اشتراک گذاری

فویل حرارتی

واشر سیل القایی قطر 20 تا 180

VN-27780
ضخامت: 70-30 میکرون
نوع: پانج شده
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1500 عدد
حداقل سفارش: 1500 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات واشر سیل القایی قطر 20 تا 180

واشر سیل القایی

واشر سیل القایی محصولی است نسبتا ارزان، ساده وبسیار مطمئن که زمانی که تولید کنندگان نیاز به جلوگیری از نشت محصولات خود هنگامحمل، انبار داری، توزیع و فروش محصول خود دارند از آن استفاده می نماید. واشر سیلالقایی همانطور که از نامش پیداست به روش غیر تماسی القاء مغناطیسی به دهانه ظرف چسبیده و ظرف را بهاصلاح پلمپ یا آب بند می نماید. همچنین استفاده از فویل سیل امکان تقلب و یا نفوذ وخروج هوا را به طور کامل از بین برده و باعث افزایش چشمگیر ماندگاری محصول وهمچنین حفظ کیفیت، عطر و رایحه و تازگی محصول می گردد

آیا برای پلمپ ظروف دستگاه سیل نیاز است؟

پاسخ مثبت است. برای پلمپ درب بطری ها باید ازدستگاه استفاده نمود (که خود مستلزم هزینه خرید دستگاه و استخدام یک کارگر اپراتورمی باشد) هزینه ی انجام شده در مقایسه با مزایایی که استفاده از واشر سیل برایتولید کننده به ارمغان می آورد ناچیز و بسیار با صرفه خواهد بود. فقط گاهش چشمگیرتلفات و مرجوعی محصول به تنهایی می تواند تمام و یا بخشی از هزینه های ذکر شده راپوشش دهد. در کنار این موضوع، افزایش رضایت و اعتماد مشتری و همچنین بالا رفتناعتبار برند از سایر مزایای استفاده از فویل سیل می باشد.

سایزهای واشر سیل

این مجموعه در حال حاضر بیش از 100 ست قالب در سایزهایرایج و پر مصرف بازار را در اختیار دارد که مشتریان عزیز می توانند برای برش واشرسیل القایی با سایز های مد نظر خود از آنها استفاده نمایند. کوچکترین قالب موجود 22.5 و بزرگترن قالب 180 میلیمتر میباشد. البته با شرط تقبل هزینه، امکان ساخت قالب با سایز های سفارشی برای ظروف بادهانه های خاص و غیر استاندارد بازار وجود خواهد داشت. در تاریخ نگارش این متنهزینه ی ساخت یک قالب برش بطور متوسط حدود 4.5 تا 6 میلیون تومان می باشد..در صورتی که سایز مد نظر مشتریان عزیز بین قالب های مجموعه وجود نداشته باشد میبایست برای برش فویل سیل اقدام به ساخت قالب نمایند. ساخت قالب هزینه ای یک نوبتیبوده و پس از آن هر تعداد سفارش با همان قالب برش خواهد خورد. در صورت نیاز بهجایگزین شدن قالب به علت فرسودگی، مجموعه ی ما بصورت رایگان، قالب مورد بحث را باقالب نو جایگزین خواهد نمود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ضخامت
    70-30 میکرون
  • نوع
    پانج شده
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز