اشتراک گذاری

سوییپر دستی

سوییپر K2x2

VN-28062
کارایی: 2500 متر مربع بر ساعت
پهنای نظافت : 80 سانتی متر
حجم مخزن زباله : 40 لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سوییپر K2x2

جاروی محوطه K 2 2 یک سوییپر مکانیکی کوچک است که جهت نظافت سطح به برق و باتری نیازی نداشته و برس های آن با اعمال نیرو توسط کاربر حرکت می کند. این دستگاه از دو برس کناری برای جمع آوری مواد جامدی چون برگ، ته سیگار، قوطی های کوچک و غیره از روی زمین و حتی کناره های دیوار و جدول ها استفاده می کند. جهت امر نظافت ابتدا برس های کناری این جاروی محوطه که از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردارند، با چرخش در جهت خلاف یکدیگر، آلودگی ها و مواد جامد را جمع آوری و به سمت برس های غلتکی مرکزی هدایت می کنند.سپس دو برس مرکزی خلاف گرد غلطکی به پهنای موثر 800 میلی متر، آلودگی ها را به نحو مطلوب به مخزن منتقل می کنند. خلاف گرد بودن چرخش برس های غلتکی این دستگاه سبب استفاده بهینه از ظرفیت مخزن می گردد. این سویپر کوچک، مخزنی از جنس پلاستیک ضد ضربه و با ظرفیت 40 لیتر داشته که به خوبی پاسخگوی نظافت محیط های کوچک در یک مرحله می باشد. سوییپر مکانیکی ، دارای بدنه مقاومی از جنس پلی اورتان بوده و هنگام برخورد با موانع محیطی از استحکام مناسبی برخوردار است.با توجه به ساختار مکانیکی ساده و مقاوم این جاروی محوطه و عدم وجود هیچ گونه قطعه الکترونیکی، دستگاه استهلاک و خرابی کمی داشته و بی نیاز از تعمیر و نگهداری می باشد. سویپر K 2 2 از مواد و قطعات با کیفیتی تولید شده است. برس های کناری و غلطکی آن از جنس نایلون ضد سایش تولید شده است تا طول عمر بالایی برای این دستگاه فراهم آورد. این دستگاه همچنین دارای دو چرخ بزرگ از جنس لاستیک طبیعی بوده که طراحی مناسب آن ها سبب اعمال موثر نیرو به برس های جانبی می گردد. دسته این سوییپر دستی تاشو بوده و در نتیجه فضای کمی را در زمان عدم استفاده از دستگاه، اشغال می کنند.

 

ویژگی های دستگاه سوییپر K2 2
سوییپر دستی K2 2 کوچک ترین سوییپر صنعتی کاربردی می باشد که از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به موارد زیر اشاره نمود:
دو برس رولی مرکزی خلاف گرد
این دستگاه سوییپر مجهز به دو برس رولی مرکزی با پهنای نظافتی 800 میلیمتر می باشد. جهت چرخش برس های مرکزی خلاف گرد می باشد که علاوه بر جمع آوری موثر تر آلاینده ها، موجب استفاده بهینه از حداکثر ظرفیت مخزن دستگاه می گردد.
دو برس جانبی خلاف گرد
جهت چرخش دو برس جانبی در دستگاه سوییپر خلاف یکدیگر بوده و از این رو آلودگی ها را به نحوه موثری به قسمت میانی دستگاه هدایت می نمایند.
قابلیت تنظیم ارتفاع برس های جانبی
ارتفاع برس های جانبی در این سوییپر قابل تنظیم می باشد که امکان تماس موثر برس ها با سطح را در سطوح ناهموار مهیا می نماید.
بدنه مقاوم
بدنه دستگاه سوییپر K2 2 به واسطه استفاده از مواد با کیفیت بسیار مقاوم می باشد. الیاف برس های جانبی و غلطکی این دستگاه از نایلون ضد سایش بوده و بدنه دستگاه و مخزن 40 لیتری زباله از لاستیک ضد ضربه تولید شده است. همین امر موجب افزایش مقاومت و عمر مفید دستگاه می گردد.
چرخ های بزرگ
این سوییپر مجهز به دو چرخ بزرگ ساخته شده از لاستیک طبیعی می باشد که موجب انتقال بهینه نیرو بر روی برس ها می شود.
دسته تاشو
دسته تا شو از دیگر ویژگی های این سوییپر می باشد که موجب کاهش فضای لازم برای نگهداری از دستگاه می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کارایی
    2500 متر مربع بر ساعت
  • پهنای نظافت
    80 سانتی متر
  • حجم مخزن زباله
    40 لیتر
  • سیستم نظافت فیلتر
    دستی
  • مساحت فیلتر
    1.3 سانتی متر مربع
  • وزن
    16 کیلوگرم
  • ابعاد
    138*92*98 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز