اشتراک گذاری

موکت شوی و قالی شوی

فرش و موکت شوی R3

VN-28986
قدرت مکش : 2180 میلیمتر آب
طول کابل برق: 15 متر
توان موتور برس: 220 وات
کارایی: 380 متر مربع بر ساعت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات فرش و موکت شوی R3

 دستگاه فرش و موکت شوی R3 ساخت شرکت Tennant یکی از کارآمد ترین دستگاه های مکانیزه نظافتی به منظور شستشو و نظافت موکت و فرش است. پهنای نظافت این دستگاه 38 سانتی متر می باشد و عملیات نظافت و شستشوی سطح فرش یا موکت را با یک مرحله عبور انجام می دهد. موکت شوی R3، دارای دو برس غلطکی مجهز به سامانه پاشش آب به منظور جدا نمودن و حذف آلاینده ها و لکه های موجود بر روی سطح فرش و موکت است. این برس ها با مکانیزم چرخش در خلاف جهت یکدیگر، لکه ها و آلودگی ها را با قدرت بیشتر و کارایی بالا از سطح جدا می نمایند. همچنین، سامانه مکش این دستگاه قدرتمند، حجم بالایی از آب و آلودگی را به داخل مخزن آب کثیف انتقال می دهد.

ابعاد مناسب و طراحی فشرده این دستگاه امکان استفاده از آن را در محیط های متراکم و معابر باریک فراهم نموده است. همچنین، این دستگاه به دلیل دارا بودن سطح صدای پایین برای کاربرد در محیط های حساس به صدا، مناسب می باشد. در صورت استفاده از موکت شوی R3، میزان مصرف آب تا 80% کاهش یافته و از سوی دیگر دستگاه قادر به مکش بیش از 90% آب باقی مانده بین الیاف فرش یا موکت خواهد بود. در نتیجه از رشد باکتری ها و قارچ ها جلوگیری شده و مشکل بوی نامطلوب ناشی از مرطوب بودن فرش یا موکت به طور کامل برطرف می گردد. همچنین، خشک نمودن سریع آب توسط دستگاه احتمال خطر سر خوردن افراد را در هنگام عبور کاهش می دهد.

موکت شوی R3 از یک کابل برق 15 متری جهت تغذیه از منبع برق بهره می برد که امکان استفاده به مدت دلخواه را برای این دستگاه فراهم آورده است. این موکت شوی دستی دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف با ظرفیت 19 لیتر است که امکان پاشش و جمع آوری آب را به دستگاه می دهد. سهولت کاربری به سبب مکانیزم و کنترل پنل بسیار ساده، کاهش هزینه های جاری و نیروی خدماتی از دیگر مزایای این دستگاه نظافتی کارآمد و با کیفیت می باشد.

ویژگی های برجسته دستگاه فرش و موکت شوی R3

دستگاه فرش و موکت شوی دستی R3 یک ابزار پیشرفته برای شستشوی فرش و موکت می باشد که در ادامه به برخی از ویژگی های منحصر به فرد آن اشاره می نماییم.

رولر پارچه ای

فرش و موکت شوی دستی R3 به دو رولر پارچه ای تجهیز گردیده که دارای چرخش خلاف جهت یکدیگر هستند. این مکانیزم توانایی دستگاه را در جمع آوری آلودگی ها از عمق الیاف به نحو کاملاً محسوس و چشمگیری افزایش می دهد. هم چنین این فرش شوی دارای نازل هایی است که وظیفه شستشو و تمیزی برس های دستگاه را بر عهده دارند و آلاینده ها را از الیاف برس جدا می سازند.

سیستم مکش دوگانه

در بخش هایی جلویی و عقب برس های دستگاه فرش و موکت شوی R3 دو دهانه مجزا برای مکش آب وجود دارد که در نتیجه آن مکش حداکثری آب صورت گرفته و بازه زمانی خشک شدن فرش و موکت به کمتر از 30 دقیقه کاهش پیدا می کند. به این ترتیب از جذب دوباره آلودگی و همین طور تشکیل بوی نامطبوع و رشد میکروب ها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

دسته قابل تنظیم

دستگاه R3 از طراحی خلاقانه ای برخوردار است به نحوی که دسته آن قابل تنظیم بوده و امکان دسترسی به فضاهایی مانند زیر مبل و صندلی را فراهم می آورد و علاوه بر آن سبب می شود دستگاه فضای کمتری را در برگیرد. بنابراین بخش هایی که شستشوی آن ها دشوار و یا غیر ممکن به نظر می رساند، به آسانی قابل دسترسی و شستشو خواهد بود.

مخازن جدا شونده

از ویژگی های فرش و موکت شوی دستی R3 سهولت جدا سازی و حمل مخزن های آب تمیز و کثیف به منظور تخلیه، تعویض آب و شستشوی آن ها می باشد. این قابلیت به دلیل وجود دسته های ارگونومیک بر روی دستگاه حاصل می گردد و به وسیله آن ها کاربر به آسانی می تواند مخازن را تخلیه و دوباره پر نماید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کارایی
    380 متر مربع بر ساعت
  • طول کابل برق
    15 متر
  • ظرفیت مخزن آب کثیف و زباله
    19 لیتر
  • ظرفیت مخزن آب تمیز
    19 لیتر
  • میزان صدا
    69 دسیبل
  • تعداد برس
    2
  • سرعت برس
    450 دور بر دقیقه
  • پهنای برس
    380 سانتیمتر
  • توان موتور برس
    220 وات
  • نوع موتور مکنده
    دو مرحله ای
  • قدرت مکش
    2180 میلیمتر آب
  • توان موتور مکنده
    890 وات
  • سرعت مکش
    168 متر مکعب بر ساعت
  • وزن
    53 کیلوگرم
  • ابعاد
    750*490*710 سانتیمتر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز