اشتراک گذاری

رادیاتور و شوفاژ

رادیاتور آلومینومی ایران رادیاتور مدل وراندا -سولار- 500

VN-24954
نوع : آلومینیومی
تعداد پره: 5-7-10 عدد
ارتفاع پنل: 58 سانتی متر
طول پنل: 8 سانتی متر
بازه حرارتی هر پره: 158 Kcal
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات رادیاتور آلومینومی ایران رادیاتور مدل وراندا -سولار- 500

استفاده از سیستم گرمایشی رادیاتورها چندین سال است که در بسیاری از محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری مرسوم شده است. رادیاتورها ظاهر جذاب‌تری نسبت به بخاری‌های گازی دارند. همچنین فضای بسیار کمتری را در مقایسه با بخاری‌های رایج اشغال می‌کنند. رادیاتورها با کمک لوله‌هایی که در آن آب گرم جریان دارد، محیط را گرم می‌کنند و فضای مطبوعی را به وجود می‌آورند. ایران رادیاتور برند محبوب و مشهوری است که انواع رادیاتور را برای محیط‌های مختلف تولید و عرضه می‌کند. اگر قصد خرید رادیاتور دارید، با بررسی مشخصات رادیاتور سولار ۵۰۰ با ما همراه باشید.
مشخصات رادیاتور وراندا (سولار) ۵۰۰
این رادیاتور از جنس آلومینیوم ساخته شده است. رادیاتورهای آلومینیومی دارای وزن کمی هستند بنابراین نصب و حمل‌ونقل راحتی دارند. همچنین این رادیاتور دارای طراحی جمع‌وجوری است که برای آپارتمان‌‌ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب است. رادیاتور وراندا ۵۰۰ دارای چندین پره است که شما می‌توانید با توجه به متراژ منزل و میزان گرمادهی مورد نیاز، رادیاتور خود را با تعداد پره‌های دلخواه سفارش دهید. همچنین اگر بعد از مدتی نیاز به گرمادهی بیشتری داشتید، می‌توانید با خرید پره‌ها به تعداد آن‌ها اضافه کنید.

پره‌های رادیاتور وراندا ۵۰۰ هرکدام دارای ابعاد ۵۸×۸ سانتی‌متر و وزن حدود ۱.۵ کیلوگرمی است. برای مثال اگر یک رادیاتور با پنج پره را انتخاب کنید، ابعاد آن ۵۸×۴۰ سانتی متر با وزنی حدود ۷.۵ کیلوگرم خواهد بود. این پره‌ها قابلیت آب‌گیری ۴۶۰ میلی‌لیتر یا ۰.۴۶ لیتر دارند و هر پره حدود ۱۵۸ کیلوکالری انرژی گرمایی تولید می‌کند. رادیاتور سولار ۵۰۰ در قطعه‌های ۵، ۷ و ۱۰ عددی نیز به فروش می‌رسد.

شما می‌توانید رادیاتور خود را در تعداد ۵، ۷، ۱۰، ‍۱۲، ۱۵، ۱۷ و ۲۰ پره انتخاب و خریداری کنید.  برای مثال اگر یک رادیاتور با ۱۷ پره نیاز دارید، می‌توانید یک رادیاتور ۷ پره و یک رادیاتور ۱۰ پره را خریداری کنید. همان‌طور که اشاره کردیم این پره‌ها آلومینیومی هستند، بنابراین در مقابل خوردگی و زنگ‌زدگی بسیار مقاوم هستند. رادیاتور سولار ۵۰۰ در مراحل تولید قبل از عرضه در معرض تست‌های بسیاری مانند تست فشار، تست شعله و تست رنگ قرار می‌گیرند و به همین دلیل قدرت بالا و کیفیت عالی دارند.
خرید رادیاتور ایران رادیاتور وراندا ۵۰۰
اگر می‌خواهید رادیاتوری با طراحی امروزی، وزن کم و قیمت مناسب داشته باشید، خرید رادیاتور وراندا ۵۰۰ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. بازدهی حرارتی بالا، طراحی جمع‌وجور، تعداد پره‌های متغیر بر اساس نیاز مشتری، کیفیت بالای بدنه، قابلیت نصب شیر ترموستات و استانداردهای بین‌المللی از مزایای این رادیاتور به شمار می‌روند. قیمت رادیاتور وراندا ۵۰۰ با توجه به ویژگی‌ها و کارایی آن مناسب است. شما می‌توانید خرید رادیاتور وراندا (سولار) ۵۰۰ را با بهترین قیمت انجام دهید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع
    آلومینیومی
  • تعداد پره
    5-7-10 عدد
  • بازه حرارتی هر پره
    158 Kcal
  • ارتفاع پنل
    58 سانتی متر
  • طول پنل
    8 سانتی متر
  • کشور سازنده
    ایران
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز