اشتراک گذاری

دستگاه روغن گیری

دستگاه تصفیه روغن وکیوم اویل تک مدل VF40

VN-35481
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

28,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

28,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تصفیه روغن وکیوم اویل تک مدل VF40

دستگاه فیلتر روغن وکیوم-خلاء، می تواند به سرعت انواع آلودگی هاو لرد مانند ناخالصی های فلزی، باقی مانده های کربن، کلوئیدها، مواد معلق و امولسیون شده را از روغن تازه تولید شده جدا کند، همیشه شریک خوبی برای دستگاه پرس روغن است و توصیه ما به کارگاه های کوچک استفاده از این دستگاه برای کمک به صاف مردن روغن و کاهش زمان تولید می باشد. 

مناسب برای انواع تصفیه روغن خوراکی، به عنوان مثال. روغن کنجد و روغن سویا، روغن بادام زمینی، روغن دانه کتان، روغن آفتابگردان، روغن پالم، روغن کلزا، روغن نارگیل، روغن گردو و غیره.

فرآیند کار:

ابتدا روغن بر روی پد فیلتر جریان می یابد، پمپ مکش خلاء کار می کند تا روغن را از طریق پد فیلتر به مخزن پمپ کند، که انواع ناخالصی ها را فیلتر می کند و روغن خروجی را تمیز و تصفیه می کند. دستگاه فیلتر روغن خلاء، می تواند به سرعت انواع آلودگی ها مانند ناخالصی های فلزی، باقی مانده های کربن، کلوئیدها، مواد معلق و امولسیون شده را از روغن تازه تولید شده جدا کند، همیشه شریک خوبی برای دستگاه پرس روغن است.مناسب برای انواع تصفیه روغن خوراکی، به عنوان مثال. روغن کنجد ، روغن  سویا، روغن بادام زمینی، روغن دانه کتان، روغن آفتابگردان، روغن نخل، روغن کلزا، روغن نارگیل، روغن گردو و غیره.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز