اشتراک گذاری

کارتریج جت پرینتر

کارتریج جت پرینتر HP پایه حلال مدل 2706

VN-24926
حلال کارتریج: الکل و آب
تکنولوژی کار: HP
قابلیت شارژ: دارد
جوهر رنگی: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

3,600,000

حداقل سفارش: 1 عدد

3,600,000

تماس با تامین کننده
پرینتر کالا
پرینتر کالا
وارد کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کارتریج جت پرینتر HP پایه حلال مدل 2706

کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706 یکی از ملزومات و تجهیزات بسته بندی در صنعت چاپ بوده که امکان چاپ با کیفیت تصاویر و متن های دلخواه شما بر روی سطوح مختلف نظیر شیشه، کاغذ، پلاستیک، فلز و چوب و ... به وسیله این نوع کارتریج به سادگی فراهم شده است. در این بخش قصد به اشتراک گذاری اطلاعاتی مختصر در خصوص مشخصات فنی و ظاهری کارتریج جت پرینتر HP پایه حلال مدل 2706 را برای شما داریم.

 مشخصات فنی کارتریج جت پرینتر HP پایه حلال مدل 2706

کارتریج جت پرینتر مدل 2706 وسیله ای بسیار کاربردی در صنعت چاپ و بسته بندی محسوب می شود که از تکنولوژی HP برای کار با آن استفاده شده و قابلیت شارژ مجدد نیز برای این مدل از کارتریج وجود دارد. الکل و آب به عنوان حلال های کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706 شناخته شده و تصاویر و متون مختلف را در ابعاد و سایز مشخص با توجه به قابلیت های منحصر به فرد این قطعه کاربردی میتوان بر روی تمامی سطوح اعم از شیشه , کاغذ , مقوا , چوب , پلاستیک , فلز به صورت با کیفیت چاپ کرد. میزان جوهر کارتریج جت پرینتر HP پایه حلال مدل 2706 چیزی در حدود 120 میلی لیتر بوده و بعد از گذشت 1 ثانیه به سرعت این جوهر خشک خواهد شد. این مدل از کارتریج های مخصوص جت پرینترهای HP را به دلیل استفاده از الکل به عنوان پایه حلال آن برای محصولات دارای بافت غیر نفوذ پذیر آب بکار می برند. همچنین جوهر کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706 علاوه بر خشک شدن سریع، به راحتی نیز بر اثر رطوبت، خراش و ... پاک نمی شود.

کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706

مشخصات ظاهری کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706

کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706 را به گونه ای طراحی کرده اند که امکان استفاده از جوهر رنگی برای چاپ تصاویر و متون مختلف، حداکثر در 5 خط به وسیله آن وجود داشته باشد. همچنین رنگ بدنه این قطعه از ملزومات صنعت چاپ و بسته بندی مشکی بوده و کابرد اصلی آن درجهت جت پرینترهای صنعتی است. استفاده از این مدل کارتریج جت پرینتر HP مستلزم رعایت نکاتی است که حمل وذخیره آن در شرایط توصیه شده و عملکرد متفاوت جوهر آن با توجه به بستر، شرایط محیطی و دستگاه چاپگر از جمله این مواد به حساب می آید.

مزایای خرید کارتریج جت پرینتر HP پایه حلال مدل 2706 

کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706 در مقایسه با مدل های مشابه خود در بازار لوازم و تجهیزات بسته بندی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که از مهمترین آن ها میتوان به زمان سریع خشک شدن جوهر بعد از چاپ بر روی سطح شی مورد نظر، مقاومت و چسبندگی عالی در برابر مالش، کیفیت و وضوح بالا برای خواندن بارکد، چگالی بالای نوری و .... اشاره کرد. از سوی دیگر، اصالت و سلامت فیزیکی کارتریج جت پرینتر HP مدل 2706  از جمله فاکتورهای تاثیرگذاری است که افراد به هنگام خرید بدون شک آن را مدنظر خود قرار می دهند و شرکت سازنده با ارائه یک کارت گارانتی 12 ماهه، کیفیت محصول خود را به شرط استفاده درست از آن تضمین نموده است. دقت داشته باشید که این مدل از کارتریج های جت پرینتر نوع تکنولوژی HP را بعد از باز نمودن وکیوم آن تنها درمدت زمان مشخصی میتوان استفاده کرد و عملکرد مطلوب آن مستلزم استفاده روزانه است. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • حلال کارتریج
    الکل و آب
  • تکنولوژی کار
    HP
  • قابلیت شارژ
    دارد
  • میزان جوهر
    120 میلی لیتر
  • تعداد چاپ
    5 خط
  • مدت زمان خشک شدن جوهر
    1 ثانیه
  • جوهر رنگی
    دارد
  • قابلیت چاپ روی سطوح
    شیشه , کاغذ , مقوا , چوب , پلاستیک , فلز
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز