اشتراک گذاری

دستگاه خوشبو کننده هوا

خوشبو کننده هوا دیواری EA500

VN-28921
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات خوشبو کننده هوا دیواری EA500

دستگاه خوشبو کننده هوا EA500 یک پخش کننده رایحه دیواری باکیفیت و کارآمد است که در محیط های گوناگون تجاری، اداری، مسکونی و ... کاربرد دارد. امروزه استفاده از دستگاه های خوشبوکننده بسیار رایج شده است و این دستگاه ها در انواع گوناگون قابل عرضه می باشند تا با ایجاد یک رایحه مناسب و مطبوع بتوانند از تأثیر انکار ناپذیر حس بویایی در بدن انسان در جهت مثبت استفاده نمایند. اما رایحه ذرات در حالت گازی بیشتر از حالت مایع بر حس بویایی افراد تأثیر می گذارد و این موضوع اساس کار اسپری ها و دستگاه های خوش بو کننده می باشد.

دستگاه خوشبو کننده هوا مدل EA500 یک دستگاه بسیار کاربردی در میان مدل های متنوع موجود در بازار می باشند. این دستگاه با طراحی زیبا و با ابعاد بسیار مناسب خود می تواند بدون اشغال کردن فضای زیادی و تنها با قرارگیری بر روی یک میز در گوشه ای از اتاق، محیط را کاملا خوشبو نماید. برخی از ویژگی های دستگاه عبارت است از:

ویژگی های دستگاه خوشبو کننده هوا دیواری EA500

وزن دستگاه پخش کننده رایحه در حدود 4 کیلوگرم بوده و ابعادی به اندازه 11-28-30 سانتی متر را دارا می باشد و قادر است محیطی به وسعت 500 متر مکعب را با توان تقریبی 4 وات در زمانی کمتر از 5 دقیقه پوشش دهد. این دستگاه دردو حالت نرمال و توربو قابل تنظیم شدن می باشد و در صورت نیاز می توان با قرار دادن دستگاه در حالت توربو سرعت آن را به حدود دو برابر افزایش داد.

برخورداری از تکنولوژی اتمیزیشن

اکثر دستگاه های خوشبوکننده با تکیه بر تکنولوژی اتمیزیشن فعالیت می کنند. به وسیله این تکنولوژی ذرات حاوی اسانس که در داخل دستگاه تحت تأثیر فشار موجود به حالت مایع می باشند، پیش از خروج از دستگاه و به واسطه قرارگیری در فشار استاندارد به حالت گازی تبدیل می شوند و به این ترتیب با پراکنده شدن سریع در هوا می توانند رایحه را در محیط پراکنده کنند.

مخزن قابل شست و شو

مخزن دستگاه عطر افشان در ابعاد 200 سی سی، کاملا قابلیت شست و شو داشته و می باید پس از تغییر اسانس آن را شست و شو داد. لازم به ذکر می باشد که رایحه را می توان از قسمت پشت دستگاه خوشبو کننده هوا در داخل مخزن ریخت و مخزن به وسیله سوپاپی که روی دستگاه قرار دارد اسانس را به شکل بخار خارج می کند.

دیگر ویژگی ها

این دستگاه پخش رایحه مجهز به دماسنج دیجیتال، قابلیت کنترل از راه دور، امکان نصب بر روی دیوار و حافظه دائمی می باشد.

کاربردهای عطر افشان

دستگاه خوشبو کننده هوا EA500 می تواند با ارائه رایحه های متفاوت، طیف وسیعی از سلیقه ها را پوشش داده و مناسب برای محیط هایی مانند منازل، دفاتر کار، اماکن مذهبی، سرویس های بهداشتی، بانک ها رستوران ها و کافی شاپ ها، مغازه ها و آموزشگاه ها باشد. از این دستگاه می توان به منظور رایحه درمانی نیز استفاده نمود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز