اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی پیلوپک

دستگاه بسته بندی اسکاچ و سیم ظرفشویی

VN-32413
سرعت: 3000 در ساعت
حداقل عرض هر بسته: 0 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

100,000,000 - 400,000,000

تماس با تامین کننده
پیروز پک
پیروز پک
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 30 الی 35 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی اسکاچ و سیم ظرفشویی

دستگاه بسته بندی اسکاچ و دستگاه بسته بندی سیم ظرفشویی نمونه‌ای از ماشین آلات بسته‌بندی صنایع بسته بندی پیروز پک هستند و دارای مکانیک و کاربری بسیار ساده‌ای می‌باشند . این دستگاه‌ها محصولات را به صورت دو طرف دوخت بسته بندی کرده و برای محصولاتی نظیر:

  • بسته بندی دستمال جیبی
  • بسته بندی صابون
  • بسته بندی سفره یکبار مصرف
  • بسته بندی دستکش
  • بسته بندی کیسه زباله
  • بسته بندی سیم ظرفشویی

و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارند.

سیستم کنترل این ماشین‌آلات به صورت PLC بوده و دارای مانیتور لمسی برای تنظیم سرعت، نوع محصول و … می‌باشند. همچنین دارای حافظه برای ذخیره‌سازی پارامترهای چندین محصول مختلف هستند. به این ترتیب با استفاده از این دستگاه‌ها قادر خواهید بود 6 محصول با اندازه‌های مختلف را بسته بندی نمایید.

خصوصیات منحصر بفرد دستگاه بسته بندی اسکاچ

یکی از خصوصیات منحصربه‌فرد این دستگاه آلارم هوشمند می‌باشد که قادر است اپراتور را از بروز ایراد مکانیکی یا الکترونیکی آگاه سازد.

از دیگر ویژگی‌های بارز این دستگاه سیستم شمارش و آمار بسته بندی می‌باشد تا اپراتور در هر شیفت کاری قادر باشد آمار دقیقی از تعداد محصولات بسته‌بندی شده ارائه نماید.

توانایی بسته بندی محصولات در ابعاد گوناگون و با سرعت بالا بدون ضایعات سلفون و محصول از دیگر خصوصیات منحصر به فرد این دستگاه می‌باشد.

ماشین آلات بسته بندی پیروز پک نظیر دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف، دستگاه بسته بندی اسکاچ و دستگاه بسته بندی سیم ظرفشویی مجهز به سنسور حفاظتی بوده و در صورت تماس دست اپراتور با دروازه فک، برای جلوگیری از آسیب دیدن، برق دستگاه قطع می‌گردد.

از دیگر خصوصیات این دستگاه استفاده از انواع سلفون متالایز، ترس، لامینت و کاغذ پلی اتیلن می‌باشد.

از آن جایی که شکل ظاهری بسته بندی نقش بسزایی در بازاریابی و فروش بیشتر دارد با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود محصولاتی با شکل ظاهری منحصر به فرد به بازار عرضه نمایید.

ویژگی‌های دستگاه بسته بندی سیم ظرفشویی

از ویژگی‌های بارز این دستگاه می‌توان به وجود آلارم هشدار اشاره کرد که اپراتور دستگاه را از بروز مشکل برقی یا مکانیکی در عملکرد دستگاه آگاه می‌سازد.
این دستگاه در دو مدل مکانیکی و اتوماتیک به بازار عرضه شده است.

دستگاه مکانیکی با سیستم برق معمولی کنتاکتوری و تنظیم حرارت ترموستات معمولی و مدل تمام اتوماتیک با سیستم برق PLC و تنظیم حرارت ترموستات pid می‌باشد.

این دستگاه به صورت تک فک، دو فک و چهار فک می‌باشد و تنظیم طول بسته بندی توسط تعویض چرخ دنده انجام می‌شود.

دستگاه بسته بندی سیم ظرفشویی قابلیت انواع سلفون ترس، متالایز، لامینت و … را دارد.

تنظیم سرعت بسته بندی مدل مکانیکی ماشین بسته‌ بندی سیم ظرفشویی از طریق تغییر تسمه و پولی انجام می‌گردد و در مدل اتوماتیک این دستگاه تنظیمات سرعت توسط مانتیور دیجیتال لمسی امکان‌پذیر است.

با استفاده از این دستگاه قادر خواهید بود با تنظیم 10 سایز مختلف در تنظیمات دستگاه برای بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف اقدام نمایید.

ماشین بسته بندی سیم ظرفشویی قابلیت بسته بندی انواع ظروف یکبار مصرف، بسته بندی اسکاچ و سیم ظرفشویی و … را به صورت تکی و چندتایی دارد.

سفارش دستگاه بسته بندی اسکاچ و سیم ظرفشویی

دستگاه بسته بندی اسکاچ و دستگاه بسته بندی سیم ظرفشویی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند. این دو دستگاه با کیفیت را می توانید با اطمینان خاطر از صنایع بسته بندی پیروز پک سفارش دهید.

در صورت خرابی یا نقص فنی دستگاه کافیست با کارشناسان پیروز پک تماس حاصل فرمایید. کارشناسان در مرحله اول شما عزیزان را به صورت تلفنی راهنمایی می‌نمایند و در صورت برطرف نشدن مشکل با حضور در محل شما اقدام به رفع مشکل می‌نمایند.

برای خرید دستگاه بسته بندی اسکاچ و دستگاه بسته بندی سیم ظرفشویی و اطلاع از قیمت این دو دستگاه، گارانتی و نحوه ارائه خدمات پس از فروش کافیست با کارشناسان پیروز پک در تماس باشید.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • سرعت
    3000 در ساعت
  • طول هر بسته
    0 میلی متر
  • حداقل عرض هر بسته
    0 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز