اشتراک گذاری

سوییپر خودرویی

سوییپر شهری ES9

VN-28780
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سوییپر شهری ES9

دستگاه سوییپر شهری ایرانی ES9 از متفاوت ترین و اثربخش ترین ماشین آلات مکانیزه نظافت صنعتی است که جهت جمع آوری حجم زیادی از زباله و گرد و خاک از سطح زمین طراحی و تولید شده است. دستگاه های جاروی شهری به منظور انجام عملیات نظافت و جمع آوری زباله های خشک و جامد به کارگرفته می شود. از این دستگاه به طور گسترده در شست و شوی گوشه و کنار خیابان ها، فضای پارک ها و محوطه های باز استفاده می شود.

ویژگی های سوییپر شهری ES9

دستگاه سوییپر خیابانی ES9 یک سوییپر ایرانی بوده که در ادامه به بررسی ویژگی های آن پرداخته می شود.

عدم ایجاد گرد و غبار هنگام استفاده از دستگاه

در استفاده از دستگاه های سوییپر صنعتی به این علت که نظافت خشک و بدون استفاده از آب به انجام می گردد امکان ایجاد گرد و غبار در فضا زیاد است اما در دستگاه های سوییپر شهری مدل ES9 پاش آب بر روی برس ها با مرطوب نگه داشتن این بخش ها مانع از ایجاد گرد و غبار به هنگام عملیات نظافت می گردد.

برس جاروب شهری

برس ها در دو نوع دیسکی و غلطکی بر روی دستگاه تجهیز شده اند. به این ترتیب که برس دیسکی زباله ها به طرف قسمت مرکزی دستگاه هدایت می نماید و سپس برس غلطکی این آلودگی ها را به طرف مخزن دستگاه هدایت می نماید. از این رو این دستگاه مناسب در جمع آوری آلودگی های موجود در کنار خیابان ها و جاده ها می باشد.

مانور پذیری بالا

دستگاه سوییپر خیابانی ES9 مجهز به صندلی قابل تنظیم و ارگونومیک می باشد همچنین نحوه قرارگیری مخزن دستگاه به شیوه ای می باشد که کاربر دید کافی را به منظور هدایت آن دارا می باشد.

تخلیه بار در ارتفاعی مشخص

در دستگاه های جاروی خیابانی امکان تخلیه مخزن به طور اتوماتیک فراهم است به گونه ای که مخزن به وسیله یک جک هیدرولیک تا ارتفاع مشخصی بالا رفته و سپس تخلیه صورت می گیرد. در سوییپرهای مختلف این ارتفاع متفاوت می باشد که متناسب با شرایط محیط می تواند مدنظر قرار گیرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • قطر برس کناری
    4 سانتی متر
  • ارتفاع تخلیه مخزن
    4.5 متر
  • طول برس میانی
    75 سانتی متر
  • توان
    107 کیلووات
  • تعداد سیلندر
    4
  • وزن
    5000 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز