اشتراک گذاری

رنگ

سیلر پلی اورتان اکریلیک دیوکس

VN-26823
نوع رنگ: پلی اورتان
نوع بسته بندی: سطل
سطوح قابل استفاده: چوب , MDF
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

4,500,000

حداقل سفارش: 1 عدد

4,500,000

تماس با تامین کننده
جواد حسینی نشتائی
جواد حسینی نشتائی
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سیلر پلی اورتان اکریلیک دیوکس

سیلر پلی اورتان اکریلیک به عنوان آستر و لایه ابتدایی در فرایند رنگ‌آمیزی چوب با رنگ‌های پلی اورتان به کار می‌رود. سیلر سطح کار را یکنواخت و برای اعمال لایه‌های بعدی آماده می‌کند. شفاف بودن این محصول، قابلیت نمایان شدن طرح و رنگ اصلی چوب را ایجاد می‌کند. سیلر اکریلیک در مقایسه با نوع آلکیدی آن، از مقاومت بیشتری دربرابر اشعه UV برخوردار است و برای استفاده در فضای باز گزینه بسیار مناسبی است. این محصول دوجزئی با توجه به خاصیت پرکنندگی بالا، سطح چوب را به خوبی اشباع می‌کند و مصرف رنگ را کاهش می‌دهد.

موارد کاربرد
سیلر پلی اورتان نوعی آستر برای رنگ آمیزی سطوح چوبی با رنگ‌های پلی اورتان است. تفاوت سیلر با آسترهای پرایمری در این است که سیلرها بی‌رنگ و شفاف هستند؛ درحالی که پرایمرها به صورت رنگی تولید می‌شوند. پس سیلر پلی اورتان در مواقعی کاربرد دارد که نیاز است رنگ اصلی چوب دیده شود. به طور کلی در هر حوزه ای از صنعت چوب که نیاز به رنگ آمیزی وجود داشته باشد، می‌توان از سیلر پلی اورتان به عنوان آستر کار بهره برد. رنگ مبلمان، کابینت‌ها، درب و پنجره و سایر سطوح چوبی در فضای داخلی و خارجی ساختمان از موارد کاربرد این محصول هستند.

آشنایی با سیلر پلی اورتان اکریلیک

سیلر پلی اورتان اکریلیک، یک آستر موج نما و کاملا شفاف مخصوص چوب است که به عنوان لایه ابتدایی در رنگ‌گذاری با رنگ‌های پلی اورتان به کار برده می‌شود. درواقع سیلر سطح چوب را برای مراحل بعدی رنگ‌گذاری آماده می‌کند. سیلر پلی یورتان، سطوح چوبی را اشباع می‌کند و خلل و فرج‌های آن را پر می‌نماید. از این رو به طرز محسوسی مصرف رنگ را کاهش می‌دهد. از طرفی یک سطح کاملا یکنواخت و بدون حفره را برای رنگ اصلی آماده می‌کند که این خود باعث می‌شود کیفیت کار افزایش پیدا کند. در تکنیک رنگ آمیزی چوب با رنگ پلی اورتان، از دو نوع آستر می‌توان استفاده کرد. درکنار محصول مورد بحث که آستر سیلر پلی اورتان است، می‌توان متناسب با هدف از پرایمر پلی اورتان نیز استفاده کرد. همان طور که اشاره شد، تفاوت پرایمر و سیلر در فام آن‌ها است که این مورد برای سیلر، شفاف و بی‌رنگ و برای پرایمر، رنگی است. لازم به ذکر است که از آسترهای پلی اورتان می‌توان به عنوان آستر رنگ‌های فوری (سلولوزی) بهره برد؛ این اقدام، کیفیت کار را بالا خواهد برد اما از لحاظ اقتصادی به هیچ عنوان به صرفه نیست. توجه کنید که عکس این حالت امکان پذیر نیست؛ از بتونه‌های سلولوزی نمی‌توان به عنوان آستر پلی اورتان بهره برد.

مزایای محصول
استفاده از سیلر پلی اورتان اکریلیک، علاوه بر مزایایی که در بخش قبل برشمرده شد، ویژگی‌های زیر را نیز دارا است

- سهولت سمباده کاری
- کاملا شفاف و بدون فام
- پرکنندگی عالی
- پخش یکنواخت و مطلوب روی سطح
- عدم زردگرایی زودهنگام
- مقاومت بالا در برابر رطوبت
- نفوذناپذیری و قدرت چسبندگی زیاد
- سرعت خشکایی بالا

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد
    مناسب برای استفاده در کلیه سطوح چوبی و MDF از جمله مبلمان، کابینت، درب و پنجره، المان‌های چوبی نما و … در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان.
  • نوع رنگ
    پلی اورتان
  • نوع بسته بندی
    سطل
  • سطوح قابل استفاده
    چوب , MDF
  • وزن
    18 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    ۱۲ کیلوگرم سیلر پلی‌اورتان اکریلیک به همراه ۶ کیلوگرم هاردنر
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز