اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

VN-31739
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

تماس با تامین کننده
پیروز پک
پیروز پک
تولید کننده / عضویت از 1 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه صنایع بسته بندی پیروز پک برای بسته بندی انواع کیک و کلوچه، بسته بندی تی تاپ, بسته بندی کماج, کلمپه، بسته بندی رولت,بسته بندی دونات نیز در صنایع غذایی بکار برده می‌شود.

تولید کنندگان مواد غذایی نیازمند دستگاه‌ بسته بندی هستند که کیفیت محصول را حفظ کند و از فساد محصول, نفوذ آلودگی به محصول, خشک شدن و جذب رطوبت و بوی محیط جلوگیری کند، به علاوه شکل ظاهری جذاب و زیبایی داشته و توجه مصرف کننده را به خود جلب نماید.

همچنین مصرف کنندگان کیک و کلوچه, تی تاپ,دونات,کماج, کلمپه و رولت نیز به نرمی، لطافت و حفظ بافت این محصولات توجه ویژه دارند و ترجیح می‌دهند کیک و کلوچه تازه و نرم خریداری کنند تا اینکه یک کیک خشک بخرند، هرچند که محصول شما تاریخ انقضا نیز داشته باشد.

با توجه به اهمیت دو عامل حفظ کیفیت و جذابیت ظاهر محصول، صنایع بسته بندی پیروز پک ماشین آلات بسته بندی طراحی نموده است که مجهز به مدرن‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی‌های روز دنیا می‌باشند و به خوبی پاسخگوی نیاز تولید کنندگان می‌باشند. دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه به دلیل کارایی گسترده برای انواع محصولات از جمله کیک، کلوچه,تی تاپ, کماج، کلمپه,رولت، دونات و …. به یکی از پرفروش‌ترین انواع دستگاه ساخته شده در صنایع پیروز پک تبدیل شده و در مدل‌های مکانیکی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک به بازار عرضه شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز