اشتراک گذاری

واترجت

واترجت صنعتی K 1050 TST

VN-28795
بیشینه فشار: 160 بار
طول شلنگ فشار قوی : 12 متر
دبی آب خروجی : 7.5 لیتر در دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات واترجت صنعتی K 1050 TST

 دستگاه واترجت صنعتی K 1050 TS T یک دستگاه نظافتی بسیار کارآمد تولید کمپانی کرنزله آلمان است که هم بعنوان یک کارواش خانگی و هم کارواش صنعتی قابل استفاده می باشد. واترجت تک فاز الکتریکی K 1050 TS T به شکل کاملا خلاقانه و منسجم تولید شده است و در عین حال تمام ویژگی های یک واترجت تک فاز را از قبیل پمپ پلانجری با پلانجرهای استیل دارای روکش پلاستیکی و سرسیلندرهای برنجی، بدنه مقاوم و چرخ های توپر دارا می باشد. همچنین این کارواش صنعتی به شکل کاملا کاربرپسند و با امکاناتی نظیر نگهدارنده کابل برق و قرقره شلنگ جمع کن ارائه شده است و محل نگهداری لنس و تفنگی آن در پشت دستگاه قرار دارد. بنابراین نه تنها کاربر همواره به تجهیزات جانبی مورد نیاز خود همواره دسترسی دارد بلکه کیفیت نگهداری آنها افزایش یافته و باعث می شود دستگاه به هنگام استفاده و نگهداری کمترین فضا را اشغال نماید.

مشخصات دستگاه واترجت K 1050 TST

دستگاه کارواش صنعتی K 1050 TS T دستگاه پیشرفته ای است که با داشتن ساختار بسیار مقاوم و با کیفیت برای کاربردهای خانگی مناسب و ایده آل می باشد. در ادامه به ذکر ویژگی هایی می پردازیم که این کارواش برقی را از سایر محصولات مشابه در بازار متمایز می سازد.

پمپ پلانجری

در طراحی و تولید پمپ دستگاه واتر جت صنعتی K 1050 TST استوانه های ضخیم و با استحکام بالا به کار رفته است که مانند بازوهای ضعیف پیستون های متداول دچار آسیب و خمیدگی نمی گردند. پلانجرها از موادی ضد زنگ ساخته شده اند که نسبت به آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و گرما را نیز به خوبی هدایت می کنند. بخش های فوقانی پلانجرها با سرامیک فشرده پوشیده شده اند که موجب سایش پایین و طول عمر بالای دستگاه خواهد شد.

سیستم total stop

دستگاه کارواش تک فاز K 1050 TST از سیستم قطع خودکار بهره مندی گردیده است که سبب می شود هنگامی که کاربر به هر دلیلی زبانه تفنگی را رها می کند، عملکرد پمپ نیز متوقف شده و از همین رو با جلوگیری از آسیب رسیدن به پمپ طول عمر دستگاه افزایش می یابد.

قطعات با کیفیت ضد خوردگی

دستگاه کارواش آب سرد K 1050 TST بر پایه استفاده از آب طراحی شده است، بنابراین پمپ و همه بخش ها و قطعاتی که با آب تماس دارند، از موادی که نسبت به زنگ زدگی مقاوم هستند، مانند استیل ضد زنگ یا آلیاژ برنج، تولید می شوند. به این ترتیب عملکرد بهینه و افزایش طول عمر مفید دستگاه کارواش برقی حاصل می شود.

سیستم انتقال نیروی صفحه غلتان

در دستگاه کارواش دستی K 1050 TST یک صفحه غلتان با ابعاد فشرده و بازدهی بالا به گردش در می آید که دارای حرکت متناوب است. این سیستم به منظور انتقال نیرو میان پمپ و موتور طراحی شده که سبب تبدیل حرکت دورانی موتور به حرکت خطی پمپ کارواش الکتریکی می شود.

سر پمپ برنجی

به منظور جلوگیری از استهلاک پمپ بر اثر مجاورت دائمی با آب و بالا رفتن طول عمر آن در دستگاه واترجت صنعتی K 1050 TST سرسیلندرها از جنس برنج فشرده یا استیل ضد زنگ ساخته شده اند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند
    Kranzle
  • بیشینه دمای آب ورودی
    60 درجه سانتیگراد
  • نوع موتور
    الکتریکی
  • ولتاژ- فرکانس
    50-220 ولت- هرتز
  • بیشینه فشار
    160 بار
  • سیستم قطع کن
    دارد
  • طول شلنگ فشار قوی
    12 متر
  • محدوده فشار کاری
    160-30 بار
  • دبی آب خروجی
    7.5 لیتر در دقیقه
  • سایز نازل استاندارد
    30
  • توان
    2.2 کیلووات
  • ابعاد
    340*350*860 سانتیمتر
  • وزن دستگاه
    24 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز