اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی رول بستنی

VN-32393
سرعت: 3000 در ساعت
حداقل عرض هر بسته: 0 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 500,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 500,000,000

تماس با تامین کننده
پیروز پک
پیروز پک
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 30 الی 35 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی رول بستنی

 دستگاه بسته بندی بستنی سنتی  با بهترین کیفیت در پیروزپک ارائه میشود دقت نمایید بستنی از محصولاتی است که به سرعت خراب میشود. فرض کنید در یک کارخانه تولید بستنی, دستگاه های بسته بندی خراب شوند. چه فاجعه ای رخ خواهد داد!

بستنی و بستنی زمستانه از نمونه محصولاتی است که طرفداران بسیار زیادی در تمامی رنج های سنی دارد.

در نتیجه بسته بندی آن باید به نحوی باشد که بتواند نظر همه افراد را جلب نماید. حتما میدانید که بسته بندی در فروش محصولات تاثیر شگرفی دارد. البته به غیر از مسائل فروش, بسته بندی مواد غذایی و مواد دارویی شامل یک سری استاندارد نیز می باشد که باید حتمان رعایت شوند.

بستنی زمستانه نیز به نحوی است که خیلی راحت له می شود. در نتیجه برای ارائه بهتر آن باید توجه نمایید که در حین حمل این محصول به هیچ عنوان آسیبی نبیند.بسته ‌بندی در بهترین تعریف,به عنوان یك سیستم هماهنگ توصیف می‌شود كه هدف از آن آماده سازی كالا جهت حمل‌ و نقل, توزیع, انبار كردن, فروش و مصرف می ‌باشد.

دستگاه بسته بندی بستنی زمستانه

دستگاه بسته بندی بستنی زمستانه ارائه شده توسط ما در صنایع بسته بندی پیروز پک قادر است تا بسته بندی را به شکل مثلثی انجام دهد. با انجام این کار درصد له شدن و آسیب دیدن بستنی ها در زمان حمل به میزان بسیار چشمگیری کاهش می یابد.

سیستم های این دستگاه بسته بندی به نحوی است که علاوه بر بسته بندی شکیل, ضایعات محصول و سلفون را به حد بسیار چشمگیری کاهش خواهد داد.

بسته‌ بندی یك عملیات تجاری:

  • پیچیده
  • پویا
  • علمی
  • هنری
  • و بحث آفرین

است كه در بنیادی‌ ترین شكل خود, كاركرد های:

  • محافظت, نگهداری
  • حمل و نقل آسان
  • اطلاع رسانی
  • و بازاریابی و فروش

را شامل می‌شود. بسته ‌بندی نوعی عملكرد خدماتی است. در این میان بسته بندی محصولات غذایی می تواند علاوه بر افزایش ماندگاری و طول عمر این مواد به شکیل تر شدن و مشتری پسند تر شدن آن نیز کمک نماید. بسته بندی بستنی توسط دستگاه بسته بندی بستنی زمستانه می تواند عامل مهمی در افزایش فروش آن در میان مشتریان به خصوص مشتریان کم و سن و سال باشد.

در طراحی بسته بندی مخاطب هدف باید مد نظر قرار گرفته شود تا بتوان تنها از طریق مشاهده بسته بندی, پیام برند و محصول را به افراد رساند.

تولید دستگاه بسته بندی بستنی زمستانه ماشین بسته بندی ابزاری است که برای بسته بندی محصولات مختلف به کار می رود.

 

تولید دستگاه بسته بندی بستنی

در ابتدا باید بگوییم که دستگاه بسته بندی بستنی لازم است تا تمام اتوماتیک باشد. یعنی در فرایند بسته بندی به هیچ عنوان دستی در کار نباشد تا علاوه بر حفظ و رعایت بهداشت بتوان سرعت بسته بندی را نیز بالا برد. تا از فساد و یا خراب شدن این محصول بسیار حساس بتوان جلوگیری نمود.

دستگاه بسته بندی بستنی مانند هر دستگاه بسته بندی دیگری که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند, باید بتواند راندمان, دقت و بهداشت را در پروسه بسته بندی بهبود بدهد. پیروز پک با توجه به انواع محصول, دستگاه بسته بندی تولید و عرضه می کند.

دستگاه بسته بندی بستنی ساخته شده توسط ما در صنایع بسته بندی پیروز پک به صورت تمام اتوماتیک در امتداد خطوط تولید بستنی شما قرار داده می شود. فرقی نمی کند برای تمامی بستنی ها این سیستم را پیاده نموده ایم. بسته بندی بستنی قیفی, چوبی و ….

سرعت بسته بندی با این دستگاه با خط تولید شما تنظیم و هماهنگ می گردد. تا به هیچ عنوان سلفون و یا محصولی ضایع نشود.

در این صورت است که می توانید به راحتی, با سرعت وکیفیت بالا, بدون هیچ گونه ضایعات بستنی های تولیدی تان را بسته بندی نمایید.

همواره کیفیت برای ما مهم ترین اصل بوده است. ما می توانیم تا بسته به نیاز شما, ماشین آلات مورد نظر را طراحی و ساخت آنها را انجام دهیم. قطعا انجام این کار متفاوت را تنها با تکیه بر نیم قرن تجربه, همچنین همکاری با متخصصان و مهندسان حرفه ای انجام می دهیم.

بسته بندی کیک وکلوچه, بیسکویت, بسته بندی شوکورول,دونات و سایر محصولات دیگر نیز از نمونه کاربردهای این دستگاه بسته بندی است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • سرعت
    3000 در ساعت
  • طول هر بسته
    0 میلی متر
  • حداقل عرض هر بسته
    0 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز