اشتراک گذاری

اسکرابر دستی

اسکرابر RA66BM60noBAC

VN-28717
ظرفیت مخزن آب تمیز: 60 لیتر
پهنای شستشو: 660 سانتیمتر
سرعت برس: 180 دور در درقیقه
ظرفیت مخزن آب کثیف: 60 لیتر
کارایی: 2640 متر مربع در ساعت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات اسکرابر RA66BM60noBAC

دستگاه اسکرابر دستی RA66BM60noBAC یک دستگاه کف شوی آنتی باکتریال بوده و از این رو کاربری گسترده ای در شستشوی سطوح کف در اماکنی که نیازمند رعایت سطوح بالای بهداشتی هستند مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، سرای سالمندان، مهد های کودک و صنایع غذایی طراحی شده اند. از آنجایی که در ساخت دستگاه کفشوی بیمارستانی RA66BM60noBAC از نانو یون نقره استفاده شده است از رشد میکروب ها و باکتری ها در شیار ها و ناهمواری های سطوح جلوگیری نموده و در نتیجه باکتری ها جایی برای رشد و تکثیر پیدا نکرده و از بین می روند. دستگاه اسکرابر آنتی باکتریال RA66BM60noBAC علاوه بر دارا بودن گواهی نامه های معتبر داخلی، از گواهی نامه های معتبر خارجی ISO 22196 و گواهی نامه آنتی باکتریال از انستیتو برخوردار می باشد. این دستگاه ها علاوه بر ضد عفونی سطوح از کاربر نیز در برابر تماس با باکتری های خطرناک جلوگیری می نماید. خاصیت آنتی باکتریال این دستگاه کف شوی صنعتی موجب کاهش مصرف مواد شوینده در شستشو و نظافت سطوح آلوده می گردد. این خاصیت محدود نبوده و تا زمانی که دستگاه قابل استفاده می باشد، خاصیت آنتی باکتریالی آن نیز حفظ می شود.

کاربرد زمین شوی صنعتی RA66BM60noBAC 

این زمین شوی صنعتی دستی مجهز به موتور حرکتی بوده و با پهنای شستشوی 660 میلی متری گزینه مناسبی برای نظافت و شستشوی سطوح در مکان هایی با سایز متوسط تا بزرگ می باشد. کنترل پنل ساده دستگاه و ساختار ارگونومیک بدنه و دسته آن موجب ایمنی دستگاه در طول عملیات نظافت گردیده است. ظرفیت مخازن آب تمیز و آب کثیف این دستگاه بالا بوده و از این رو به تعداد دفعات کمتری برای تخلیه و تعویض آب مخازن نیاز دارد. سیستم برس زنی کف شوی صنعتی RA66BM60noBAC انعطاف پذیر بوده و علاوه بر سطوح صاف، در تماس با سطوح ناهموار نیز کاملا بر روی سطح قرار گرفته و با اعمال فشار مناسب بر تمامی نقاط، نظافت موثر و با کیفیتی را ارائه دهد. دسترسی به اجزای داخلی و باتری های این دستگاه بسیار ساده بوده و به راحتی با کج نمودن مخزن آب کثیف دستگاه امکان پذیر می باشد.

 

ویژگی های دستگاه اسکرابر RA66BM60noBAC

اسکرابر صنعتی RA66BM60noBAC دارای مشخصات ویژه ای است که باعث شده از آن برای محیط های حساس از نظر سلامتی به کار برده شود. در ادامه برخی از خصوصیات شرح داده شده است.

 

سیستم ضد باکتری noBAC

این نوع کف شوی بیمارستانی دارای خاصیت ضد باکتری می باشد که موجب شده شرایطی را ایجاد کند که برای رشد و تکثیر باکتری ها نامناسب باشد، در نتیجه در طی سه روز باکتری ها به طور کامل از بین می روند. خاصیت آنتی باکتریال در اسکرابر به دلیل استفاده از پلی اتیلن غنی شده و افزودنی های غیر ارگانیک و ضد باکتری در ساخت بدنه و مخازن دستگاه کف شور صنعتی می باشد. این افزودنی ها باعث می شود در سطوح ناهموار، شیارها و درزها از رشد باکتری ها جلوگیری شود و در طی زمان به طور کامل از بین روند. این سیستم آنتی باکتریال که در این نوع اسکرابر ها به کار رفته باعث ایجاد سطح بالایی از بهداشت در محیط می گردد. در نتیجه از این دستگاه ها در محیط هایی که حفظ بهداشت مهم بسیار بالا است همانند بیمارستان ها، از این نوع دستگاه استفاده می شود. خاصیت آتی باکتریالی دستگاه هیچ گاه از بین نمی رود و مادامی که از دستگاه استفاده گردد این خاصیت وجود دارد.

 

پهنای مکش بالا

دستگاه اسکرابر صنعتی RA66BM60noBAC دارای بیشتری پهنای مکش در بین اسکرابر های آنتی باکتریال دستی می باشد. تی با پهنای 980 میلیمتری باعث می شود در هر بار شستشو مساحت زیادی در زمانی کم شستشو گردد در نتیجه از آن در محیط هایی با وسعت متوسط و زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. تی قوسی شکل با پهنای مناسب در این نوع اسکرابر صنعتی باعث می شود آب اضافی به طور کامل از روی سطح جمع آوری گردد و هیچ آلودگی بر روی سطح باقی نماند.

 

کارایی بالای شستشو

پهنای شستشوی بالا در این نوع کف شور صنعتی موجب شده در هر ساعت مساحت بالایی را بتوان شستشو نمود بنابراین برای فضاهای بزرگ بسیار مناسب خواهد بود. این ویژگی موجب کاهش زمان شستشو و در نتیجه بالا رفتن کارایی دستگاه می گردد. به همین دلیل این مدل کفشوی با توجه به کارایی بالای آن برای لابی مراکز درمانی بسیار مناسب خواهد بود.

 

فشار بالای برس

فشار بالای برس در دستگاه های کفشور برقی موجب بالا رفتن قدرت پاک کنندگی می گردد. فشار بالای برس باعث می شود آلودگی ها به خوبی از سطح جدا شوند و در عین حال هیچ آسیبی به سطح وارد نشود. بنابراین این مدل دستگاه که برای مراکز درمانی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد قدرت شستشو و پاک کنندگی بالایی خواهد داشت و در نتیجه بهداشت محیط در سطح بالایی خواهد بود.

 

عملکرد ایمن و سهولت کاربری 

طراحی کف شوی صنعتی RA66BM60noBAC به صورتی است که تمام ویژگی های مورد نیاز برای ایجاد یک اسکرابر صنعتی باطری دار ایمن و کاربرپسند را در خود جای داده است. در نظر گرفتن ویژگی هایی از جمله طراحی ارگونومیک دسته کف شوی برای جلوگیری از خستگی در هنگام استفاده از دستگاه و کنترل پنل ساده، کاربردی و قابل فهم موجب شده است کار با دستگاه آسان تر انجام گیرد. 

عملکرد کم صدا

دستگاه زمین شوی صنعتی RA66BM60noBAC دارای سطح صدای بسیار پایین و در حدود 58 دسی بل می باشد. این ویژگی برای یک اسکرابر دستی بسیار مفید بوده و باعث می شود بتوان از آن در محیط های حساس به صدا مانند مراکز درمانی و بیمارستان ها استفاده نمود.

 

موتور حرکتی قدرتمند

این نوع کف شوی بیمارستانی با توجه به این که بزرگ ترین اسکرابر آنتی باکتریال دستی می باشد برای محیط های متوسط و نسبتا بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل دارای موتوری با توان بالا و قدرتمند می باشد که باعث شده حرکت آن با سرعت مناسب و روان صورت پذیرد و به خوبی در فضاهای وسیع مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه با استفاده از این نوع اسکرابر باطری دار در نظافت به میزان زیادی در زمان صرفه جویی می گردد.

 

ابعاد و وزن مناسب

با توجه به این که این دستگاه، بزرگترین اسکرابر در بین دستگاه های اسکرابر دستی یا اسکرابر باتری دار می باشد، اما دارای ابعاد و وزن بسیار مناسبی می باشد به صورتی که حمل آن توسط آسانسور امکان پذیر می باشد. ابعاد مناسب دستگاه باعث می شود نگهداری آن نیاز به فضای زیادی نداشته باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کارایی
    2640 متر مربع در ساعت
  • پهنای شستشو
    660 سانتیمتر
  • پهنای تی
    980 سانتیمتر
  • بیشینه سرعت حرکت
    6 کیلومتر بر ساعت
  • مدت زمان شارژ دهی
    120 دقیقه
  • ظرفیت مخزن آب تمیز
    60 لیتر
  • ظرفیت مخزن آب کثیف
    60 لیتر
  • جنس مخزن
    پلی اتیلن آنتی باکتریال
  • تعداد برس
    2
  • نوع برس
    دیسکی
  • سرعت برس
    180 دور در درقیقه
  • فشار برس
    40 کیلوگرم
  • قدرت مکش
    1120 میلیمتر آب
  • سرعت مکش
    115 متر مکعب بر ساعت
  • شکل تی مکنده
    قوسی
  • نوع موتور
    الکتریکی - کابلی
  • نوع باتری
    ژل
  • ولتاژ* تعداد باتری
    ۲۴×۴
  • ظرفیت باتری (آمپر ساعت)
    ۱۶۰
  • توان
    ۱/۷۹ کیلووات
  • سطح صدا
    58 دسی بل
  • وزن
    147 کیلوگرم
  • ابعاد
    137.5*68*100 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز