اشتراک گذاری

واترجت

واترجت صنعتی Therm 602 EM 24

VN-28831
شلنگ جمع کن: دارد
بیشینه فشار: 160 بار
طول شلنگ فشار قوی : 20 متر
دبی آب خروجی : 8.6 لیتر در دقیقه
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات واترجت صنعتی Therm 602 EM 24

دستگاه واترجت صنعتی Therm 602 EM 24 یک واترجت الکتریکی محصول کمپانی کرنزله آلمان و از سری شوینده های فشار قوی آب گرم این کمپانی می باشد. این کارواش صنعتی مجهز به گرم کن الکتریکی است و در نتیجه مرحله پیش گرمایش در آن به طور کامل حذف گردیده است و دستگاه دارای قابلیت عملکرد پیوسته با کنترل دمایی دقیق می باشد. تکنولوژی مدرن، ابعاد ایده آل، کیفیت استثنایی مشخصه های متمایز کننده واترجت صنعتی و آب گرم Therm 602 EM 24 می باشند که این دستگاهی مقاوم و کاملا صنعتی را به ابزاری کاربردی و مناسب عملیات صنعتی گوناگون تبدیل کرده اند.

افزایش دمای آب در کارواش بخار Therm 602 EM 24 توسط یک واحد گرم کن الکتریکی صورت می گیرد. این واحد پس از پمپ پلانجری دستگاه قرار گرفته است و در نتیجه آب پرحرارت به عنوان یک عامل ایجاد استهلاک، وارد پمپ نمی شود. این واحد گرم کن مجهز به یک ترموستات دیجیتال می باشد که عملکرد گرم کن را به نحو بهینه کنترل کرده و تلورانس دمایی را در حداقل میزان ممکن نگاه می دارد. دستگاه واترجت صنعتی Therm 602 EM 24 علاوه بر دارا بودن قابلیت ارائه آب با درجه حرارت و فشار بالا، قادر به پاشش مواد شوینده تحت فشار بالا می باشد و در نتیجه دستگاهی کاملا ایده آل برای کاربرد در محیط های نیازمند سطح بالای بهداشت خواهد بود.

واترجت آب گرم Therm 602 E-M 24 مجهز به سیستم های کارآمد پیشرفته همچون سیستم قطع کن خودکار، سیستم مانیتورینگ دبی آب، محافظ در برابر ازدیاد بیش از حد جریان و سیستم ایمنی با محافظ در برابر مصرف بیش از حد توان می باشد و همراه با تجهیزات کامل همچون ترولی و قرقره شلنگ جمع کن یکپارچه با دستگاه، ترمز توقف، زمان سنج و محل نگهداری لنس و تفنگی بر روی بدنه عرضه می گردد.

ویژگی های دستگاه واترجت صنعتی Therm 602 EM 24

کارواش صنعتی Therm 602 EM 24 از پیشرفته ترین واترجت های آب گرم با گرم کن یکپارچه می باشد که به طور پیوسته آب گرم پر فشار تولید می کند. مشخصه های بارزی که این دستگاه را از سایر محصولات مشابه بازار متمایز می سازد:

قطع کن خودکار (Total Stop)

سیستم قطع کن اتوماتیک به عنوان یک سیستم محافظتی برای دستگاه کارواش آب گرم Therm 602 EM 24 عمل می نماید؛ به این صورت که وقتی کاربر زبانه تفنگی را رها نموده و از کار با دستگاه دست می کشد، این سیستم عملکرد پمپ را متوقف نموده و از بازگشت دوباره آب به پمپ جلوگیری می کند. این نحوه کارکرد سبب افزایش هر چه بیشتر طول عمر واترجت می گردد.

مقاومت پمپ در برابر کمبود آب

کارواش صنعتی سه فاز Therm 602 EM 24 در پمپ خود به واشرهایی تجهیز شده است که از جنس تفلون گرافیت ساخته شده اند و باعث می شوند اصطکاک به وجود آمده و دمای ناشی از آن به شدت کاهش یابد. این سیستم در زمان کمبود آب بسیار مؤثر خواهد بود زیرا رو به رو شدن پمپ با کمبود آب با افزایش اصطکاک و دما همراه بوده که می تواند به پمپ آسیب برساند، این در حالی است که واشرهای گرافیتی تفلونی با جلوگیری از ایجاد اصطکاک و دمای بالا از پمپ محافظت می کند و طول عمر بالای آن را رقم می زند.

راه اندازی تدریجی موتور الکتریکی

سیستم راه انداز آرام موتور الکتریکی که برای کارواش آب گرم Therm 602 EM 24 طراحی شده است سبب می شود دور موتور دستگاه در زمان روشن شدن به تدریج افزایش یابد. به این ترتیب سطح صدای ایجاد شده به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن طول عمر مفید موتور افزایش چشمگیری می یابد.

محافظ ضربه گیر

جهت محافظت از کارواش بخار Therm 602 EM 24 در برابر اصابت ضربه در محیط های صنعتی، بر روی دستگاه تعبیه شده است و از واترجت در مقابل ضربه های احتمالی محافظت می کند.

محافظ ازدیاد جریان

از جمله کارآمدترین سیستم های ایمنی طراحی شده برای واتر جت صنعتی Therm 602 EM 24 سیستم محافظ در برابر ازدیاد بیش از حد جریان می باشد.

پاشش مواد شوینده

دستگاه کارواش صنعتی Therm 602 EM 24 از قابلیت مکش و پاشش مواد شوینده برخوردار است. ماده شوینده مکش شده که نباید اسیدی و خورنده باشد، قبل از این که وارد پمپ شود با آب ترکیب شده و سپس با عبور از پمپ تحت فشار قرار می گیرد. این امر سبب می شود ماده شوینده با فشار عملیاتی دستگاه پاشش گردد.

سیستم صفحه غلتان

موتور الکتریکی واتر جت صنعتی Therm 602 EM 24 دارای حرکت دورانی و پمپ دارای حرکت خطی بوده که به منظور تبدیل حرکت دورانی به خطی و انتقال نیرو میان پمپ و موتور سیستم صفحه غلتان طراحی شده است. این سیستم نسبت به موارد مشابه از کارایی بسیار بالاتر و ابعاد فشرده تری برخوردار می باشد.

پمپ پلانجری

در تولید پمپ واترجت آب گرم Therm 602 EM 24 به جای پیستون های متداول از پلانجر استفاده شده است. پیستون ها بازوهای بلند و باریکی هستند که تحت فشارهای بالا خمیده می شوند و این در حالی است که پلانجرها با داشتن استوانه های مستحکم و تو پر دوام و کارایی بالایی دارند که در فشارهای بالا هیچ آسیبی نمی بینند. پلانجر از جنس استیل ضد زنگ یا برنج ضد زنگ ساخته شده و دارای روکشی از سرامیک فشرده است. پلانجر ضمن مقاومت در برابر خوردگی و زنگ زدگی هدایت گرمایی بالایی نیز دارد.

اجزای ضد خوردگی

تماس مداوم و پی در پی کارواش آب گرم Therm 602 EM 24 با آب و رطوبت سبب شده در ساخت و تولید دستگاه تماماً مواد و فلزاتی با خاصیت ضد زنگ زدگی و ضد خوردگی به کار رود. به این ترتیب کارایی دستگاه به نحو قابل توجهی بهبود یافته و طول عمر مفید آن افزایش می یابد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند
    Kranzle
  • بیشینه دمای آب ورودی
    60 درجه سانتیگراد
  • نوع موتور
    الکتریکی
  • ولتاژ- فرکانس
    50-400 ولت- هرتز
  • بیشینه فشار
    160 بار
  • سیستم قطع کن
    دارد
  • طول شلنگ فشار قوی
    20 متر
  • محدوده فشار کاری
    165-30 بار
  • دبی آب خروجی
    8.6 لیتر در دقیقه
  • شلنگ جمع کن
    دارد
  • سایز نازل استاندارد
    045
  • توان
    26.6 کیلووات
  • ابعاد
    1005*800*1015 سانتیمتر
  • وزن دستگاه
    178 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز