اشتراک گذاری

کاغذ و پاکت مدیکال

پاکت اسپوت دار

VN-34977
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,000

تماس با تامین کننده
آتی پک
آتی پک
تولید کننده / عضویت از 6 ماه پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پاکت اسپوت دار

پاکت های بسته بندی ایستاده اسپوت دار یا پاکت بسته بندی ایستاده شیردار یکی از انواع بسته بندی های قابل انعطاف می باشد که برای بسته بندی محصولات مختلف بشکل مایع و نیمه جامد مورد استفاده قرار می گیرد.
پاکت اسپوت دار یا پاکت درب دار قابلیت تولید در ابعاد و سایز و آنالیزهای مختلف را دارد که جهت بسته بندی مایعات و محصولات نیمه جامد برای مقادیر گوناگون از 80 cc تا 2000 cc مناسب و قابل تولید می باشند.

پاکت های اسپوت دار با درب های مختلف از قطر 8 میلیمتر تا قطر 20 میلیمتر و متناسب با سایز پاکت و ناز محصول بسته بندی شده تولید می گردند.

پاکت های ایستاده اسپوت دار ایستاده جاگزینی مناسبی برای دیگر بسته بندی های مایعات مانند بطری های شیشیه ای، بطری های پلاستیکی، بطری های PET، بطری های PP و قوطی های فلزی می باشد که با استفاده از این نوع بسته بندی هزینه های تولید و بسته بندی کاهش می یابد و بسته بندی در کارتن مادر و انبارش محصول آماده را با توجه به قابل انعطاف بودن بسته بندی شرایط را سهل تر می نماید.

پاکت اسپوت دار این امکان را دارد تا به دو صورت اتوماتیک و قرارگیری بر روی ریل و یا بصورت دستی و متناسب با انواع خطوط بسته بندی پر و تولید گردد.

پاکت اسپوت دار یا شیر دار با توجه به شکل و ظاهری که دارند فضای مناسبی را برای چاپ طرح بسته بندی و نام محصول و مشخصات برند و اطلاعات تولید کننده را دارا می باشند و این مسئله باعث می شود تا پاکت های ایستاده اسپوت دار در قفسه بصورت ایستاده و با نمایی با تاثیر بیشتر در مقایل دیدگان مخاطب قرار گیرد.

در صنایع بسته بندی آتی پک با استفاده از دستگاه چاپ هلیوگراور و فلکسو ، طراحی و چاپ مورد نظر شما را با بالاترین کیفیت چاپ و تولید می نماییم.

پاکت های ایستاده اسپوت دار در ابعاد کوچک و برای بسته بندی محصولات مختلف مانند بسته بندی مواد غذایی همچون غذا و خوراکی های کودکان مانند انواع پوره میوه و ماست میوه ای و غلات نیمه جامد و ژله و … در ابعاد بزرگ تر برای بسته بندی مایعات مختلف قابل استفاده می باشد

پاکت های اسپوت دار قابلیت پاستوریزاسیون را داشته و تحمل دمای 120 درجه سانتیگراد و تا مدت 40 دقیقه را داشته بدون اینکه پاکت بسته بندی دچار تغییر شکل و حالت شود و یا دچار نشتی گردد.

ما در صنایع بسته بندی آتی پک با درک بهتر ار فرآیند های خطوط تولید مشتری و خطوط بسته بندی پاکت های ایستاده اسپوت دار را با چاپ زیبا و مناسب تولید و نحویل مشتری می نماییم و تلاش می کنیم با استفاده از تجریبات خود در زمینه بسته بندی های انعطاف پذیر به مشتریان خود کمک نماییم .

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز