اشتراک گذاری

واترجت

واترجت صنعتی K 2195 TST

VN-28799
شلنگ جمع کن: دارد
بیشینه فشار: 190 بار
طول شلنگ فشار قوی : 15 متر
دبی آب خروجی : 8 لیتر در دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات واترجت صنعتی K 2195 TST

دستگاه واترجت صنعتی K 2195 TST یک واترجت آب سرد صنعتی و سنگین کار است که برای کاربرد در دامنه ای گسترده از کاربردها از شستشوی وسایل نقلیه گرفته تا نظافت صنعتی کارخانه ها مناسب می باشد. این واترجت قدرتمند به دلیل برخورداری کیفیت تولید بسیار بالا و محدوده فشار کاری قابل توجه (30 تا 180 بار) در مقایسه با سایر مدل های مشابه موجود در بازار عملکردی خیره کننده نشان می دهد. پمپ پلانجری کارواش صنعتی K 2195 TST با برخورداری از سرپمپ های برنجی و پلانجرهای استیل پوشش داده شده با سرامیک دستگاه واترجت برقی را به گزینه ای مناسب برای استفاده در کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی در فرایند های گوناگون شستشوی سطوح و تجهیزات، رسوب زدایی و نماشویی تبدیل می نماید.

تولید شاسی پلی اتیلنی بسیار مقاوم واترجت آب سرد K 2195 TST به روش ریخته گری گریز از مرکز، استحکام و پایداری بالایی به این دستگاه بخشیده و از آسیب دیدگی آن در مقابل ضربات تصادفی و ناخواسته جلوگیری می نمایند. واترجت K 2195 TST در حالت استاندارد خود با ترولی دو چرخ یکپارچه با دستگاه کارواش صنعتی تک فاز عرضه می گردد. وجود چرخ های بزرگ و مقاوم نه تنها موجب سهولت حرکت و جابجایی دستگاه بر روی انواع سطوح شده بلکه، پایداری واترجت را به هنگام عملکرد افزایش می دهد. تجهیز دستگاه واترجت تک فاز K 2195 TST به سیستم total stop، کاربر را از روشن و خاموش کردن مکرر دستگاه بی نیاز کرده، بدین ترتیب باعث کاهش استهلاک موتور و پمپ شده و صرفه جویی در میزان مصرف انرژی می گردد.

در این سیستم خلاقانه، با حذف فشار از روی ماشه تفنگی، موتور بصورت اتوماتیک متوقف شده و با اعمال فشار، مجددا شروع به کار می نماید.: بدنه دستگاه کارواش صنعتی K 2195 TST مجهز به محفظه های مجزا برای نگهداری تفنگی، لنس و نازل ها می باشد. این طراحی خلاقانه ضمن افزایش کیفیت نگهداری تجهیزات جانبی، سهولت کار با دستگاه واترجت برقی را افزایش می دهد. از دیگر امکانات برجسته واتر جت صنعتی K 2195 TST، می توان به قرقره شلنگ جمع کن و کابل برق و سیستم های ایمنی محافظ پمپ در برابر نشت هوا و کمبود آب اشاره نمود.

خصوصیات و ویژگی های شوینده فشار قوی K 2195 TST

کارواش صنعتی K 2195 TST به عنوان یکی از کارآمدترین دستگاه های شوینده فشار قوی از ویژگی های منحصر به فرد زیر برخوردار گردیده است:

صفحه غلتان انتقال دهنده نیرو میان پمپ و موتور

نیروی محرکه پمپ کارواش آب سرد K 2195 TST به وسیله موتور تأمین می گردد. این دستگاه کارواش صنعتی تک فاز به عنوان یک شوینده فشار قوی در رده صنعتی و سخت کار مجهز به صفحه غلتان می باشد که با برخورداری از ابعاد فشرده و بازدهی بالا، حرکت دورانی موتور را به حرکت رفت و برگشتی پمپ تبدیل می گرداند؛ به این معنا که در تناوب خود پلانجر را به عقب بازگردانده و دوباره آن را به سمت جلو می راند.

اجزای ضد خوردگی

پمپ و بسیاری دیگر از قطعات دستگاه کارواش تک فاز K 2195 TST به صورت مداوم در معرض تماس با آب و رطوبت قرار می گیرند. از همین رو در ساخت بخش های مختلف واترجت مانند سرسیلندر و ... از فلزات ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی به کار رفته است که در نهایت سبب می گردد کارکرد واترجت صنعتی به سطح بهینه رسد و علاوه بر آن نیز طول عمر دستگاه افزایش یابد.

پاشش کم فشار مواد شوینده

دستگاه کارواش دستی K 2195 TST مجهز به سیستم مکش مواد شوینده می باشد که از نوع پاشش کم فشار بوده و قدرت پاک کنندگی در فرآیند شستشوی سطحی افزایش می یابد. سیستم پاشش کم فشار مواد شوینده به گونه ای است که مکش ماده شوینده پس از پمپ صورت می گیرد و در نتیجه استفاده از انواع گوناگونی از شوینده ها در واترجت برقی امکان پذیر می گردد و از لحاظ خوردگی مشکلی برای پمپ به وجود نمی آورد.

پمپ پلانجری

پمپ کارواش صنعتی تک فاز K 2195 TST به پلانجرهایی تجهیز گردیده است که دارای بازوهای مستحکم استوانه ای شکل بوده و در مقایسه با پیستون های متداول از قدرت بسیار بالاتری برخوردار هستند. پلانجرهای واترجت برقی به طور کامل از استیل ضد زنگ و با روکشی از سرامیک ساخته شده اند که سبب هدایت گرمایی بالای آن و افزایش مقاومت پلانجر در برابر آب می گردد.

پمپ مقاوم در برابر شرایط کمبود آب

حرکت پلانجرهای پمپ در شرایط نبود آب، با ایجاد اصطکاک بالا و افزایش دما همراه بوده که در نهایت منجر به خرابی پمپ می شود. دستگاه واترجت صنعتی K 2195 TST مجهز به حلقه هایی از جنس تفلون و گرافیت می باشد که در شرایط کمبود آب، میزان اصطکاک حاصل از لغزش پلانجرها کاهش یافته و دستگاه در برابر شرایط کمبود آب مقاوم تر عمل می کند.

سیستم قطع کن اتوماتیک

دستگاه کارواش آب سرد تک فاز K 2195 TST به سیستم قطع کن اتوماتیک تجهیز گردیده است که با رها شدن زبانه تفنگی دستگاه عملکرد پمپ را متوقف می سازد. سیستم قطع کن اتوماتیک (total stop) برخلاف سیستم هایی که آب را به پمپ بازمی گرداند، بر طول عمر واترجت صنعتی می افزاید.

سیستم راه انداز آرام موتور الکتریکی

در هنگام روشن شدن دستگاه واتر جت صنعتی K 2195 TST راه اندازی به صورت آرام انجام می گیرد و آن به دلیل وجود سیستم منحصر به فرد راه اندازی آرام می باشد. این سیستم از ایجاد سر و صدای ناهنجار در موتور واترجت برقی جلوگیری می نماید و علاوه بر آن با کاهش جریان راه اندازی، به طول عمر بالای موتور کمک می نماید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • بیشینه دمای آب ورودی
    60 درجه سانتیگراد
  • نوع موتور
    الکتریکی
  • ولتاژ- فرکانس
    50-220 ولت- هرتز
  • بیشینه فشار
    190 بار
  • سیستم قطع کن
    دارد
  • طول شلنگ فشار قوی
    15 متر
  • محدوده فشار کاری
    180-30 بار
  • دبی آب خروجی
    8 لیتر در دقیقه
  • شلنگ جمع کن
    دارد
  • سایز نازل استاندارد
    03
  • توان
    3.2 کیلووات
  • ابعاد
    375*360*900 سانتیمتر
  • وزن دستگاه
    40 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز