اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی صابون

VN-32408
سرعت: 3000 در ساعت
حداقل عرض هر بسته: 0 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

تماس با تامین کننده
پیروز پک
پیروز پک
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 30 الی 35 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی صابون

دستگاه بسته بندی صابون ساخته شده توسط ما در صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان می باشد. دستگاه بسته بندی صابون ساخته شده توسط ما قادر به بسته بندی صابون به صورت تک عددی در بسته بندی هایی با طرح های متنوع و به صورت سه طرف دوخت می باشد. دستگاه بسته بندی صابون در مدل های متنوع و در سیستم های مکانیکی ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد.

سرعت بسته بندی صابون در دستگاه های بسته بندی ما در حدود 100 تا 200 بسته در دقیقه و بدون ضایعات محصول و سلفون می باشد. توجه نمایید از آنجایی که صابون از وسایل بهداشتی می باشد الزاما باید در بسته بندی این محصول نهایت دقت را برای رعایت نکات بهداشتی داشته باشید.

خوشبختانه ما در صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان در ساخت انواع دستگاه بسته بندی صابون توانسته ایم کلیه نکات لازم را رعایت نماییم و این اطمینان را به مشتریان خود دهیم که میتوانند بهترین و شکلی ترین بسته بندی را برای محصولات خود دشاته باشند.

مزایای دستگاه بسته بندی صابون صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان

از برتری ها و مزایای دستگاه بسته بندی صابون ساخته شده توسط ما در صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان میتوان به این نکته اشاره نمود که این دستگاه های بسته بندی قادر به بسته بندی محصولات بدون ضایعات محصول و سلفون می باشند و با استفاده از آن ها می توانید محصولات خود را به گونه ای بسیار شکیل بسته بندی نمایید.

کیفیت بالای بسته بندی محصولات با دستگاه های بسته بندی افقی ساخته شده توسط ما در صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان تا به امروز به میزان بسیار چشمگیری توانسته است به ما در جلب رضایت مشتریان عزیزمان کمک نماید. دستگاه بسته بندی صابون به صورت تمام اتوماتیک از دیگر نمونه دستگاه های بسته بندی ساخته شده توسط ما در صنایع بسته بندی پیروز پایور سپاهان می باشد.

این دستگاه بسته بندی صابون قادر به بسته بندی صابون بدون نیاز به اپراتور زیاد می باشد و میتواند به میزان بسیار چشمگیری شما را ازنیروی انسانی بی نیاز نماید. از طرفی سرعت بسته بندی این دستگاه بسته بندی صابون بسیار بالا می باشد و میتواند بهترین بسته بندی را برای محصولات شما به ارمغان آورد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع مدل های دستگاه بسته بندی صابون و همچنین نحوه کارکرد و قیمت این دستگاه ها با واحد فروش ما در تماس باشید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • سرعت
    3000 در ساعت
  • طول هر بسته
    0 میلی متر
  • حداقل عرض هر بسته
    0 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز