اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی لواشک-سلفون از زیر

دستگاه بسته بندی با اکسترودر

VN-3179
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
تماس با تامین کننده
ماشین سازی مسائلی
ماشین سازی مسائلی
تولید کننده / عضویت از 6 سال پیش
عضو ویژه الماس

عضو ویژه الماس

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی با اکسترودر

اکسترودر یعنی مجموعه محفظه و ماردون که می توان به عنوان بدنه و واحد اصلی تولید قطعاتی با اشکال مختلف به کار برد. اکسترودرها به دو دسته اکسترودر تک ماردونه و اکسترودر دو ماردونه تقسیم بندی می شوند. اکسترودر ماردونه سه قسمت مجزا دارد ناحیه تغذیه Feed Zone. ناحیه تراکم و فشردگی Compression Zone و ناحیه اندازه گیری و سنجش.
دستگاه بسته بندی با اکسترودر برای بسته بندی پوره های تغلیظ شده، انواع میوه جات یا خلال میوه با خمیر از قبیل زردالو، سیب، آلوچه و انواع شکلات، گز، خرما، لواشک پذیرایی و غیره  می باشد. دستگاه بسته بندی با اکسترودر مستقیما بر روی فیلم قرار می گیرد از این رو بسیار بهداشتی عمل می نماید. دستگاه بسته بندی بالشتی به صورت مستقیم در قسمت جلوی تغذیه نصب می گردد. این دستگاه که در صنایع ماشین سازی مسائلی تولید میشود قادر به بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف می باشد. طول، جنس و محل برش بسیار راحت و از یک تابلو مرجع قابل تنظیم می باشد. تغییر سرعت در سیستم هیچ اختلالی در عملکرد دستگاه ایجاد نمی کند.
در برخی از دستگاه های بسته بندی اکسترودر ناحیه هواگیری (منفذ خروج هوا) وجود دارد. وجود این ناحیه به این دلیل است که برخی پلاستیک ها جاذب رطوبت (Hygroscopic) هستند یعنی از محیط اطراف خود رطوبت جذب می کنند و اگر به صورت مرطوب در اکسترودر فاقد ناحیه هواگیری استفاده شوند، کیفیت محصول نهایی خوب نیست؛ زیرا در داخل مذاب، بخار آب محبوس می شود.
برای رفع این مشکل راه حل آن است که مواد تغذیه شونده به دستگاه اکسترودر را قبلاً خشک کنیم. این روش گران و پر هزینه است و امکان آلودگی نیز در مواد ایجاد می کند.
یکی دیگر از اجزای مهم دستگاه بسته بندی اکسترودر، صافی (Gauze Filter) پس از ماردون و پیش از حدیده است. این صافی به صورت کاملاً موثر هرگونه مواد ناهمگون و ناخالصی ها را از مذاب جدا می کند. عدم وجود آن حتی ممکن است موجب انسداد حدیده گردد.
در دستگاه بسته بندی اکسترودر که دارای خروجی زیادی هستند، مواد، طول محفظه اکسترودر را سریع می کند. در نتیجه گرمای ذوب شدن کامل در اثر عمل برش تولید می شود و به استفاده از حرارت دهنده های خارجی محفظه اکسترودر نیازی نیست. بنابراین در این حالت اگر گرمای زیادی در مذاب به وجود آمده باشد سرد نگه داشتن محفظه حائز اهمیت است. در برخی مواقع خنک کردن ماردون اکسترودر نیز لازم است که البته اثری بر درجه حرارت مذاب ندارد.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • توان
    2.5 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    480 کیلو گرم
  • گارانتی
    36 ماه
  • خدمات پس از فروش
    15 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز