اشتراک گذاری

جاروبرقی خانگی

جاروبرقی خانگی کارچر WD2

VN-29069
طول کابل برق: 4 متر
حجم مخزن زباله: 12 لیتر
نوع و تعداد فیلتر : کارتریجی
سطح صدا: 77 دسی بل
وزن: 4.6 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جاروبرقی خانگی کارچر WD2

 جاروبرقی خانگی کارچر WD2 یک جاروی آب و خاک قدرتمند و همه کاره است که هر خانواده ای از داشتن آن سود خواهد برد. جاروبرقی کرشر طوری طراحی شده است که می تواند انواع سطوح را تمیز کند و متناسب با نیاز کاربر می تواند هم زباله های خشک و هم آب را جمع آوری کند. کارخانه کارچر این جاروی ارزشمند را به عنوان یک راه حل ارگونومیک برای نظافت منزل طراحی و تولید نموده است.

ویژگی های دستگاه جاروبرقی خانگی کارچر WD2

جاروبرقی خانگی مدل WD2 به طور خاص برای ماشین، گاراژ، باغ و سایر کارهای بسیار سخت و به طور کلی برای نظافت فضاهای داخلی طراحی شده است. جاروبرقی کرشر دارای موتور ۱۰۰۰ وات است که قدرت مکش فوق العاده ای را برای سخت ترین کارهای نظافت در فضای باز ارائه می دهد. فیلتر کارتریج هوشمند و ابزار نظافت کف کاربر را قادر می سازد تا بدون هیچ گونه ناراحتی از وقفه های کاری برای تعویض فیلتر، به طور یکپارچه با زباله های خشک، گرد و غبار، شیشه یا حتی مایعات مقابله کند. جاروبرقی خانگی کارچر WD2 با ابعاد و ساختار فشرده، لوازم جانبی ذخیره سازی و صرفه جویی در زمان، ایده آل برای ذخیره سازی در پارکینگ یا انباری برای نظافت انواع سطوح در مواقع مورد نیاز است.

جاروبرقی خانگی کارچر WD2 کارچر مجهز به ظرف پلاستیکی مقاوم ۱۲ لیتری ، شیلنگ مکش ۱.۹ متری، دو لوله مکش،فیلتر کارتریج و ابزار مخصوص جمع آوری مواد خشک و ابزار مخصوص جمع آوری آب است. جاروبرقی کرشر قدرتمند و کارآمد برای تمامی سطوح از سنگ های درشت تا خاک اره کارایی دارد. دستگاه جاروبرقی خانگی کارچر WD2 برای کاربردی بودن طراحی شده است، از اندازه و شکل جمع و جور گرفته تا ذخیره سازی ابزار و لوازم جانبی در جهت صرفه جویی در وقت و مکان. فیلتر مخصوص کارتریجی استفاده شده در جاروبرقی با مواد خشک یا مرطوب سازگار است. این یکی از همه کاره ترین ابزار خانگی و کارگاهی خواهد بود که تا به حال در اختیار خواهید داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول کابل برق
    4 متر
  • حجم مخزن زباله
    12 لیتر
  • نوع و تعداد فیلتر
    کارتریجی
  • توان موتور
    1000 کیلو وات
  • ولتاژ - فرکانس
    220 ولت / 50 هرتز ولت- هرتز
  • سطح صدا
    77 دسی بل
  • وزن
    4.6 کیلوگرم
  • ابعاد
    43*33.7*36.9 سانتی متر
  • سایر توضیحات
    پارویی, پارویی مخصوص آب و خاک, پارویی مخصوص خاک, نازل مخصوص شکاف
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز