اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی نبات تخته ای

VN-32293
سرعت: 3000 در ساعت
حداقل عرض هر بسته: 0 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

تماس با تامین کننده
پیروز پک
پیروز پک
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 30 الی 35 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی نبات تخته ای

دستگاه بسته بندی گز و دستگاه بسته بندی نبات نی دار از دیگر مدل های دستگاه بسته بندی تولیدی ما در شرکت پیروز پایور سپاهان می باشد. دستگاه بسته بندی پیلوپک قادر به:

  • بسته بندی گز
  • بسته بندی نبات
  • بسته بندی ساقه عروس
  • بسته بندی کانفت
  • بسته بندی شکلات و شیرینی
  • دستگاه بسته بندی گز تک عددی پیروز پک

    ماشین سازی پیروز پایور سپاهان توانسته است با استفاده از تکنولوژی روز دنیا , نصب قطعات با کیفیت و کادر فنی با تجربه بهترین مدل های ماشین بسته بندی را تولید کند تا مصرف کنندگان طعم خوش و لذیذ این شیرینی خوشمزه را بخاطر بسپارند.امروزه بسته بندی گز , بسته بندی نبات بسته بندی سایر محصولات به عنوان یکی از اصلی ترین نکات در افزایش بازاریابی و فروش محصولات شمرده می شود. هدف ما یاری رساندن به تولید کنندگان در جهت بسته بندی محصولات خود در ابعاد و اندازه های گوناگون است و در راستای این هدف توانسته ایم دستگاه هایی جهت بسته بندی محصولات در سایز های کوچک مانند دستگاه بسته بندی گز , دستگاه بسته بندی نبات , ساقه عروس , کانفت و غیره تا محصولات در ابعاد و اندازه های بزرگ مانند دستگاه بسته بندی نان را به بازار عرضه نماییم.

    با خرید دستگاه بسته بندی گز از ما می توانید از خدمات پس از فروش بسیار ویژه و سریع مان نیز استفاده نمایید. در صورت بروز هرگونه مشکلی برای دستگاه به سرعت بخش پشتیبانی فنی در محل شما حضور پیدا خواهند و به سرعت دستگاه را برای شما عیب یابی می نمایند.

    در نتیجه برای بسته بندی محصول خود به هیچ عنوان با دستگاه بسته بندی گز و دستگاه بسته بندی نبات ما با مشکل مواجه نخواهید شد.

  • بسته بندی میشکا
  • بسته بندی خرما

در ابعاد متنوع و اشکال گوناگون به صورت تک عددی می باشد.

گز و نبات را می توان از محبوب ترین سوغاتی های شهر اصفهان دانست که به تمامی شهرها و حتی کشور های دیگر نیز صادر می گردد.

در نتیجه دستگاه بسته بندی گز و نبات نی دار باید بتواند بسته بندی این محصولات را بسیار شکیل, منظم و مناسب انجام دهد و آنها را از آسیب ها و آلودگی های محیطی حفظ نماید. زیرا این دو شیرینی خوشمزه در اثر رطوبت و تغییرات جوی خیلی سریع کیفیت خود را از دست می دهند.

از طرفی برای ارائه نبات در سایر مکان ها باید بتوان نکات بهداشتی مرتبط با آن را رعایت نمود. به همین جهت به دستگاه بسته بندی نبات که قادر به انجام بسته بندی نبات به صورت تک عددی باشد نیاز خواهید داشت.

مزایای دستگاه بسته بندی نبات صنایع بسته بندی پیروز پک

قطعا تابش نور و نفوذ رطوبت و غبار به مواد غذایی موجب فساد زود هنگام و کاهش کیفیت محصولات می گردد, از این رو ماشین بسته بندی نبات با پوشش مناسب از محصولات درون بسته بندی محافظت می نماید.

بی تردید سرعت پایین و تولید کم برای یک کارگاه تولیدی به صرفه نیست از این رو دستگاه های بسته بندی پیروز پک به گونه ای طراحی شده اند که با سرعتی بالا و بدون ضایعات محصول بسته بندی بین 150 تا 200 بسته در دقیقه را انجام می نمایند.

ماشین آلات بسته بندی نبات مجهز به سنسور حفاظتی می باشند و در صورتی که سهوا دست, در تماس با بخش دروازه فک قرار گیرد, برق دستگاه قطع می شود.

تمامی قطعات بکار رفته در ساخت این دستگاه بسته بندی از استیل می باشد تا در صورت قرار گیری در معرض آفتاب یا تماس با آب دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نگردد.

دستگاه بسته بندی نبات پیلوپک از نظر شکل ظاهری و مشخصات فنی شباهت زیادی با سایر دستگاه های بسته بندی دارد و تنها تفاوت آن در ابعاد, سرعت بسته بندی و سیستم برق و کارکرد دستگاه بسته بندی می باشد.

دستگاه بسته بندی نبات اصفهان

ماشین سازی پیروز پک تلاش کرده است تا با بهره گیری از تکنولوژی به روز موجود و رعایت استاندارد های مطرح پیرامون این حوزه, دستگاه بسته بندی نبات اصفهان را تولید و عرضه نماید. پیروز پک همواره به دنبال کمک به کارخانجات و شرکت ها برای نگهداری, فروش و ارائه بهتر محصولاتشان بوده است. 

شما با مراجعه به وب سایت مجموعه پیروز پک می توانید اطلاعاتی درباره دستگاه بسته بندی نبات و گز کسب کنید و با کارشناسان پیروز پک تماس حاصل نمایید. برای اطلاع از قیمت دقیق دستگاه بسته بندی نبات می توانید با کارشناسان پیروز پک صحبت فرمایید.

مزایای منحصر به فرد دستگاه بسته بندی گز
  • محافظت محصولات غذایی در برابر نور ، رطوبت و گردو خاک و جلوگیری از فساد آن ها.
  • توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و با سرعت بالا و بدون ضایعات.
  • دارای سنسور حفاظتی که در صورت تماس دست در قسمت دروازه فک ، برق دستگاه قطع می گردد.
  • برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که گاها در معرض آب و آفتاب قرار می گیرد ،  تمامی قطعات به کاربرده شده از استیل می باشد.
  • قابلیت کار با سلوفان های حرارتی و چسبی ( کلد سیل و هات سیل ).
  • قابلیت تنظیم سرعت دستگاه ( تعداد بسته در دقیقه ) .

دستگاه های بسته بندی پیلوپک افقی از لحاظ شکل ظاهری و مشخصات فنی شباهت زیادی با هم داشته و تفاوت عمده ی آنها در ابعاد بسته بندی ، سرعت بسته بندی و سیستم PLC  و مکانیکی آن و همچنین دارا بودن چشم فتوسل برای سلفون های چاپدار می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • سرعت
    3000 در ساعت
  • طول هر بسته
    0 میلی متر
  • حداقل عرض هر بسته
    0 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز