اشتراک گذاری

دستگاه آبگیری چندکاره

دستگاه آبلیموگیری و آبغوره گیری چندکاره

VN-31259
ظرفیت : 400 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 3 اسب بخار
برق مصرفی: تکفاز و سه فاز
تفاله گیر: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آبلیموگیری و آبغوره گیری چندکاره

دستگاه آبلیمو گیری چندکاره

استفاده از اب لیمو به عنوان یک چاشنی بسیار خوش طعم برای سرو غذاها بسیار پر طرفدار است. امروزه بیشتر میوه فروشی ها و مغازه ها توسط دستگاه ابگیری ابلیمو می توانند کسب درامد بسیار پر سودی داشته باشند.

دستگاه آبلیمو گیری چند کاره بصورت اختصاصی جهت ابگیری از لیمو طراحی و ساخته شده است. ولی باتوجه به عملکرد صنعتی که دارد قادر است تا محصولاتی نظیر کاهو ، سیب ، جوانه گندم برای سمنو ، زرشک ، انار دان شده ، نارنج ، انگور ، گوجه فرنگی ، نارنج و…  را آبگیری نماید.

طراحی و جنس بدنه 

دستگاه آبلیمو گیری چندکاره , دستگاه ابغوره گیریدستگاه آبلیمو گیری چندکاره به شکلی کاملا صنعتی برای مصارف مختلف در فروشگاه ، مغازه ، کارگاه ، منازل و… طراحی شده است.

شاسی اصلی دستگاه از پروفیل مستحکم ۳۰*۲۰ با پوشش رنگ الکترواستاتیک ساخته شده است که در برابر رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است.

موتور دستگاه نیز در قسمت زیرین شاسی طراحی شده به شکلی که یک صفحه بر روی ان قرار گرفته تا از آسیب های احتمالی به موتور جلوگیری نماید. قسمت تسمه موتور دستگاه نیز توسط یک قاب محافظ از جنس پلاستیک ABS مقاوم بصورت کامل پوشش داده شده است تا در حین کار ضربه و یا اسیبی به ان وارد نشود.

لگنی چرخ آبلیموگیری

لگنی دستگاه ابلیمو گیریدستگاه آبلیمو گیری چند کاره صنعتی در قسمت بالایی خود مجهز شده است به یک لگنی با جنس بدنه پلاستیک مقاوم ABS با ابعاد ۱۸*۴۴*۴۶ سانتی متر و وزن ۱۸۰۰ گرم که در برابر زنگ زدگی و خوردگی و ضربه کاملا مقاوم است.

لگنی مخزنی استاندارد است که محصولاتی نظیر لیمو داخل آن ریخته می شوند و سپس از قسمت حفره ای که دارد به سمت ماردونی دستگاه جهت آبگیری پرسی هدایت می گردند.

ناودانی آبلیموگیری

ناودانی دستگاه ابلیمو گیری , دستگاه ابلیمو گیری صنعتی , دستگاه آبلیمو گیری چند کارهبعد از عبور لیمو و محصولات مختلف از قسمت لگنی و تنه اصلی و ماردون ، آبلیمو توسط ناودونی به سمت خروجی هدایت می گردد که در واقع وظیفه اصلی ناودانی دستگاه هدایت ابلیمو تولید شده توسط دستگاه به سمت قیف خروجی است.

 

ناودونی دستگاه با ابعاد ۱۶*۱۵*۳۴ سانتی متر طراحی شده که وزنی معادل ۵۰۰ گرم دارد. و باتوجه به جنس بدنه ABS ، کاملا مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی می باشد. و باتوجه به جنس بدنه استانداری که دارد به راحتی امکان نظافت و شستشو را دارد.

درب ناودونی دستگاه آبلیمو گیری چندکاره

دستگاه آبلیمو گیری چندکاره , دستگاه ابغوره گیریدرب ناودونی با ابعاد ۸*۵*۳۴ سانتی متر و وزن ۶۰ گرم ، از جنس پلاستیک  ABS ساخته شده است. و وظیفه درب در قسمت ناودونی این است که آب تولید شده از محصولات به سمت بیرون از ناودونی ریخته نشود. و همچنین از ورود گرد و خاک به داخل نادونی جلوگیری می کند.

توری و ماردون

یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه آبلیمو گیری چندکاره در مقایسه با سایر دستگاه های آبگیری هم رده خود ، جنس توری چرخ ابلیمو گیری است که از جنس استیل نگیر ضد زنگ طراحی شده است. همچنین مارپیچ ۵۷ سانتی دستگاه که درون تنه اصلی قرار گرفته و وظیفه پرس محصولات و ابگیری از طریق مالش و چرخش دورانی را دارد از آلومینیوم آلیاژی ساخته شده است.

فلکه و موتور دستگاه

فلکه ابلیمو گیری چند کارهدستگاه آبلیمو گیری چند کاره مجهز شده است به یک موتور قدرتمند ۳ اسب بخار  با سرعت چرخش تیغه ۱۴۰۰ دور در دقیقه که نیروی تولید شده توسط موتور با استفاده از فلکه به تنه دستگاه منتقل می گردد.

 

فلکه دستگاه آبلیمو گیری چندکاره نیز از جنس الومنیوم با وزن ۲ کیلوگرم می باشد.

 

جدول مشخصات
قدرت موتور

3 اسب بخار

برق مصرفی

تکفاز یا سه فاز به سفارش مشتری

چرخ صنعتی

دارد

جنس شاسی

پروفیل با پوشش رنگ الکترواستاتیک

دور موتور

1400 دوردر دقیقه

ظرفیت

200-400 کیلوگرم در ساعت

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت
    400 کیلوگرم در ساعت
  • جنس روکش دسته
    فلز
  • قدرت موتور
    3 اسب بخار
  • نوع موتور
    موتوژن
  • جنس ماردون
    استیل نگیر 316
  • تفاله گیر
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • برق مصرفی
    تکفاز و سه فاز
  • جنس گیربکس
    چدنی
  • جنس مخزن
    استیل نگیر
  • کاربرد دستگاه
    آبگیری گوجه , آبگیری غوره , آبگیری لیمو , آبگیری انگور , آبگیری انار دان شده , آبگیری زرشک
  • ولتاژ
    220 ولت
  • رنگ
    الکترو استاتیک کوره ای
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز