اشتراک گذاری

واترجت

واترجت صنعتی K 1152 TST

VN-28796
بیشینه فشار: 150 بار
طول شلنگ فشار قوی : 15 متر
دبی آب خروجی : 10 لیتر در دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات واترجت صنعتی K 1152 TST

دستگاه واترجت صنعتی K 1152 TST یکی از محصولات پرکاربرد سری small power packs کمپانی کرنزله می باشد. این واترجت آب سرد کوچک به خوبی پاسخگوی نیاز بازار به دستگاه های شوینده فشار قوی قدرتمند و برخوردار از ابعاد ایده آل بوده و در هر دو کاربرد خانگی و صنعتی عملکرد مناسب نشان می دهد. در واترجت آب سرد K 1152 TST ، کیفیت بالای تولید و سهولت کاربرد دستگاه، به خوبی با یکدیگر ترکیب شده اند. شاسی مقاوم تولید شده به روش ریخته گری گریز از مرکز، چرخ های بزرگ و مقاوم، پمپ با کیفیت مجهز به پلانجرهای استیل با روکش سرامیکی و سرپمپ های برنجی تضمین کننده استحکام بالا و پایداری و تعادل کامل این واترجت برقی در هنگام کاربرد می باشند. در مقابل قرقره شلنگ جمع کن، نگهدارنده کابل برق و امکان نگهداری تجهیزات جانبی بر روی بدنه مشخصه های منحصر به فردی است که کارواش صنعتی K 1152 TST را به دستگاهی کاملاً کاربر پسند با سهولت کاربرد و نگهداری تبدیل می نماید.

وجود این امکانات باعث می شود که کاربر در هر لحظه به کلیه تجهیزات جانبی واترجت برقی دسترسی داشته، شلنگ فشار قوی، کابل برق و لنس و تفنگی دستگاه به شیوه ای بهتر نگهداری شده و فضای اشغال شده توسط دستگاه و تجهیزات جانبی آن به حداقل کاهش یابد. همچنین واترجت تک فاز K 1152 TST مجهز به ترولی یکپارچه با دستگاه می باشد که به کاربر کمک می نماید دستگاه را به سادگی و بدون هیچ گونه مشکلی بر روی سطوح مختلف حتی پله ها جابجا نماید. با تنظیم فشار آب خروجی دستگاه کارواش دستی K 1152 TST در بازه 30 تا 130 می توان فشار کار را کاملاً در تناسب با نوع عملیات مورد نظر انتخاب نمود.

این دستگاه واتر جت برقی مجهز به سیستم قطع کن total stop می باشد که حافظ ایمنی کاربر بوده و از استهلاک موتور و پمپ جلوگیری کرده و میزان مصرف انرژی را کاهش می دهد. همچنین این واترجت مجهز به سیستم های کارآمد محافظ پمپ در برابر کمبود آب و نشت هوا می باشد بنابراین پمپ دستگاه به راحتی آسیب ندیده و دارای طول عمر بالا می باشد. واترجت K 1152 TST در حالت استاندارد خود همراه با شلنگ فشار قوی به طول 15 متر، تفنگی، لنس استیل، نازل و کابل برق 5 متری عرضه می گردد.

ویژگی های منحصر به فرد دستگاه واترجت صنعتی K 1152 TST:

دستگاه واتر جت صنعتی K 1152 TST به عنوان یکی از رده های پرکاربرد و صنعتی شوینده های فشار قوی دارای ویژگی های زیر است:

پمپ پلانجری

دستگاه واترجت آب سرد K 1152 TST به یک پمپ پلانجری رفت و برگشتی مجهز می باشد. پلانجرها از جنس استیل ضد زنگ با روکش سرامیکی ساخته شده اند که سبب گردیده دستگاه شوینده فشار قوی از توانایی کاری بالایی برخوردار باشد و در شرایط دائم کار مورد استفاده قرار گیرد. پلانجرها از استوانه های قدرتمندی تشکیل شده اند که نسبت به پیستون ها توان عملیاتی بالاتری داشته و هنگام کارکردهای طولانی مدت در فشارهای بالا آسیب دیدگی و خمیدگی در آن به وجود نخواهد آمد.

سیستم قطع کن اتوماتیک total stop

شوینده فشار قوی K 1152 TST دارای سیستم قطع کن خودکار می باشد، به این معنا که با رها شدن زبانه تفنگی دستگاه، عملکرد پمپ متوقف می شود. این سیستم سبب افزایش طول عمر پمپ کارواش صنعتی می گردد، حال آن که در برخی واترجت برقی طی یک چرخه آب به پمپ باز گشته و میزان استهلاک پمپ را افزایش می دهد.

سیستم راه اندازی آرام موتور الکتریکی

دستگاه کارواش تک فاز K 1152 TST به سیستم راه انداز آرام الکتریکی تجهیز گردیده که یکی از مهم ترین امکانات شوینده های فشار قوی به شمار می آید. سیستم راه اندازی آرام، دور موتور را به صورت تدریجی افزایش می دهد؛ به این ترتیب صدای موتور و هم چنین جریان راه اندازی کاهش یافته که به افزایش طول عمر موتور دستگاه منجر خواهد شد.

سیستم انتقال نیروی صفحه غلتان

انتقال نیرو میان پمپ و موتور در کارواش آب سرد K 1152 TST به وسیله صفحه غلتان انجام می پذیرد. در این مدل که ساختاری منسجم داشته و از بازدهی بالا برخوردار می باشد، یک صفحه غلتان به گردش در آمده و با حرکت متناوب خود حرکت رفت و برگشتی پلانجر را موجب می شود.

پمپ دارای مقاومت بالا در شرایط کمبود آب

دستگاه واترجت برقی صنعتی K 1152 TST به گونه ای طراحی شده است که پلانجرها از درون حلقه ای از جنس تفلون و گرافیت عبور می کنند که سبب می گردد در شرایط بی آبی لغزش ایجاد شده بر روی پلانجرها میزان اصطکاک را کاهش داده و در نتیجه پمپ در چنین شرایطی مقاوم تر عمل نماید.

پاشش کم فشار مواد شوینده

کارواش صنعتی K 1152 TST از سیستم پاشش کم فشار مواد شوینده برخوردار می باشد. در این سیستم مواد شوینده از پمپ عبور نمی کنند، بنابراین به دلیل آسیب نرسیدن به پمپ دستگاه می توان طیف وسیعی از شوینده ها را مورد استفاده قرار داد.

قطعات ضد خوردگی

پمپ و بخش های فراوان دیگری از دستگاه کارواش صنعتی تک فاز K 1152 TST به طور پیوسته در معرض تماس با آب و رطوبت قرار دارند. به همین دلیل تمامی این قطعات و تجهیزات خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ زدگی داشته که سبب کارکرد بهینه دستگاه واترجت برقی و افزایش طول عمر آن می گردد.

موارد استفاده از کارواش صنعتی تک فاز K 1152 TST 

دستگاه کارواش تک فاز K 1152 TST از دسته واترجت برقی به شمار آمده و با توجه با قابلیت ایجاد فشار آب بالا در موارد شستشوی تجهیزات، ماشین آلات و سطوح قابل استفاده می باشد. این دستگاه با توجه به کاهش مصرف آب، تاثیر بسزایی در کاهش هزینه های نظافت و شستشوی محوطه و تجهیزات مختلف صنعتی خواهد داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • بیشینه دمای آب ورودی
    60 درجه سانتیگراد
  • نوع موتور
    الکتریکی
  • ولتاژ- فرکانس
    50-220 ولت- هرتز
  • بیشینه فشار
    150 بار
  • سیستم قطع کن
    دارد
  • طول شلنگ فشار قوی
    15 متر
  • محدوده فشار کاری
    130-30 بار
  • دبی آب خروجی
    10 لیتر در دقیقه
  • سایز نازل استاندارد
    042
  • توان
    2 کیلووات
  • ابعاد
    360*365*870 سانتیمتر
  • وزن دستگاه
    32 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز