اشتراک گذاری

بخاری و هیتر

هیتر گازی مدل ۶۱۸ IR آریا تجهیزات

VN-27377
ابعاد: 45*55*30 سانتی متر
نوع سوخت: گاز
فضای قابل گرمایش: 150 مترمکعب
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
7,900,000
1%

7,800,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه
7,900,000
1%

7,800,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هیتر گازی مدل ۶۱۸ IR آریا تجهیزات

جهت تامین گرمایش مطبوع با راندمان بالا در محیط های مختلف سیستم گرمایشی متنوعی وجود دارد که یکی از محبوب ترین آن ها برای استفاده در کارگاه ، رستوران ، کافی شاپ ، باشگاه ، مغازه و… هیتر گازی فن دار است.که مصرف سوخت پایین و قیمت مناسب آن و راندمان بالای ۸۵ درصد باعث محبوبیت بالای این سیستم گرمایشی شده است. هیتر گازی کوچک با توان حرارتی ۱۸۰۰۰ کیلوکالری در ساعت مناسب برای فضاهایی به متراژ ۵۰ متر مربع می باشد که قابلیت پرتاب هوای گرم و تامین گرمایش سریع محیط را در فصول سرد سال دارد.

جنس بدنه مستحکم هیتر فن دار مدل ۶۱۸
طراحی فیزیکی هیتر گازی کابینی توسط متخصصان مجرب به گونه ای انجام شده است که استحکام بالایی دارد و مقاومت بالایی در برار ضربه دارد.علاوه بر این جنس بدنه گالوانیزه و پوشش رنگ الکترواستاتیک باعث شده که مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت دارد.


مجهز به ترموستات محیطی صنعتی
هیتر گازی ترموستاتیکجهت کاهش مصرف سوخت سیستم گرمایشی ، و بالابردن طول عمر دستگاه ترموستات محیطی نقش بسزایی دارد.وجود شیر ترموستاتیک پشت دستگاه این قابلیت را به کاربر می دهد که با تنظیم ولوم شیر ترموستاتیک دمای مورد نظر را تنظیم کند و فن هیتر گازی بصورت خودکار قطع و وصل گردد.از مزیت های شیر کنترل ترموستاتیک ایجاد گرمای یکنواخت در محیط می باشد که کاربری بسیار ساده ای دارد.از اجزای اصلی شیر ترموستاتیک می توان به فیلتر پیلوت ، سیستم ترموستات فنوسی ، پیچ تنظیم حداقل شعله ، توری ورودی گاز ، جرقه زن یکپارچه اشاره نمود.


سوخت مصرفی هیترگازی کوچک مدل ۶۱۸
سوخت گازسوز هیترجهت راه اندازی هیتر کابینی نیاز به سوخت گاز و برق است.مصرف اصلی هیتر گازی کوچک کابینتی فن دار است که هم می توان با گاز شهری راه اندازی نمود و هم درصورت نیاز امکان تبدیل آن به گاز شهری می باشد و علاوه بر گاز برای راه اندازی شیر ترموستاتیک باید دوشاخه دستگاه به برق متصل گردد که برق ۲۲۰ ولت تک فاز با جریان ۱ امپر کافی می باشد.تمامی این عوامل باعث می گردد تا به راحتی در تمامی نقاط کشور از هیتر گازی فن دار استفاده کرد.


روش راه اندازی هیتر گازسوز مدل ۶۱۸
عملکرد هیتر گازیروش روشن کردن:شیر اصلی گاز را باز و فیوز اصلی برق را روشن کنید،شاخص ولوم شیر را در وضعیت ⊕ قرار دهید و همزمان ولوم به سمت پایین بچرخانید تا فندک عمل کند و شمعک روشن شود.سپس ولوم را به مدت ۲۰ ثانیه نگه دارید تا شعله شمعک پایدار بماند.همچنین با چرخاندن ولوم ترموستات به سمت اعداد بزرگتر شعله روشن می شود.


نحوه خاموش کردن:ولوم اصلی را در جهت عقربه ساعت بپرخانید تا در وضعیت شمعک قرار گیرد.حالت شعله اصلی خاموشدمیشود ولی شمعک روشن می ماند و چنانچه ولوم را بر روی ⊗ قرار دهید شمعک نیز خاموش میگردد و فن اتوماتیک بعد از چند دقیقه خاموش میگردد.

عملکرد و اجزا هیتر فن دار گازی مدل ۶۱۸ ایران هیتر
عملکرد هیتر گازیسیستم گرمایشی فن دار هیتر گازی کوچک مدل ۶۱۸ مجهز به دمپر جهت تنظیم نحوه پرتاب هوای گرم می باشد که به راحتی جهت را تنظیم نمود همچنین به دلیل استفاده از فن قدرتمند آکسیال پرتاب باد بسیار قوی توسط دستگاه انجام می گردد.


جهت خارج شدن گاز های مضرر هیتر،دارای دودکش می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*55*30 سانتی متر
  • وزن
    20 کیلوگرم
  • نوع سوخت
    گاز
  • نوع
    هیتر
  • بخاری
    دارد
  • قطر دودکش
    10 میلی متر
  • فضای قابل گرمایش
    150 مترمکعب
  • قابلیت تنظیم حرارت
    دارد
  • شمعک
    دارد
  • قابلیت نصب بر روی دیوار
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز