اشتراک گذاری

فریزر میز کار

فریزر میزکاری190

VN-35974
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

27,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

27,000,000

تماس با تامین کننده
استیل زرین
استیل زرین
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات فریزر میزکاری190

توضیحات فریزر میزکاری 190 سانت

اگر قصد دارید یک آشپزخانه صنعتی را راه اندازی کنید، باید به تجهیزاتی که باعث می شوند انجام کار برای شما راحت تر و سریع تر شود، توجه کافی داشته باشید. استفاد از این تجهیزات در آشپزخانه های صنعتی و بزرگ باعث می شوند شما در کارهایتان به سرعت پیشرفت کنید. همچنین کم ترین زمان را برای انجام کارها قرار خواهید داد. علاوه بر این کارایی کارکنان آشپزخانه صنعتی شما افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از این تجهیزات بسیار موثر و کارآمد در آشپزخانه های بزرگ، فریزر روی میزکار صنعتی می باشد.

در این نوع وسیله دو کارایی در یک محصول گنجانده شده است. به این ترتیب فریزرهای روی میزکار صنعتی می توانند هم انجام کار را راحت تر کنند و هم این که چون در آشپزخانه، حجم کمی را اشغال می کنند، در استفاده از فضای آشپزخانه صرفه جویی خواهد شود. به همین دلیل این نوع فریزرهای روی میزکار صنعتی، طرفداران زیادی را پیدا کرده اند.

فریزر میز کاری چیست؟از فریزر میز کاری استیل صنعتی در آشپزخانه های صنعتی و فست فود و... برای منجمد نگهداری مواد اولیه استفاده می شود مانند سبزیجات ، گوشت مرغ و ماهی و...  .

شما عزیزان می توانید از روی این دستگاه که از جنس استیل می باشد به عنوان میزکار استیل خود استفاده کنید و دیگر به هزینه اضافه برای خرید و سفارش میز کار نباشید. پس همیشه سعی کنید با یک تیر دو نشان بزنید .شما عزیزان می توانید از روی این دستگاه که از جنس استیل می باشد به عنوان میزکار استیل خود استفاده کنید و دیگر به هزینه اضافه برای خرید و سفارش میز کار نباشید. پس همیشه سعی کنید با یک تیر دو نشان بزنید .
 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز