اشتراک گذاری

ترولی

ترولی خدماتی SILVER 1200

VN-28883
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات ترولی خدماتی SILVER 1200

ترولی خدماتی  SILVER 1200 یک ترولی خدماتی برای استفاده جهت حمل غذا ظروف و سایر تجهیزات می باشد. این ترولی پذیرایی تماما ساخت کمپانی Filmop ایتالیا است و به لطف چرخ های روان با قطر  100 میلیمتر به راحتی در محیط قابل جابجایی می باشد. ترولی SILVER 1200 یک ترولی رستورانی است که بدنه کناری آن از آلومینیوم بهره می برد. ضمن اینکه دو قفسه تعبیه شده برای حمل و نگهداری تجهیزات و لوازم از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است.

مشخصه های ویژه ترولی SILVER 1200

ترولی خدماتی SILVER 1200 به آسانی و به کمک چرخ های روان خود بر روی سطح حرکت می کند. این ابزار نظافتی، دارای بدنه، چهارچوب و طبقه های بسیار مقاومی است که ضد خش، ضد لرزش و ضد زنگ هستند. ضمن اینکه سطح صاف و صیقلی طراحی شده برای این ترولی امکان نظافت و تمیز کردن آسان قاب و طبقه ها را فراهم نموده است. ساختار و سبک طراحی ارگونومیک این ترالی خدماتی به گونه ای است که زیبایی آن شما را جذب می کند. با وجود طبقه های غیر لغزنده نیز نگرانی بابت سر خوردن ظروف و لوازم در حین جابجایی ترالی پذیرایی نخواهید داشت. ضمن اینکه مجموعا 100 کیلوگرم لوازم و وسایل ( هر طبقه 50 کیلوگرم) را می توانید با این ترولی پذیرایی به راحتی جابجا کنید.

کاربرد های ترولی SILVER 1200

ترولی خدماتی SILVER 1200 بطور کلی برای جابجایی و حمل و نقل لوازم و تجهیزات مختلف طراحی شده است. مقاومت بالای این ترولی خدماتی امکان قرارگیری وسایل با وزن مجموع 50 کیلوگرم برای هر طبقه را فراهم می نماید. در محیط هایی مانند رستوران ها، فست فود ها و سفره خانه ها از این ترولی می توان برای حمل غذا و ظروف استفاده نمود. همچنین در مدارس و مهد کودک ها برای جابجایی لوازم و تجهیزات، این ترولی خدماتی کاربردی است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • دارای طبقه
    دارد
  • ابعاد
    1110*500*1030 سانتیمتر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز