اشتراک گذاری

آرام بند

آرام بند فاتلس مدل D84

VN-24850
درجه بازشدگی: 90 درجه
کشش برای هر لنگه: 70 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آرام بند فاتلس مدل D84

آرام بند فاتلس مدل D84 محصولی جدید از شرکت ایتالیایی فاتلس می باشد که با طراحی منحصر به فرد خود و کیفیت عالی که دارد به یک کالا اقتصادی در بازار جهانی تبدیل شده است، شرکت فاتلس با داشتن گواهی تایید و استاندارد از سمت اتحادیه اروپا توانسته نام خود را به عنوان یک برند تجاری رقم بزند. آرام بند درب فاتلس کالایی است مناسب برای درب های شیشه ای که با کنترل سرعت حرکت درب باعث افزایش طول عمر درب های شما می شود، این کالا دارای نماد استاندارد CE بوده و تایید شده از سوی کارشناسان لایت هوم می باشد.
مشخصات فنی آرام بند فاتلس
فنر درب حیاط فاتلس مدل D84 تنها قابل استفاده برای درب های شیشه ای بوده که حداکثر دارای وزنی معادل 70 کیلوگرم و ابعادی به شعاع 95 سانتی متر باشند است. یکی از ویژگی های بارز این قابلیت تنظیم به صورت دو زمانه می باشد و نحوه آرام بند فاتلس این کالا به این صورت است که پس از رها شدن درب با استفاده از سیستم هیدرولیکی یک بار در میانه و آخر باعث کم شدن سرعت در می شود تا از برخود با شدت درب به چارچوب جلو گیری کند، آرام بند d84 امکان مکث کامل درب را در زاویه 90 درجه را به شما می دهد.

مشخصات ظاهری و رابط کاربری
آرامبند فاتلس D84 محصولی کارآمد و با کیفیت در ابعاد مستطیل شکل با بدنه ای فولادی تولید شده است، این کالا ضد زنگ و ضد حریق می باشد در صورت وقوع حادثه آتش سوزی مانع باز شدن درب نمی شود. فنر های آرام بند قابلیت تنظیم حساسیت دارند و شما می توانید با استفاده از آلن موجود زمان مکث درب را تغییر بدهید. این کالا با از تمامی قفل های برقی پشتیبانی می کند و قدرت هر لنگه 70 کیلوگرم می باشد که با طراحی مناسبی که دارد امکان نصب بر بیشتر مناطق را دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مدار
    دو سرعته
  • درجه بازشدگی
    90 درجه
  • کشش برای هر لنگه
    70 کیلوگرم
  • کشور سازنده
    ایتالیا
  • گارانتی
    120 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز