اشتراک گذاری

دستگاه چوب خرد کن

چوب خردکن KOREN مدل K60GX

VN-32000
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

19,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات چوب خردکن KOREN مدل K60GX

دستگاه چوب خردکن باغی KOREN
دستگاه چیپس کن چوب و شاخه درخت دستگاه سر شاخه خوردکن موتوری بنزینی باغی دارای موتور 6.5 اسب بخار بنزینی جهت خرد کردن شاخه ها و چوب درختان هرس شده بعد از قیچی کردن و اره کردن شاخه های درختان چوب های ضایعات و شاخه های درختان معضل هست برای باغ و باغداران و کشاورزان دستگاه چوب خردکن به کمک شما می آید تا شاخه و چوب درختان هرس شده در باغ و فضای سبز را به مواد غنی کنید اول چوب ها و شاخه ها را به صورت چیپس میکنید توسط دستگاه خرد کن چوب با تیغه های چوب خردکن به صورت پوشال در می آورید و برای ادامه و تبدیل چوب ها و شاخه های درختان به کمپوست و … به مقالات مزیت چوب خرد شده و شاخه های خرد شده به برگه عنوان مقالات چوب خردکن بروید و امیدواریم این مقالات برای بهبود باغ و فضای سبز شما مفید باشد
در زمان هرس کردن درختان پاکسازی باغ از شاخه ها یک مشکل بزرگ و پرهزینه است ،انبار بزرگی از شاخه های هرس شده و بی ارزش که باید سوزانده یا دور ریخته شود.
هرس و پاک سازی باغات و تاکستان ها برای کشاورزی موثر و ضروری است. با خرد کردن یا مالچ کردن آنها می توان یک لایه محافظ موثر به کشت موجود و جدید برای محدود کردن رشد علف های هرز و حفظ رطوبت در خاک استفاده کرد. همچنین مواد آلی را وارد خاک می کند که در طول زمان تجزیه می شوند.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز