اشتراک گذاری

انواع قطعات تجهیزات کافی شاپ

توپی 4تایی دستگاه آب مرکبات گیری البرز،جان جان

VN-32733
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

1,000,000

حداقل سفارش: 1 عدد

1,000,000

تماس با تامین کننده
البرز سرمایش
البرز سرمایش
تولید کننده / عضویت از 10 ماه پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات توپی 4تایی دستگاه آب مرکبات گیری البرز،جان جان

پرتقال و سایر مرکبات هنگامی که از سبد میوه بالای دستگاه به داخل دستگاه میروند و بعد درون توپی ۴تایی آب مرکبات گیری قرار میگیرند و بعد به سمت تیغه های دستگاه هدایت میشوند برا قاچ شدن و آب گیری به همین منظور این توپی ۴تایی بسیار کاربردی و ضروری است بر روی دستگاه.

جنس توپی 4تایی دستگاه آب مرکبات گیری از پلاستیک درجه یک میباشد وخیال شما از بابت کیفیت این توپی راحت خواهد بود. از این توپی 4تایی دستگاه آب مرکبات گیری شما میتوانید روی دستگاه های آب مرکبات گیری ،البرز،جان جان استفاده کنید.

سایت البرز سرمایش با فراهم آوردن تمام قطعات جانبی دستگاه های آب مرکبات گیری و سایر دستگاه های موجود در آبمیوه و بستنی فروشی ها در جهت آسودگی خیال شما از بابت خرابی قطعات دستگاه های مجموعه تان قدم نهاده است.

مجموعه البرز سرمایش با سابقه طولانی در زمینه فروش تجهیزات آبمیوه و بستنی فروشی یا کافه بستنی نظیر بار سفت کن دستگاه آبمیوه گیری صنعتی،دستگاه قیفی و هر آنچه برای راه اندازی یک فروشگاه مواد غذایی به آن احتیاج دارید را با بهترین کیفیت و تضمین اصالت کالا به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به شما مشتریان عزیز ارائه میدهد. برای مجموعه البرز سرمایش تا به امروز رضایت مشتری در اولویت قرارگرفته وخوشحالیم تا به امروز توانستیم رضایت مشتریان خود را جلب کنیم.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز