اشتراک گذاری

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته هایلوک توربو اچ دی 2 مگاپیکسل مدل THC-B120-M

VN-24925
کیفیت تصویر: 2 مگاپیکسل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوربین مداربسته هایلوک توربو اچ دی 2 مگاپیکسل مدل THC-B120-M

دوربین مداربسته هایلوک Turbo HD مدل THC-B120-M
نیاز به نظارت و دیدن اتفاقات محیطی در هر ساعت از شبانه روز، به یکی از مهم ترین قسمت ها در زندگی امروزی تبدیل گشته است تا در کنار مدیریت کنترل تردد از هویت اشخاص اطلاع پیدا کرده و از حوادث نامترقبه همچون آتش سوزی و سرقت جلوگیری کنیم. یکی از معروف ترین محصولات در این عرصه دوربین مداربسته ها هستند که با سخت افزار های موجود و ویژگی های منحصر به فرد با قدرت این امنیت را به شما مصرف کنندگان هدیه می دهد.

شکل ظاهری و لنز دوربین مداربسته
بدنه دوربین مداربسته توربو اچ دی هایلوک به شکل بولت طراحی شده و در انتهای آن پایه متحرک قرار دارد تا در صورت نیاز بر روی دیوار و سقف نصب گردد. لنز در نظر گرفته برای انتقال تصاویر 2.8 میلی متری ثابت است که با کمک سنسور قدرتمند CMOS رزولوشن 2 مگاپیکسلی را در بستر کابل کواسیکال به ضبط کننده تصاویر و خروجی انتقال می دهد. حداقل و حداکثر نور جهت ذخیره سازی و تصویر برداری در روشنایی 0.01 لوکس و در تاریکی مطلق 0 لوکس که این میزان نور پایین به دلیل وجود بسیار قوی است. زاویه لنز دوربین توربو اچ دی 103° درجه است تا با پهنای دید گسترده ریز ترین حرکات اتفاق افتاده را در محیط مشاهده کنید.

خصوصیات نرم افزاری و دید در شب
شرایط نامساعد نوری همیشه یکی از مشکلات اصلی دوربین مداربسته می باشد و دلیل اصلی آن، تاثیر گذاری مستقیم بر روی کیفیت تصاویر است. تکنولوژی DWDR در دوربین مدار بسته توربو اچ دی، به صورت دیجیتالی مشکل اختلاف سطوح نور زیاد را در محیط و در هنگام تصویربرداری برطرف می کند. ویژگی BLC باعث می شود اجسامی که مقابل یک منبع نوری قرار بگیرند، واضح و شفاف دیده شوند، این کار با تاریک تر کردن پس زمینه و ایجاد روشنایی بیش تر بر روی جسم انجام می گیرد. از دیگر قابلیت های که در رزولوشن تصاویر تاثیر گذار است DNR نام دارد که میزان نویز موجود در تصاویر دوربین مداربسته در نور کم را کاهش می دهد. این نویز در واقع بخاطر تکنولوژی AGC و میزان Gain در دوربین مداربسته به وجود می آید. دوربین مداربسته توربو اچ دی هایلوک تا 20 متر مربع در شب پوشش داده تا در تاریکی همانند روشنایی تصاویر را با جزئیات بالا تماشا کنید.

با اطمینان می توان گفت که دوربین مداربسته هایلوک با قیمت مقرون به صرفه کیفیت بالا در ارائه کارایی به سامانه منحصر به فرد جهت خرید دوربین مداربسته توربو اچ دی تبدیل گشته است. از مهم ترین گزینه قابل اشاره می شود به لنز 2.8 فیکس، سنسور سی ماس با رزولوشن 2 مگاپیکسل، جلوگیری از عبور مادون قرمز با ابزار ICR FILTER و بهبود کیفیت داده با گزینه های DWDR،AGC،BLC را می توان نام برد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    فلز
  • کیفیت تصویر
    2 مگاپیکسل
  • زاویه دید
    103 درجه
  • ديد در شب
    20 متر
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز