اشتراک گذاری

اسکرابر دستی

اسکرابر RA55K40

VN-28697
ظرفیت مخزن آب تمیز: 40 لیتر
پهنای شستشو: 550 سانتیمتر
سرعت برس: 150 دور در درقیقه
ظرفیت مخزن آب کثیف: 45 لیتر
ظرفیت آب کثیف: 45 لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات اسکرابر RA55K40

دستگاه اسکرابر دستی RA55K40 یک کف شوی صنعتی ساخت شرکت Columbus آلمان می باشد. پهنای شستشوی این دستگاه زمین شوی برقی برابر با 550 میلیمتر و ظرفیت مخازن آب تمیز و آب کثیف آن برابر با 40 لیتر می باشد. پهنای شستشوی مناسب اسکرابر صنعتی RA55K40 باعث افزایش کارآیی دستگاه برای نظافت سطوح کف اماکن کوچک تا متوسط گردیده است. موتور مکنده قدرتمند این دستگاه، همراه با تکنولوژی به کار رفته در ساختار تی این مدل از اسکرابر ها یا کف شوی های دستی، موجب مکش حداکثری آب آلوده ناشی از شستشو شده و سطوحی خشک و عاری از آلودگی را ایجاد می نمایند. استفاده از مخازن بزرگتر در این مدل از کف شوی دستی موجب کاهش تعداد دفعات لازم برای تخلیه و تعویض آب مخازن در طول فرآیند نظافت گردیده است. فشار اعمال شده بر روی برس کف شوی دستی RA55K40 نسبت به مدل های کوچکتر بیشتر بوده و از این رو قدرت بیشتری برای نظافت و ساییدن آلاینده های چسبیده بر روی سطوح دارد. زمین شوی صنعتی RA55K40 به منظور تامین نیروی الکتریکی لازم برای عملکرد دستگاه از کابل برق استفاده نموده و از آنجایی که به پریز برق متصل می شود، توانایی کار پیوسته و طولانی دارد. استفاده از کابل 25 متری، امکان دسترسی کامل به همه نقاط را برای دستگاه فراهم نموده است.

بالاتر رفتن کارایی زمین شوی دستی RA55K40

کنترل پنل ساده دستگاه کفشوی برقی RA55K40 موجب افزایش محبوبیت این دستگاه در میان کاربران گردیده است. طراحی تک محوری این مدل از اسکرابر دستی موجب افزایش قدرت مانور دستگاه در نظافت و شستشوی سطوح در فضا های کوچک گردیده است. آب آلوده داخل مخزن کف شوی RA55K40 از طریق شلنگ تخلیه، خالی شده و به راحتی می توان مخزن آب کثیف را شستشو داده و ضد عفونی نمود. فاصله مناسب بین تی و برس دستگاه موجب افزایش کارآیی دستگاه در نظافت و شستشوی سطوح با مواد شوینده شده و کیفیت نظافت را ارتقا می دهد.

 

مشخصات متمایز کننده دستگاه اسکرابر RA55K40

اسکرابر دستی RA55K40 به عنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه های کفشوی دستی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. ویژگی های خاص این دستگاه که آن را به یکی از پرطرفدار ترین کفشوی های دستی تبدیل نموده، در ادامه بیان شده است.

 

ساختار صنعتی و مستحکم

برای تولید کفشوی صنعتی RA55K40 از یک طراحی ساده، مکانیکی و مستحکم به جای طراحی های پیچیده و الکترونیکی استفاده شده است. همین امر موجب بالا رفتن استقامت و طول عمر دستگاه زمین شوی برقی می گردد، در نتیجه خرابی و استهلاک این اسکرابر بسیار پایین خواهد بود.

 

فشار بالای برس

دو نوع برس دیسکی و غلطکی برای کفشوی ها وجود دارد اما فشار بالای برس دیسکی با فشار برس غلطکی قابل مقایسه نمی باشد. هرچه سطح مقطع و فشار برس بیشتر باشد، آلودگی را به نحو مؤثرتری از سطح جدا می کند. به همین دلیل در نواحی صنعتی که حجم آلودگی بالا است از این نوع دستگاه های اسکرابر صنعتی استفاده می شود. فشار برس در این نوع کف شو زیاد است، که موجب شده است کیفیت شستشو به وسیله آن بسیار بالا باشد.

 

سهولت کاربری و سرویس و نگهداری

اسکرابر صنعتی RA55K40 به صورت کاملا کاربر پسند طراحی شده است، به گونه ای که استفاده از آن بسیار آسان بوده و نیاز به آموزش خاصی نیز نمی باشد. تعداد کلید ها و سوییچ های کنترلی دستگاه به تعداد مورد نیاز بوده و از پیچیدگی و سر در گمی جلوگیری شده است. در کنار هر یک از کلید ها آیکن مورد نظر وجود دارد که موجب سهولت در استفاده از دستگاه زمین شوی برقی شده است.

 

پهنای شستشوی زیاد

هرچه پهنای شستشوی اسکرابر بیشتر باشد، کیفیت و سرعت شستشو بالاتر خواهد بود. زمین شوی صنعتی RA55K40 دارای برس 530 میلیمتری می باشد که جز دستگاه های کف شوی صنعتی با پهنای شستشوی بالا می باشد. در این زمین شوی صنعتی برس به خوبی با سطح تماس پیدا کرده و با هر بار چرخش، سطح بیشتری را شستشو می نماید. به همین دلیل یکی از کاراترین و مؤثرترین مدل های اسکرابر دستی می باشد.

 

قدرت مکش بالا

دستگاه کف شوی دستی RA55K40 به یک تی قوسی شکل مجهز است که با حرکت دقیق می تواند آب و آلودگی سطح زمین را به خوبی جمع آوری نماید. حرکت تی متناسب با حرکت دستگاه می باشد و در هنگام دور زدن نیز عمل جمع آوری آب را به خوبی انجام می دهد. قدرت مکش بالای این دستگاه باعث شده است در هنگام تی زدن هیچ گونه رد و اثری بر روی زمین باقی نماند. هرچه ارتفاع دستگاه بیشتر باشد، قدرت موثر مکش آن کاهش می یابد. ارتفاع مناسب و قدرت مکش بالای این دستگاه زمین شوی برقی باعث شده است در بین اسکرابر های دستی بالاترین قدرت مکش موثر را داشته باشد.

 

کابل بلند

اسکرابر دستی RA55K40 از نوع اسکرابر کابلی می باشد بنابراین در حین کار هیچ نگرانی برای اتمام شارژ باتری وجود نخواهد داشت. تنها با دسترسی به پریز برق می توان تمامی سطوح را شستشو نمود. کابل بلند 25 متری باعث می شود به راحتی بتوان کلیه سطوح را شستشو نموده و هیچ محدودیتی در قدرت مانور زمینشوی برقی به وجود نیاید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کارایی
    2200 متر مربع در ساعت
  • پهنای شستشو
    550 سانتیمتر
  • طول کابل برق
    25 متر
  • پهنای تی
    730 سانتیمتر
  • بیشینه سرعت حرکت
    4 کیلومتر بر ساعت
  • ظرفیت مخزن آب تمیز
    40 لیتر
  • ظرفیت مخزن آب کثیف
    45 لیتر
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن
  • تعداد برس
    1
  • نوع برس
    دیسکی
  • سرعت برس
    150 دور در درقیقه
  • فشار برس
    37 کیلوگرم
  • ظرفیت آب کثیف
    45 لیتر
  • قدرت مکش
    2080 میلیمتر آب
  • سرعت مکش
    162 متر مکعب بر ساعت
  • شکل تی مکنده
    قوسی
  • نوع موتور
    الکتریکی - کابلی
  • توان
    ۱/۶ کیلووات
  • سطح صدا
    66 دسی بل
  • وزن
    66 کیلوگرم
  • ابعاد
    105.5*52.5*113 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز