اشتراک گذاری

قفل

قفل برقی حیاطی بدون شستی یوتاب مدل 1093

VN-24887
ولتاژ: 12 ولت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات قفل برقی حیاطی بدون شستی یوتاب مدل 1093

طراحی و مشخصات ظاهری
از منظر علوم روز رفتارشناسی بازار مانند مارکتینگ و برندینگ که برخلاف آنچه به نظر می رسد کم اهمیت با شد اما نقش بسیار تعیین کننده ای نیز دارد، اکثر خریداران لوازم جدیدی مانند قفل برقی یوتاب، هنگام اقدام به اقدام و خرید چنین کالا هایی، بیشتر دقت، حواس و در مواقع مبنای اصلی خرید شان را بر پسندیدن کالا به لحاظ ظاهری می گذارند که همین، نشان دهنده اهمیت این مهم می باشد. تیم طراحی یوتاب نیز با علم به این مهم و اشراف به نیاز بازار، موفق به طراحی استاندارد قفل برقی که در بازار و عموم به آن قفل کله گاوی، قفل حیاطی برقی و قفل لاک پشتی هم معروف است، این بار بدون شستی و صرفا با قابلیت باز شدن با سوئیچ (کلید) و یک کلید برق در اطراف آن در داخل حیاط یا محوطه درونی پارکینگ را داراست، شده اند که آن را تبدیل به قفلی با امنیت بالا تر تبدیل کرده اند.

خصوصیات فنی و ویژگی ها
در بحث اولویت بندی موارد تاثیر گذار بر بازخورد کلی اولیه یک بر یک کالا پس از عرضه در بازار هدف خود، اینکه آن را به عنوان کالایی خوش فروش و پر استفاده در بازار به حساب آورند یا بر عکس، از آن دست کالا هایی می شود که جایگاهش را سریع در بازار از دست می دهد، قطعا امکانات فنی و ویژگی های آن، در صدر پر اهمیت ترین موارد قرار خواهد گرفت. در نتیجه بسیار پر اهمیت است که بدانیم قفل برقی حیاطی یوتاب مدل بدون شستی 1093 که در دو مدل مختلف برای درب نفر رو و همچنین برای درب پارکینگی خودرو طراحی شده است، دارای امکاناتی از قبیل قابلیت نصب در همه جهات مختلف در راستای ایمنی بیشتر، طراحی ضد آب که اجازه نفوذ مایعات به درون قفل را نمی دهد می باشد.

از دیگر مهم ترین نکات و ویژگی های این قفل کله گاوی؛ طراحی ویژه بدون شستی است که برای جاهایی که وجود شستی یا نیاز نیست، یا به نوعی اضافی می باشد و حتی ممکن است در صورت رسیدن دست (در برخی درب های حیاطی میله ای که دست ممکن است از لای آن رد شود)، خطر آفرین شود، بسیار مناسب می باشد. در این مدل همچنین دستگیره پلاستیکی قرمز رنگ همیشه حاضر در طراحی کله گاوی ها نیز حذف شده اند، چرا که حالا که شستی از آن حذف شده، دیگر عملا دستگیره بی کار و اضافه می نمود. از محتویات درون جعبه قفل برقی حیاطی بدون شستی 1093 یوتاب نیز می توان به پلیت یا صفحه های زیرین، پیچ و واشر، 5 عدد سوئیچ غیر کامپیوتری (در اصطلاح عامیانه غیر صحیح؛ کلید) و خود قفل اشاره کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ولتاژ
    12 ولت
  • گارانتی
    24 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز