اشتراک گذاری

مبل شوی

مبل شوی Sabrina Foam

VN-28992
طول کابل: 10 متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات مبل شوی Sabrina Foam

دستگاه مبل شوی Sabrina Foam ماشینی تخصصی برای شستشوی مبل، صندلی و فرش است که این عمل را با استفاده از فومی که توسط  کمپرسور داخلی تولید شده، انجام می دهد. اساس کار دستگاه، اسپری کردن فوم فشرده و غلیظ به سطح مبل یا صندلی می باشد که باعث می شود هم آلودگی ها به خوبی از سطح پاک شوند، و هم این که از نفوذ آب در سطح جلوگیری می کند. بنابراین هیچ گونه آسیبی به سطوح نمی رساند و به سرعت نیز خشک می شوند. از مبل شوی می توان برای فرش هایی با مساحت کم و یا شستن نواحی کوچکی از فرش نیز استفاده نمود.

ویژگی های دستگاه مبل شوی Sabrina Foam

یکی از ویژگی های این دستگاه قابل تنظیم بودن غلظت فوم است که باعث می شود با توجه به جنس سطح یا شدت و جنس آلودگی آن را تنظیم نمود. دستگاه Sabrina Foam می تواند به عنوان ماشین پاشش فوم-مکش کار کند. مبل شوی دارای سیستمی با قدرت مکش بالا است که باعث می شود بیشترین مقدار آلودگی از فرش یا مبل جمع آوری شده و سطح در کم ترین زمان ممکن، یعنی در حدود 20 دقیقه خشک شود.

 این دستگاه دارای دو مخزن آب تمیز و کثیف است که هم باعث نظافت بیشتر سطوح می شود و هم قابلیت جداسازی مخزن برای شستشو و نظافت فضای داخلی آن را دارد. مخازن دستگاه از جنس پلی اتیلن فشرده بوده که باعث شده دارای مقاومت بسیار زیاد و دوام طولانی مدت باشد. فیلتر موتور مکش را نیز به آسانی می توان خارج کرده و پاک کرد. از دیگر ویژگی های این سیستم این است که موتور و پمپ آن امکان کار پیوسته به منظور استفاده در کارواش ها یا محیط های تجاری را دارد. علاوه بر این دارای سیستم محافظت رطوبت و یخ زدگی موتور مکنده و پمپ آب بوده، و در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

پوشش شفاف و نشکن مخزن باعث شده است که کاربر بتواند در هنگام مکش آلودگی ها را ببیند. عملکرد دستگاه ساده و قابل فهم است و کاربر به راحتی در هر موقعیتی می تواند از آن استفاده نماید. از این دستگاه برای نظافت شرکت ها، هتل ها، سالن های کنفرانس، رستوران ها، باشگاه ها، اداره ها، بانک ها، فروشگاه ها، قطار ها، اتوبوس ها، هواپیما ها، کشتی ها، صندلی خودرو ها، سینما ها، تئاتر ها، فرودگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و مراکز خرید استفاده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت مخزن آب کثیف و زباله
    14 لیتر
  • ظرفیت مخزن آب تمیز
    14 لیتر
  • طول کابل
    10 متر
  • وزن
    38 کیلوگرم
  • ابعاد
    320*550*870 سانتیمتر
  • قابلیت شستشوی مبل و صندلی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز