اشتراک گذاری

سایر دستگاه های صنعتی

دستگاه ترانسفر ماشینکاری

VN-30973
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه ترانسفر ماشینکاری

دستگاه ترانسفر مجموعه ماشین آلاتی هستند که 4 الی 12 ایستگاه داشته و عملیات ماشین کاری بر روی یک قطعه خاص در این تعداد ایستگاه و به صورت متوالی بدون باز و بست کردن قطعه در یک ستاپ انجام می گیرد. این دستگاه شامل یک میز ایندکس بزرگ و ایستگاه ­های ماشینکاری است که این ایستگاه­ها در اطراف محور آن قرار دارند. از اینگونه دستگاه­های ترانسفر، برای تولید انبوه قطعات در دوره های زمانی نسبتا کوتاه استفاده می­ شود. 

عملکرد

در دستگاه ترانسفر، قطعات همانند برچسب میز ایندکس کار می­ کنند و در داخل فیکسچرهای نوع  Pallet به هم چفت می ­شوند. در طی هر چرخش میز ایندکس، عملیات ماشینکاری پیوسته، به طور همزمان بر روی قطعات انجام می شود. میز ایندکس می­ تواند به طور عمودی یا افقی بچرخد و حرکت آن می ­تواند پیوسته یا متناوب باشد. قطعه پس از ماشینکاری شدن در یک ایستگاه، با هر چرخش میز ایندکس به ایستگاه بعدی منتقل می ­شود و عملیات ماشینکاری در ایستگاه بعدی بر روی قطعه تکرار می ­شود. این طرح، ترکیبی از پیشروی خودکار قطعات را با عملیات همزمان فراهم می­ کند که باعث تکمیل سریع قطعات می ­شود.

کاربردها

به طور کلی، از دستگاه ترانسفر برای تولید انبوه قطعات فلزی در صنایع خودرو، شیرآلات، ساعت و الکترونیک، تکنولوژی پزشکی و همچنین اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک استفاده می ­شود. این قطعات بسته به نوع طرح ماشین ابزار که اغلب به صورت سفارشی برای ساخت یک قطعه واحد یا مجموعه ­ای از قطعات طراحی می ­شود، از ساده تا پیچیده متغیر هستند.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز