اشتراک گذاری

فیوز و جعبه فیوز

جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب

VN-24849
تعداد فیوز: 12 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب

همه ما می دانیم که تجهیزات الکترونیک استاندارد یکی از لازمه های هر منزل و محیط کار و محیط تجاری به شمار می رود. جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب یکی از محصولات استاندارد بشمار می رود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ما در این نوشته قصد بررسی بیشتر این محصول را داریم. جعبه فیوز در واقع به ما محیطی را ارائه می دهد که قادر هستیم فیوزها را در آن نصب کرده و جعبه فیوز مینیاتوری در واقع برای فیوزهای مینیاتوری جدید طراحی شده است. ابعاد کوچکتر نسبت به محصولات قبلی و تمرکز بر زیبایی محصول باعث شده است تا جعبه فیوز 12 عددی شرکت سارو مدل مهتاب امروزه بسیار مورد توجه قرار گیرد.

بررسی بیشتر جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب

در ابتدا باید گفت که این محصول با استفاده از پلاستیک مات سفید (برای قسمت بدنه) و پلاستیک شفاف برای قسمت درب طراحی شده است و می توان گفت که کاربرد جعبه فیوز مهتاب شرکت سارو بیشتر برای استفاده در محیط هایی مانند منازل، ساختمان های اداری و همچنین محیط های تجاری می باشد. برخورداری از فضای جایگذاری 12 عددی فیوز در این محصول را می توان یکی از مهمترین ویژگی های این محصول برشمرد.

همچنین سایز برش این کالا برابر با 29 در 20 سانتی متر بوده و به گونه ای طراحی شده که عمقی برابر با 6 سانتی متر را داشته باشد. پس می توانیم به این نتیجه برسیم که این جعبه فیوز برای استفاده از فیوزهای مینیاتوری استاندارد گزینه ای کاملا مناسب بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که مزایای جعبه فیوز مدل مهتاب شرکت سارو چیست؟ 

جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب

مزایای جعبه فیوز سارو مدل مهتاب 12 عددی

در ابتدا باید گفت که جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب می تواند یکی از شکیل ترین محصولات عرضه شده در این زمینه باشد. همچنین شرکت سازنده تمام تلاش خود را داشته است تا نوع باز و بسته شدن درب و همچنین طول عمر محصول بسیار با کیفیت باشد. تمامی این موارد در کنار تولید این محصول بر اساس استانداردهای فنی مهندسی برق را می توان از دیگر ویژگی های اصلی دانست که باعث شده است جعبه فیوز سارو مدل مهتاب 12 عددی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

قیمت مناسب این محصول ایرانی در کنار استفاده از بهترین متریال در تولید را می توان از دیگر ویژگی های این کالا دانست. در ادامه بیشتر در خصوص بهترین روش خرید جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب با شما صحبت خواهیم داشت. باید توجه داشته باشید که تهیه یک محصول با کیفیت ایرانی می تواند یکی از مهمترین چالش های پیش روی شما باشد و در همین راستا، این جعبه فیوز به شما توصیه می شود.

خرید جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو

خرید جعبه فیوز مینیاتوری 12 عددی سارو مدل مهتاب را می توان یکی از بهترین محصولات عرضه شده دانست. فروش جعبه فیوز سارو مدل مهتاب 12 عددی برای منازل و محیط های کاری می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. این محصول بر اساس تمامی استانداردهای فنی برق تولید شده است و همچنین بدنه ای بسیار مقاوم را دارا می باشد که باعث شده است خریدار بتواند با اطمینان از این محصول استفاده نماید. از این جعبه فیوز همانطور که به آن اشاره شد می توان هم در منازل و هم در محیط های کاری به منظور حفظ و مراقبت از فیوزها استفاده کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس
    پلاستیکی
  • رنگ
    سفید
  • تعداد فیوز
    12 عدد
  • سایز برش
    20×29 با عمق 6 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز