اشتراک گذاری

دستگاه نماشوی

نماشوی ایرانی EFC4

VN-28857
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نماشوی ایرانی EFC4

دستگاه نماشوی ایرانی EFC4 یکی از جدیدترین محصولات در زمینه تجهیزات مکانیزه نظافت صنعتی می باشد که از توانایی شستشوی نما تا ارتفاع 15 متر برخوردار است. برای این دستگاه لنسی استاندارد به طول 9 متر طراحی شده که قابلیت افزایش طول دارد و با در نظر گرفتن قد و طول دست کاربر تا نزدیک 15 متر از سطح زمین به وسیله این دستگاه قابل شستشو است. بدنه این نماشو فلزی بوده و دارای یک شاسی چرخدار است که سبب سهولت در جا به جایی دستگاه می گردد. نماشوی EFC4 الکتریکی است و نیروی محرکه مورد نیاز برای آن به وسیله برق تک فاز یعنی برق شهری تامین می شود.

ویژگی های دستگاه نماشوی ایرانی EFC4

دستگاه شیشه شور نمای EFC4 دارای دو بخش اصلی است که عملکرد کلی دستگاه با آن ها ارتباط مستقیم دارد:

مشخصات لنس و برس

در بخش انتهایی لنس دستگاه نماشوی ایرانی EFC4 یک برس نصب می گردد که در ناحیه اتصال برس و لنس یک مفصل وجود دارد. این مفصل دارای قابلیت تغییر زاویه بوده و کاربر می تواند متناسب با انحنای سطح زاویه مفصل را تنظیم نماید. نوع لنس به کار رفته برای دستگاه از نوع رزوه بوده و از جنس آلومینیوم ساخته شده است. وزن لنس کاملا مناسب بوده و کاربر بدون احساس ناراحتی می تواند آن را دست گیرد و به کار با دستگاه بپردازد.

سیستم فیلتراسیون

نماشوی ایرانی EFC4 به سیستم فیلتراسیون قوی از نوع اسمز معکوس تجهیز گردیده که تمامی املاح، ناخالصی ها و سختی آب را گرفته و آبی شفاف و خالص فراهم می سازد. این فیلتر از نوع رزین است که درون یک مخزن 5 لیتری قرار دارد و هنگامی که زمان تعویض فیلتر فرا رسد این فیلتر به آسانی دوباره قابل شارژ خواهد بود. وجود سامانه فیلترسازی بر روی دستگاه شیشه شور سبب می شود لکه، رگه و رد آب روی سطح شیشه و نما باقی نماند. نماشوی ایرانی EFC4 مجهز به سیستم سختی سنج آب است. سختی سنج شاخصی برای نشان دادن میزان سختی آب منطقه ای است که دستگاه در آن استفاده می شود و هنگامی که مقدار آن از عدد مشخصی فراتر برود نشان می دهد که فیلتر باید تعویض گردد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز