اشتراک گذاری

دوربین مداربسته

دوربین سولار بیسیم Fede HF-BS5 بولت

VN-24919
قابلیت نصب: فضای باز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوربین سولار بیسیم Fede HF-BS5 بولت

مشخصات ظاهری دوربین خورشیدی Fede HF-BS5
دوربین بیسیم سولار HF-BS5 یک دوربین بولت ضد آب است که ساخته شده تا بتوان آن را در فضای باز که در معرض باد و باران است قرار داد. وقتی به پکیج این دوربین نگاه میکنیم در میابیم که به همه ی جزئیات بسیار توجه شده و همه ی ورودی های این دوربین با واشر هایی که از ورود آی و خاک جلوگیری کند پوشانده شده است.

دوربین سولار HF-BS5 به گونه ای طراحی شده که باتری و پایه دوربین یکپارچه شده و شکل ظاهری آن با یک دوربین بیسیم تفاوتی نخواهد داشت. در زیر دوربین بولت محفظه ای وجود دارد که از آنجا دسترسی به یک سری ورزدی ها و دکمه های دوربین فراهم شده است. وقتی درب محفظه را باز می کنیم دکمه خاموش روشن کردن، دکمه ریست کردن و ورودی میکرو SD در آنجا واقع شده تا آنها در جایی محفوظ از دسترس عموم و به دور از آب خوردگی قرار داشته باشد.

مشخصات فنی و نرم افزاری دوربین سولار بولت HF-BS5
اگر بخواهیم به ماهیت این دوربین سولار پی ببریم در میابیم این یکی از دوربین های بیسیم شرکت FEDE است که به باتری و پنل خورشیدی مجهز شده تا هیچ گاه به برق شهری نیاز نداشته باشد. این محصول از یک سنسور قدرتمند دو مگاپیکسلی تجهیز شده تا از فاصله 5-6 متری بتوان به راحتی پلاک خودرو را خواند و در همین فاصله بدون نیاز به زوم افراد را شناسایی کرد.

با اینکه این دوربین از سری دوربین های ثابت است اما به دلیل استفاده از لنز عریض 110 درجه ای قادر است محیط خوبی از روبرو را پوشش دهد و به راحتی با یک عدد از این دوربین ها می توان محیط خوبی از یک محوطه را پوشش داد.

نصب و اشتراک گذاری مطمئن

 

اگر قبلا از دوربین های no name وایرلس استفاده کرده باشید و برای اولین بار این دوربین را روشن کرده و راه اندازی کنید متوجه تفاوت امنیت و همچنین راحتی در نصب این دوربین خواهید شد. برای کانفیگ این دوربین ابتدا باید برنامه Tuya Smart را نصب و سپس خود را رجیستر کنید. ادامه کار ساده تر بود و پس از انتخاب نوع دوربین و معرفی نام و پسورد وای فای خود و گرفتن qr کدی که روی گوشی شما ظاهر می شود روبروی دوربین اتصال انجام می پذیرد.

اشتراک گذاری نیز از طریق تلفن همراه نفر اولی که به این دوربین متصل شد به کاربرانی که او تشخیص دهد انجام می پذیرد. در این مرحله سطح دسترسی نیز به کاربران اعطا می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ديد در شب
    25 متر
  • قابليت ضبط صدا
    دارد
  • قابلیت تشخیص حرکت و انسان
    دارد
  • قابلیت نصب
    فضای باز
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز