اشتراک گذاری

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل DH-HAC-B1A21P

VN-24924
کیفیت تصویر: 2 مگاپیکسل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوربین مداربسته داهوا 2 مگاپیکسل DH-HAC-B1A21P

دوربین مدار بسته دام داهوا DH-HAC-B1A21P
به کارگیری و استفاده از تجهیزات نظارتی پیشرفته و کاربردی تاثیر قابل توجه ای را در جهت بالا بردن امنیت مناطق مسکونی، اداری و تجاری گذشاته است. کمپانی داهوا که به برندی شناخته در کشور های آسیایی و بین المللی تبدیل گشته، پس از حضور در بازار های داخلی به دلیل بهره گیری از طراحی زیبا و رابط کاربری آسان در تولید دوربین مدار بسته به محصولی منتخب در بین تجهیزات برند های مختلف تبدیل گشته است.

لنز و تصویر
مهمترین موضوعی که در هنگام خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه داشت، رزولوشن تصویر دوربین است. لنز دوربین کیفیت تصویر 2 مگاپیکسل FULL HD در اختیار کاربر قرار می دهد تا به این ترتیب جزییات زیادی را در اختیار داشته باشید. کیفیت بیان شده در درون پردازنده توسط دوربین مداربسته تامین می شود که در این دوربین از لنز ثابت 3.6 میلی متری بهره برده است. با وجود این لنز، می توانید 25/30 فریم از هر ثانیه را در اختیار داشته باشید. برای داشتن تصویر در تاریکی شب هم، دوربین مدار بسته کمپانی داهوا با روشن کردن ال ای دی مادون قرمز به خود صورت تمام هوشمند می تواند تا 20 متر در تاریکی مطلق وسعت دید داشته باشد. میزان مصرف برق این دوربین در حالت عادی 2.7W و در زمان فعال بودن دید در شب و هیتر دوربین 12V دی سی می باشد.

مشخصات ظاهری و بدنه
دوربین مداربسته BULLET به خاطر ظاهر گلوله ای مانند شان به این نام خوانده می شود. دوربین مدار بسته داهوا از قابی بولت با اندازه 149*69.8*69.8 میلی متری و جنس پلاستیکی است که 170 گرم وزن دارد. همانطور که می دانید داهوا دوربین های خود را با استاندارد IP67 روانه بازار می کند، که وجود این استاندارد در درون این بدنه باعث شده است، تا از ورود هرگونه آسیب به دلیل وجود مواردی همچون گرد و غبار، فشار آب شدید، و ضربه شدید و سنگین جلوگیری می شود.

از مهم ویژگی های این سیستم می توان به لنز ثابت 3.6 میلی متری، رزولوشن 2 مگاپیکسلی FULL HD، دید در شب تا 20 متر، استاندارد مقاومتی IP67، انتقال انرژی و تصویر در یک رشته با کمک POC، عدم فشرده سازی تصاویر با فرمت H.265 و گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله را می توان اشاره داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    14.9*7*7 سانتی متر
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • کیفیت تصویر
    2 مگاپیکسل
  • ديد در شب
    20 متر
  • وزن
    170 گرم
  • گارانتی
    24 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز