اشتراک گذاری

دستگاه دوخت گونی

دستگاه سرکیسه‌ دوز (اصل)

VN-33638
حداکثر سرعت: 11000 دور در دقیقه
حداقل عرض دوخت: 6.5 میلی متر
حداکثر عرض دوخت: 6.5 میلی متر
وزن: 5.9 کیلوگرم
نوع کیسه: پلاستیک , گونی , پاکت
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
6,500,000
12%

5,700,000

حداقل سفارش: 1 عدد
6,500,000
12%

5,700,000

تماس با تامین کننده
یکتاپک
یکتاپک
وارد کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سرکیسه‌ دوز (اصل)

 

کاربرد و معرفی:

پس از برداشت محصولات کشاورزی و یا تولید برخی از مصالح ساختمانی ازقبیل گچ ، سیمان و ... نیاز است تا بسته بندی شوند تا حمل و نقل، انبار کردن ونگهداری آن ها راحت تر شود که برای این کار معمولا از گونی با جنس های مختلفیاستفاده می شود که برای اینکه مانع ریختن مواد از داخل گونی ها شویم معمولا سرگونیها دوخته می شود که این دوخت معمولا با دستگاهی به نام دستگاه دوخت گونی استفاده میشود.

 

دستگاه سرکیسه‌ دوز دستی

با استفاده از دستگاه سرکیسه دوز می توان دوخت های مختلفی از جملهمدل های مهر و مومی، دوخت یک طرفه ،  دوختدو طرفه و دوخت دوتایی داشته باشیم.

 

دستگاه های دوخت گونی دارای انواع و اندازه های  مختلفی هستند برخی از این دستگاه ها بر روی خطتولید نصب می شوند و برخی دیگر که اندازه کوچکتری دارند به صورت دستی مورد استفادهقرار می گیرند.

 

این دستگاه سرکیسه‌ دوز و گونی دستی و قابل‌ حمل بوده و کم لرزش و کمصداست. همراه با سیستم پمپ روغن و روغندان با مکانیزم ساده و آسان، همراه با تیغهبرش نخ میباشد. قابلیت دوخت کیسه‌هایی از جنس گونی و پلاستیک و... را داشته و بیشترمناسب دوخت کیسه‌های آرد و خوراک دام و... میباشد. ظرفیت دوخت 150 کیسه در روز وقابلیت دوخت 8 کیسه در دقیقه، به صورت تک‌ سوزن, تک نخ با گام دوخت ثابت 6.5 میلیمتر و استفاده از انواع نخ هایCF , PP و نخ پلی استر را دارد. قدرت موتور آن ۹۰ وات, تک فاز, ۲۲۰ ولت، دور موتور10500 دور در دقیقه و وزن آن 6.1 کیلوگرم است. دستگاه همراه با سیستم روغن رسانیاتوماتیک به اجزای اصلی چرخ دوخت و دسته پلاستیکی عایق و مقاوم  ارائه میگردد.

 

سرکیسه‌ دوز نخی دستی  از نظر کیفیت و کارایی یکی از بهتریندستگاه‌های سرکیسه دوز موجود است که برای دوخت انواع گونی و کیسه مورد استفادهقرار می‌گیرد. در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها برای جلوگیری از بیرون ریختن محصول و هدررفتن آن پس از پرکردن گونی، لبه‌های آن را به وسیله دستگاه دوخت گونی می‌دوزند. ایندستگاه در دسته دستگاه دوخت گونی قابل حمل قرار می‌گیرد و با استفاده از نخ مخصوصو سوزن عملیات دوخت گونی را انجام می‌دهد.

 

ویژگی‌های سرکیسه‌ دوز نخی دستی

 

این دستگاه از بهترین و با کیفیت‌ترینقطعات ساخته شده است و طول عمر بالایی دارد. سرعت کار این دستگاه بسیار بالاست وباعث افزایش سرعت عمل در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها می‌شود. همچنین بدنه آن ضد زنگاست که به بالا رفتن طول عمر دستگاه کمک می‌کند. دستگاه فوق وزن سبکی دارد و همچنینلرزش و صدای کمی دارد. به همین دلیل اپراتور به راحتی می‌تواند آن را در طول لبه کیسهیا گونی هدایت نماید و به خوبی دو لبه را به یکدیگر بدوزد. این دستگاه در صنایعغذایی، شیمیایی، مصالح ساختمانی، کارخانه‌های آرد و… کاربرد دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گام دوخت
    6.5
  • حداکثر سرعت
    11000 دور در دقیقه
  • حداقل عرض دوخت
    6.5 میلی متر
  • حداکثر عرض دوخت
    6.5 میلی متر
  • ویژگی منحصر به فرد
    تضمین قیمت
  • سایز سوزن
    25
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • وزن
    5.9 کیلوگرم
  • نوع کیسه
    پلاستیک , گونی , پاکت
  • نوع دوخت
    تک سوزن
  • ظرفیت
    30 کیسه در دقیقه
  • سیستم روغن کاری
    اتوماتیک
  • قابلیت نصب
    قابل حمل , دستی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز