اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی لواشک لقمه ای

VN-32365
سرعت: 3000 در ساعت
حداقل عرض هر بسته: 0 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

تماس با تامین کننده
پیروز پک
پیروز پک
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 30 الی 35 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی لواشک لقمه ای

دستگاه بسته بندی لواشک دارای انواع متنوع می باشد. به طور مثال دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی, لواشک ورقه ای, دستگاه دو سر پیچ و ….

انتخاب مدل دستگاه بستگی به مدل و نوع لواشک های شما خواهد داشت.در انتخاب نوع تولید این محصول باید به مصرف کننده آن بیاندیشید. اغلب نوجوانان و کودکان طرفداران لواشک می باشند. تمایل زیادی نیز در مصرف این محصول نشان می دهند. یک شرکت تولیدکننده لواشک علاوه بر بالا بردن کیفیت محصول خود باید توجه بسیار ویژه ای به نوع بسته بندی آن نیز داشته باشد.

از طرفی باید به این مسئله نیز توجه نمایید که بهداشت محصول رعایت شده و زمان ماندگاری آن را بتوانید با بسته بندی مناسب افزایش دهید.

دستگاه بسته بندی لواشک ورقه ای

لواشک های ورقه ای یکی از نمونه های عرضه لواشک به بازار می باشند. در این مدل, لواشک ها در ابعاد و اندازه های بسیار متنوع تولید میگردند و برش داده می شوند.

با استفاده از دستگاه بسته بندی لواشک پیلوپک شما قادر هستید تا بسته بندی لواشک ها از ابعاد کوچک تا ابعاد بسیار بزرگ تا عرض 30 الی 35 سانتی متر بدون محدودیت در طول محصول بسته بندی نمایید.

این دستگاه ها از نمونه محصولات ما در صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان (ماشین سازی ترابی) می باشند.

سیستم های دستگاه های بسته بندی ارائه شده توسط ما متنوع هستند و در مدل های :

  • دستگاه بسته بندی مدل آنجل
  • دستگاه بسته بندی مدل اسکار
  • دستگاه بسته بندی مدل دلفین

به بازار ارائه می گردند. لازم به ذکر است که هر کدام از این مدل ها قادر به بسته بندی محصولات در ابعاد و اندازه های متنوع خواهند بود.

روش های بسته بندی لواشک در آنها متفاوت است که می توان به روش های:

  • متریک و اتوماتیک
  • رگباری

اشاره نمود.

این بستگی به اهداف شرکت شما خواهد داشت که کدام مدل از دستگاه ها برای بسته بندی محصولاتتان مناسب باشد.

در این روش از بسته بندی لواشک اصولا روی لواشک یک نایلون کشیده می شود. و در طی این فرایند بسته بندی نیز یک بسته با عمر ماندگاری بالاتر خواهید داشت.

 

دستگاه بسته بندی اتوماتیک لواشک پذیرایی

لواشک های پذیرایی اصولا به شکل خمیری مانند می باشند. دغدغه اغلب تولیدکنندگان این محصول نیز بسته بندی آن بدون دخالت دست است. چراکه با دخالت دست در بسته بندی این محصول دچار فساد خواهد شد.

ما در صنایع بسته بندی پیروز پک, دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی تمام اتوماتیک را تولید نموده ایم. این دستگاه قادر است تا لواشک ها را کاملا اتوماتیک و بدون نیاز به اپراتور برای شما بسته بندی نماید.

این دستگاه در امتداد مخزنی قرار میگیرد که باید لواشک ها را درون آن قرار دهید, سپس به صورت اتوماتیک و با انجام تنظیمات لازم دستگاه خود شروع به بسته بندی می نماید. سرعت بسته بندی با این دستگاه 200 بسته در دقیقه بدون هیچ ضایعاتی از محصول و سلفون خواهد بود.

همچنین هوای داخل بسته بندی ها را نیز خارج می نماید که این خود سبب جلوگیری از فساد محصول خواهد شد.

علاوه بر سرعت بسیار بالا می تواند محصولات را بسیار شکیل نیز برای شما بسته بندی نماید.ارائه خدمات مشاوره رایگان در زمان خرید دستگاه ها از خدمات ویژه مان در صنایع بسته بندی پیروز پک می باشد. شما می توانید از این خدمت در تمامی ساعات شبانه روز استفاده نمایید. در این صورت قادر خواهید بود تا بهترین نمونه از ماشین آلات بسته بندی لواشک را خریداری نمایید.

دستگاه های بسته بندی لواشک پذیرایی مورد کاربرد جهت دستگاه بسته بندی شکلات و شیرینی و انواع محصولات در ابعاد کوچک می‌باشند.

و دستگاه بسته بندی لواشک ورقه ای برای دستگاه بسته بندی نان نیز مورد کاربرد است.

قیمت دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی

دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی جزئی ضروری برای کارخانه های تولید لواشک می باشد زیرا, بسته بندی هم در بحث بازاریابی و فروش بیشتر و هم در بحث نگهداری بهتر و جلوگیری از فساد و خراب شدن محصول, کاربرد فراوان دارد.

این بحث به قدری مهم است که برای آن استاندارد های خاصی وجود دارد تا بتوان اطمینان حاصل کرد که محصولات,سالم به دست خریداران می رسد. البته که برای خرید این محصول ابتدا باید از قیمت دستگاه بسته بندی لواشک پذیرایی اطلاع حاصل کنید. برای این منظور می توانید با کارشناسان ما در مجموعه پیروز پک تماس حاصل نمایید

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • سرعت
    3000 در ساعت
  • طول هر بسته
    0 میلی متر
  • حداقل عرض هر بسته
    0 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز