اشتراک گذاری

سردخانه متحرک/یونیت برودتی حمل و نقل

کفشک و زبانه کد ۱۰۴-۱۰۵

VN-31319
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
تماس با تامین کننده
اساکو
اساکو
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات کفشک و زبانه کد ۱۰۴-۱۰۵

معرفی کفشک و زبانه ۱۰۴-۱۰۵

افرادی که با تولید کامیون های یخچال دار سروکار دارند، به خوبی با قطعات و تجهیزات جانبی مرتبط با درب این نوع وسایل نقلیه آشنا هستند. مسلما کفشک و زبانه ۱۰۴-۱۰۵ از جمله محصولاتی هستند که وجود آنها برای حفظ امنیت و محکم شدن درب اتاق سردخانه کامیون های یخچال دار اهمیت ویژه ای دارد. این محصولات در کارخانه اساکو با بهترین کیفیت ممکن تولید می شوند.

مهم ترین مشخصات کفشک و زبانه ۱۰۴-۱۰۵

شاید بتوان به جرات گفت که مهم ترین مشخصه کفشک و زبانه ۱۰۴-۱۰۵ تولیدی کارخانه اساکو، کیفیت بی نظیر آنهاست. این قطعات در دو جنس اصلی استیل و چدن طراحی و تولید می شوند. محصولات چدن کمی ارزان تر هستند، ولی این امر اصلا به معنای بی کیفیت بودن این محصولات نیست. این قطعات در هنگام تولید به خوبی آبدیده می شوند تا در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت کافی داشته باشند. استیل به کار برده برای محصولات استیل نیز از نوع استیل ۳۰۴ است که یکی از مرغوب ترین و بهترین استیل های موجود در بازار می باشد.

طراحی دقیق و استاندارد

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های کفشک و زبانه ۱۰۴–۱۰۵ طراحی بسیار دقیق و هوشمندانه آنهاست. این محصولات در ابعاد استانداردی تولید می شوند که معیارهای بین المللی آنها را تعیین کرده اند. ضمن اینکه در هنگام طراحی و تولید آنها نهایت دقت به کار می رود تا هیچ عیب و خدشه ای به این قطعات وارد نشود.

برای مشاهده ابعاد دقیق این محصولات اساکو می توانید به تصاویر ارائه شده در سایت مراجعه کنید. در این تصاویر همه اطلاعات لازم در مورد ابعاد این قطعات ارائه شده اند. همچنین در صورت تمایل برای خرید کفشک و زبانه اساکو می توانید از طریق شماره های تلفن موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند کمپرسور
    اساکو
  • جنس بدنه
    چدن / استیل
  • قابل نصب بر روی
    کامیون , کامیونت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز