اشتراک گذاری

سایر قطعات صنعتی

میز ایندکس هیدرولیکی قطر 320

VN-31016
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات میز ایندکس هیدرولیکی قطر 320

میز ایندکس عبارت است از یک میز معمولا گرد که به صورت منقطع و منظم به دور خود چرخش می نماید. زمانی که در تولید، بسته بندی و مونتاژ با قطعات منفک از هم سر و کار داشته باشیم، مهمترین نیاز  برای افزایش راندمان کار یک میز ایندکس است.

میز ایندکس المانهایی از ماشین ترانسفر می باشد که وظیفه انتقال قطعه از یک ایستگاه کاری به ایستگاه بعدی را بر عهده دارد. با توجه به نوآوری انجام گرفته و طراحی و ساخت بیش از 95% قطعات این محصول در داخل شرکت، این محصول در دستگاه های ترانسفر ماشینکاری و مونتاژ کاربرد دارد.

با توجه به کارکرد پیچیده میزایندکس در انجام وظایف مشخص مابین ایستگاه­های مختلف که در بین هر ایستگاه باید فرآیند پیچیده ­ای را انجام دهد، از جمله ویژگی های مهم میز ایندکس مورد طراحی این شرکت عبارتند از:

1) مهمترین ویژگی و پیچیدگی این محصول را علاوه بر داشتن نوآوری ­ها در ماژول­های مختلف، می توان افزایش دقت با توجه به طراحی و ساخت داخلی قطعه فیس­گیر و افزایش دقت تکرارپذیری و محاسبات خاص نیرویی دانست.

2) ویژگی دیگر این محصول، سرعت انتقال آن می باشد، زیرا میز ایندکس مورد طراحی و ساخت این شرکت با توجه به نوآوری ایجاد شده (یعنی سروو نمودن) موجب کاهش زمان مرده بین ایستگاه ها می گردد.

3) میز ایندکس تولیدی این شرکت از دنده ی پیشانی دقیق (Hirth Gear) استفاده می نماید و همین امر منجر به کامپکت بودن و وزن کمتر و سهولت در نصب بر روی ماشین ابزار را فراهم می آورد.

4) دقت بسیار بالا و سیستم انتقال قدرت با قابلیت تحمل گشتاور زیاد از جمله ویژگی و پیچیدگی دیگر محصول می باشد.

5) این میزها در تیپ های پنوماتیکی، هیدرولیکی و سروو- هیدرولیک طراحی و ساخت می گردند که به ترتیب ذکر شده دقت کاری آنها و سرعت عملکرد افزایش می یابد. همچنین در سایزهای مختلف جهت استفاده در دستگاه های کوچک یا بزرگ و با قابلیت جابجایی وزنهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز