اشتراک گذاری

جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگی فادینی HINDI 880 Sprint - هیدرولیکی

VN-25170
کشش برای هر لنگه: 400 کیلوگرم
قدرت پشتیبانی : 2.5 متر هر لنگه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جک درب پارکینگی فادینی HINDI 880 Sprint - هیدرولیکی

درب اتوماتیک هیدرولیکی فادینی HINDI 880 Sprint

فاديني تمام سعی و تلاش خود را بر روی سیستم های الکتروهيدروليک به کار گرفت و پس از گذشت 4 دهه دست رنج خود را با برنده شدن بزرگ ترين جوایز علمی، صنعتی در زمینه سیستم هاي هیدرولیک گرفت. کیفیت محصولات فاديني به قدری بالا بود که حتی در ایتالیا گارانتی مادام العمر براي آن در نظر گرفته شده و کسب عنوان برترین سیستم درب باز کن اتوماتیک در 60 کشور دنیا، نشانه هاي این برتری می باشد. جک پارکینگی فادینی Hindi 880 Sprint یکی از سه مدل سری Hindi فادینی می باشد، سری هیندی دارای سه مدل Sprint ،M ،L است که فادینی 880 هیندی اسپرینت با توان جابجایی هر لنگه 500 کیلوگرم و طول هر لنگه حداکثر تا 4 متر یکی از مدل های پر طرفدار جک پارکینگی فادینی می باشد.

موتور جک پارکینگی فادینی HINDI 880 Sprint

موتور جک پارکینگی فادینی HINDI 880 Sprint مناسب درب های دولنگه با حداکثر طول هر لنگه 1.8 متر و وزن 300 کیلوگرم که با ولتاژ ورودی 220 ولت کار میکند. نوع موتور این محصول الکتروهیدرولیک است که عملکرد آن براساس نیروی فراوان از طریق موتور به روغن و طی چند مرحله این فشار وارده باعث به حرکت در آمدن پیستون ها و در نهایت درب ها می شود. سری Hindi برای درب  هایی با ابعاد 3 ، 6 و 10 متری کاملا مناسب است  و از نوع جک هایی می باشد که با قدرت بالای موتور توانایی جابجایی درب های سنگین را داراست و به دلیل جنس آلومینیومی مستحکم در برابر تغییرات دمایی مقاوم است. به جای استفاده از آچار خلاص کن از کلید خلاص کن دستی در این مدل استفاده شده است که ایمنی بالایی در مواقع ضرورت بدنبال دارد. همچنین بلبرینگ های این مدل در ابتدای بازوی هیدرولیک قابل تنظیم است.

مرکز کنترل پیشرفته جک فادینی HINDI 880 sprint

جک بازویی فادینی مدل Hindi 880 sprint از یک برد فرمان هوشمند بهره می برد که این قابلیت را دارد که از طریق یک صفحه کلید دیجیتال که بر روی مدار تعبیه شده، به سیستم برنامه جدید دسترسی دارد و یا برنامه های پیشفرض را می توان تغییر داد و نیز این قابلیت از طریق یک ریموت کنترلی با انکودینگ سفارشی امکان پذیر می باشد. جک پارکینگی فادینی Hindi 880 sprint دارای 980 میلیمتر طول، 86 میلیمتر عرض و 86 میلیمتر ارتفاع بوده و وزن کلی محصول با متعلقات و تجهیزات جانبی 9.5 کیلوگرم می باشد. بدنه این محصول از آلیاژ آلومینیوم دایکاست (تحت فشار) و فولاد ضد اکسید است. جهت اطلاع شما خریدار گرامی لازم به توضیح است، دایکاست یا ریخته گری تحت فشار، به نوعی ریخته گری گفته می شود که در آن، مواد مذاب تحت فشار بسیار زیادی به داخل قالب تزریق می شود. این روش در حقیقت کوتاه ترین راه تولید یک محصول از فلز می باشد و یکی از مزایای آن، تولید قطعات بسیار نازک و همچنین با استحکام بسیار زیاد می باشد که ساخت آن توسط روش های دیگر ریخته‌ گری تقریبا غیرممکن است. قیمت جک پارکینگی فادینی با توجه به قابلیت های ذکر شده فوق العاده به نظر می رسد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • مدار
    تک سرعته
  • کشش برای هر لنگه
    400 کیلوگرم
  • چشمی ایمنی
    دارد
  • تعداد ریموت
    1 عدد
  • قدرت پشتیبانی
    2.5 متر هر لنگه
  • کشور سازنده
    ایتالیا
  • گارانتی
    48 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز