اشتراک گذاری

بخارشوی خانگی

بخارشوی خانگی کارچر مدل SC1 Easy Fix

VN-29223
بیشینه فشار بخار: 3 بار بار
مدت زمان گرم شدن دیگ بخار: 3 دقیقه دقیقه
ظرفیت دیگ/ مخزن رزرو: 0.2 / – لیتر لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بخارشوی خانگی کارچر مدل SC1 Easy Fix

 دستگاه بخارشوی خانگی کارچر مدل SC1 Easy Fix دارای وزن کم و حجم کوچک و در عین حال با کارایی بالا است. با استفاده از این بخارشور می توان به راحتی فضاهای سختی همچون گوشه و کنار منزل را نیز تمیز کرد. بخارشوی sc1 Easy Fix کارچر بدون استفاده از هر گونه مواد شوینده کار می کند و می توان با کمک آن تمامی قسمت های خانه از جمله اجاق گاز، اتصالات، هود و حتی کوچکترین شکاف ها و بخش های دسترسی دشوار را تمیز کرد. بخارشوی خانگی کارچر مدل SC1 Easy Fix با توجه به داشتن وزن و ظاهری سبک، اما قدرت قابل قبولی برای انجام نظافت ‌روزمره دارد مخصوصا مکان هایی که دسترسی به آن ها سخت تر است.

ویژگی های دستگاه بخارشوی خانگی کارچر مدل SC1 Easy Fix

نازل شستشوی زمین در بخارشوی خانگی مدل sc1 Easy Fix کرشر به گونه ای طراحی شده است که نیازی به دخالت دست هنگام جداکردن حوله وجود ندارد و حوله های این بخارشوی کارچر به صورتی چسبی هستند که به سادگی امکان جدا نمودن آن وجود دارد. مخزن آب این بخارشور دارای ظرفیت ۲۵۰ میلی لیتر است و می تواند بخار آب داغ با قدرت ۳ بار را ایجاد کند. توسط کلید فشاری روی دسته بخارشوی کارچر، قدرت بخاردهی آن تنظیم می شود. این کلید دارای سه حالت بدون بخار، بخاردهی کم و بخاردهی زیاد می باشد و در کنار این کلید بر روی بخارشوی خانگی کارچر مدل SC1 Easy Fix کلید قفل ایمنی برای جلوگیری از استفاده کودکان و پیشگیری از بروز مشکل قرار گرفته است. جهت دریافت قیمت بخارشور کارچر sc1 Easy Fix با کارشناسان تماس بفرمایید.

مدت ۳ دقیقه طول می کشد تا بخارشوی خانگی کارچر مدل SC1 Easy Fix آماده به کار شود و برای آن که متوجه شوید دستگاه روشن است یا خیر، می توانید به چراغ نشانشگر روی دستگاه دقت کنید. با افزایش سرعت پاکیزگی، تمیز کردن به فعالیتی لذت بخش تبدیل خواهد شد به خصوص با بخار شوی کارچر که ۹۹% باکتری و آلودگی های محیط را از بین می برد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ولتاژ
    220 ولت ولت
  • فرکانس
    50 هرتز هرتز
  • توان دیگ بخار
    1200 وات وات
  • بیشینه فشار بخار
    3 بار بار
  • طول کابل برق
    4 متر
  • مدت زمان گرم شدن دیگ بخار
    3 دقیقه دقیقه
  • ظرفیت دیگ/ مخزن رزرو
    0.2 / – لیتر لیتر
  • وزن
    1.6 کیلوگرم
  • ابعاد
    ۱۸۶×۱۲۷×۳۲۱ میلیمتر میلی متر
  • تجهیزات همراه
    برس گرد, پد ( حوله ) میکروفایبر مخصوص کف, تجهیزات مخصوص نظافت کف, حوله میکروفایبر مخصوص نازل دستی, لوله افزایش طول, نازل دستی, نازل سوزنی, نازل مخصوص شکاف و گوشه ها
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز