اشتراک گذاری

دوربین مداربسته

دوربین لامپی وایرلس 360 درجه ای

VN-24909
کیفیت تصویر: 2 مگاپیکسل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوربین لامپی وایرلس 360 درجه ای

مشخصات فنی دوربین لامپی بی سیم
رزولوشن این دوربین بیسیم لامپی 2 مگاپیکسل می باشد که تصویری عالی از محیط دریافت می نماید.این دوربین مجهز به یک میکروفن و یک اسپیکر  می باشد که صدایی دو طرفه از محیط را  دریافت و ارسال می نماید. صدای دو طرفه به این معناست که کاربری که تصویر را می بیند قادر است هم زمان صدای محیط را نیز بشنود و در صورت نیاز با نگه داشتن یک دکمه در تلفن همراهش صدای خود را به دوربین لامپی انتقال دهد تا با پخش آن از طریق بلندگوهای کار شده بر روی دوربین، صدای او نیز در محیط شنیده شود.

در کنار این دوربین یک ورودی جهت اضافه نمودن کارت حافظه Micro SD وجود دارد تا بتواند به غیر از ارسال تصویر آن را در کارت حافظه ذخیره نماید. این دوربین لامپی قادر است تا 64 گیگابایت رم را پشتیبانی نماید. تصاویر با فرمت ذخیره سازی H.264 در حافظه ضبط می شود و مصرف کننده می تواند در حداکثر حالت ممکن حدود 10 روز تصویر داخل حافظه ذخیره داشته باشد.

این دوربین لامپی به جهت دارا بودن از LED های پر نور دیگر نیازی به دید در شب مادون قرمز ندارد و می تواند تصاویر با کیفیتی را در شب تهیه نماید. همچنین به واسطه دید بسیار وسیع می تواند در فروشگاهها بسیار کاربردی باشد و تمامی نقاط یک فروشگاه و یا یک اتاق، خانه را در بر داشته باشد.

روش اتصال به تلفن همراه
مصرف کننده پس از خرید این محصول می بایست یک نرم افزار که QR کد آن روی جعبه موجود است را اسکن کرده و نصب نماید و پس از آن مراحل راه اندازی که بسیار ساده نیز است پیش بگیرد و در نهایت به دوربین لامپی متصل شود. همین جا باید بگوییم که این دوربین وایرلس را می توان بدون اتصال به اینترنت نیز راه اندازی کرد اما کنترل آن را تنها می توان در فاصله ای نزدیک به دوربین لامپی در اختیار داشت.

اما وقتی دوربین مدار بسته لامپی را به اینترنت متصل میکنم به وسیله انتقال تصویر P2P از هر جای دنیا می توانیم کنترل کاملی نسبت به دوربین و محیط اطراف آن داشته باشیم.

تنظیمات نرم افزاری که اپلیکیشن این دوربین لامپی در اختیار کاربر قرار میدهد بسیار کامل است و او می تواند تنظیمات مورد نظر خودش را روی این دوربین اعمال نماید. تنظیماتی نظیر ذخیره تصویر در حالت زمانبندی یا تشخیص حرکت، خاموش کردن ال ای دی های کناری لامپ، ارسال نوتیفیکیشن زمان تشخیص حرکت و بسیاری دیگر.

کاربر میتواند از قابلیت از ارسال نوتیفیکیشن در صورت تشخیص حرکت را برای زمانی که در خانه حضور ندارد،  استفاده کرده و از این دوربین به عنوان دزدگیر استفاده کند. یکی از قابلیت های دزدگیر اماکن اطلاع صاحب خانه از ورود یک شخص غریبه داخل خانه است که این دوربین می تواند آن را با مستندات بیشتری انجام دهد. 

موانع قانونی دوربین لامپی

 

دوربین بیسیم لامپی چون به لحاظ ظاهری شبیه دوربین مدار بسته نیست پس از دسته دوربین های مخفی به حساب می آید و استفاده کردن از آن بدون اینکه افرادی که در آن محل هستند از تجهیز دوربین و محل آن باخبر باشند به نوعی جرم تلقی می گردد و می تواند دردسرهای زیادی برای استفاده کننده ایجاد نماید.

نصب دوربین مداربسته مخفی به هر نحو (در محیطهای مشاع یا خصوصی) نیازمند مجوز است. در صورت شکایت به واسطه نصب دوربین مخفی حتی در منزل خود فرد، این موضوع می تواند به پرداخت جریمه سنگین یا تعقیب قضایی منجر شود.

پس توصیه می شود اگر از این نوع دوربین وایرلس برای ساختمان، مغازه یا دفتر خود استفاده میکنید حتما با برچسب هایی از تجهیز آن محل به دوربین مدار بسته آگاه سازی لازم را انجام دهید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کیفیت تصویر
    2 مگاپیکسل
  • زاویه دید
    360 درجه
  • ديد در شب
    8 متر
  • قابلیت نصب حافظه(RAM)
    دارد
  • گارانتی
    1 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز