اشتراک گذاری

تجهیزات آرایش صورت

بیوتی بلندر ۰۳ فوراور ۵۲

VN-35445
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
250,000
4%

239,000

حداقل سفارش: 1 عدد
250,000
4%

239,000

تماس با تامین کننده
رژ ماتیک
رژ ماتیک
خرده فروش / عضویت از 5 ماه پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

محصولات مشابه
توضیحات
توضیحات

توضیحات بیوتی بلندر ۰۳ فوراور ۵۲

معرفی بیوتی بلندر ۰۳ فوراور ۵۲ راه حل نهایی شما برای دستیابی به آرایش بی عیب و نقص بدون زحمت. در حوزه لوازم آرایشی، برنامه کاربردی کلیدی است، و این Beauty Blender نوآورانه به گونه‌ای طراحی شده است که متحد مورد اعتماد شما باشد و هر بار یک نتیجه یکپارچه و حرفه‌ای را تضمین کند.

آیا از مبارزه با کاربرد ناهموار یا خطوط آرایش قابل مشاهده خسته شده اید؟ Beauty Blender 03 با بافت نرم و مجلل خود این نگرانی ها را برطرف می کند و روشی را که  کرم پودر، کرم، کانسیلر یا هر نوع ماده آرایشی دیگر روی پوست خود اعمال می کنید، متحول می کند. این ابزار ویژه ساخته شده است تا به روتین آرایش شما تبدیل شود.

– Beauty Blender 03 دارای بافتی نرم و لطیف است که از لمس ملایم پوست شما اطمینان می دهد. با نرم افزار آرایش خشن خداحافظی کنید و به تجربه نوازش کردن سلام کنید.

– چه پودر، کرم، کانسیلر یا هر محصول آرایشی دیگری، این بیوتی بلندر راه حل همه کاره شما است. تطبیق پذیری آن آن را به ابزاری ضروری برای هر علاقه مندان به آرایش تبدیل می کند.

– با قابلیت های ترکیبی بدون درز Beauty Blender به پایانی حرفه ای و بی عیب و نقص دست یابید. دیگر هیچ خط مشهود یا تکه های ناهموار وجود ندارد – فقط آرایشی صاف و با ترکیب خوب.

– Beauty Blender 03 تلاش را از برنامه آرایش می گیرد. طراحی کاربرپسند آن تضمین می کند که حتی افراد مبتدی در آرایش نیز می توانند به راحتی به نتایجی در سطح متخصص دست یابند.

– از دقت و کنترل بر روی برنامه آرایش خود لذت ببرید. طراحی ارگونومیک Beauty Blender به شما این امکان را می دهد که مناطق خاصی را با دقت هدف قرار دهید و هر بار ظاهر دلخواه خود را تضمین کنید.

– Beauty Blender 03 را به یک عنصر اصلی در روال زیبایی خود تبدیل کنید. چه در حال آماده شدن برای یک موقعیت خاص یا یک روز معمولی باشید، این ابزار همه کاره برای یک آرایش بی عیب و نقص بهترین گزینه است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز