش کردن و امنیت آن استفاده کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع فیوز
    سه فاز
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز