اشتراک گذاری

دستگاه ساشه مایعات

دستگاه بسته بندی سس تک نفره

VN-32240
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

210,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

210,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 15 الی 20 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی سس تک نفره

خصوصیات ماشین بسته بندی سس مایونز تک نفره

  • برخورداری از تکنولوژی روز دنیا برای این دستگاه ها ، موجب سهولت انجام کار با آنها شده است. استفاده از مانیتورهای لمسی و رنگی بر روی این دستگاه ها ، سبب سهولت انجام کار با آنها گشته است. افراد می توانند برای دریافت محصول ایده آل خود از برنامه ها و دستورالعمل های مناسب استفاده نموده و نتیجه ی مورد قبولی را دریافت نمایند. این دستگاه ها با استفاده از بهترین متدها برای تولید بسته بندی های مرغوب طراحی و تولید گشته اند.
  • قابلیت جابجایی در این دستگاه ها بسیار قابل توجه بوده است. ابعاد مناسب این دستگاه ها سبب شده است که استفاده از آنها بسیار ایده آل و مفید باشد. این دستگاه ها به راحتی در هر مکانی قابل استفاده خواهند بود. ارتفاع این دستگاه ها به نحوی طراحی و تولید شده است که بتوان از آنها در بسیاری از مغازه ها و فروشگاه ها بهره برداری نمود.
  • تنظیم سرعت نیز در این دستگاه توجه کاربران و خریداران را به سمت خود معطوف داشته است. این دستگاه به نحوی طراحی و تولید شده است که کاربران می توانند زمان معینی را برای دریافت مقدار محصول مورد توجه تعیین نموده و تحویل بگیرند. این دستگاه ها اغلب از سرعت بالایی برخوردار خواهند بود. این سرعت بالا خدشه ای به کیفیت محصول وارد نخواهد نمود.
  • بدنه ی این دستگاه ها بسیار مقاوم و ضد زنگ خواهد بود. مقاومت بالا در این بدنه ها به نحوی می باشد که در اثر برخورد برخی از ضربات ، این دستگاه ها دچار رنگ پریدگی نخواهند شد.
  • این دستگاه از قیمت مناسب و ایده آلی برخوردار خواهد بود. کاربران با تهیه این دستگاه می توانند از سود چشمگیری برخوردار شوند.
  • برق مصرفی در این دستگاه بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در این دستگاه ها می تواند از انرژی های درون شهری نیز استفاده نمود. با اینکه این دستگاه کاملا اتوماتیک می باشد ، اما برق مصرفی آن بسیار مناسب و قابل توجه خواهد بود.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز