اشتراک گذاری

سایر لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ

استند و پایه خنک کننده لپ تاپ اسمارت مدل PROANGLE

VN-36281
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 جعبه (جعبه 10 عددی)
999,000
20%

799,000

حداقل سفارش: 1 جعبه (جعبه 10 عددی)
999,000
20%

799,000

تماس با تامین کننده
اسمارت استند
اسمارت استند
تولید کننده / عضویت از 4 ماه پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 15 الی 20 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات استند و پایه خنک کننده لپ تاپ اسمارت مدل PROANGLE

خرید استند و پایه خنک کننده لپ تاپ مدل PROANGLE

اگر به صورت شبانه روز با لپ تاپ کار می کنید و مشکلات گردن، کمر و پا برایتان دغدغه شده است، حتما به یک استند و پایه خنک کننده نیاز دارید. سال‌ها است که استندها توسط افراد زیادی استفاده می شود. البته این قطعات در گذشته تنوع خوبی نداشتند، اما امروزه قابلیت های جذابی به آن ها افزوده شده است تا لذت استفاده را دو چندان کند. برندهای بی شماری اکنون در حال ساخت و ارائه استندها هستند و اسمارت یکی از مطرح ترین ها است.

محصولات این برند در ایران توسط برند اسمارت استند به فروش می رسد و خریداران زیادی در حال بهره بردن از مزایای آن هستند. یکی از مدل های این برند با نام استند و پایه خنک کننده لپ تاپ مدل PROANGLE هم اقتصادی است، هم کیفیت فوق العاده ای دارد. بنابراین در این صفحه به توضیح این کالا خواهیم پرداخت.

Proangle

استند چیست؟

شاید این که استند دقیقا چیست و چه کاربردی دارد، سوال بسیاری از کاربران باشد. استند در واقع یک میز تاشو برای لپ تاپ ها است که در سایزها و با جنس های متفاوتی تولید می شود. اکثر استندها مانند محصولات برند اسمارت از یک فن خنک کننده لپ تاپ هم بهره می برند تا بعد از استفاده طولانی داغ نکند.

استندها باعث راحتی کار شما در زمان کار با لپ تاپ به حال نشسته یا خوابیده می شود. این در شرایطی است که عدم استفاده از آن ها، مشکلاتی را در نواحی متنوع بدن ایجاد خواهد کرد. از مزایای خرید استند و پایه خنک کننده لپ تاپ می توان قابلیت تنظیم ارتفاع و زاویه را نام برد. این یعنی افراد متناسب با قد، حالت نشستن یا خوابیدن و صندلی خود، امکان تنظیم ارتفاع را دارند.

طراحی ارگونومیک

معرفی استند و پایه خنک کننده لپ تاپ مدل PROANGLE

مدل های PROANGLE استندهای این شرکت به دو نوع معمولی و PLUS تقسیم می شود. محصول ذکر شده از نوع معمولی است، اما باز هم قابلیت های جالبی در خود دارد. تفاوت هایی میان این دو مدل وجود دارد. برای مثال، نوع معمولی با قیمتی کمتر روانه بازار شده است و طبیعی است ویژگی های آن تا حدی کمتر باشد. با این حال، جنس و طول عمر هر دو نوع یکی است و تا مدتی طولانی قادر به استفاده از آن ها هستید.

یکی دیگر از تفاوت های مشهود بین PROANGLE و PROANGLE PLUS این است که نوع عادی مینی کیبورد ندارد. نسل جدید استندها دارای مینی کیبورد هستند تا تایپ کردن از این طریق برای کاربران راحت تر باشد. البته خرید استند و پایه خنک کننده لپ تاپ بدون وجود آن هم جذابیت خود را دارد.

استند و پایه خنک کننده لپ تاپ مدل PROANGLE چگونه عمل می کند؟

یکی از مهم ترین مزایای این استند، فراهم کردن شرایط ارگونومیک برای کاربران است. صفحه مانیتور و لپ تاپ همواره باید رو به روی صورت شما قرار داشته باشد و این قضیه توسط بسیاری از اشخاص رعایت نمی شود. از این رو، به کار بردن این استند را به آن ها توصیه می کنیم تا مجبور به بالا و پایین نگه داشتن سر خود در زمان استفاده نباشند.

طبق گفته متخصصان، پایین نگه داشتن سر حتی در زاویه پانزده درجه برای مدتی طولانی، خطراتی جبران ناپذیر را در دراز مدت به بار خواهد آورد. گردن در چنین حالتی به ناچار باید دو برابر وزن سر در شرایط عادی را تحمل کند.

مشخصات فنی استند و پایه خنک کننده لپ تاپ مدل PROANGLE

حمل این محصول با دو کیلوگرم وزن و ابعاد نسبتا کوچک بسیار راحت است. استند ذکر شده، لپ تاپ های تا 17 اینچ را پشتیبانی می کند. این یعنی برای لپ تاپ های بزرگ تر باید به سراغ استندهایی با تحمل وزن بالاتر بروید. یک فن در این دستگاه به تعبیه شده و همواره آماده به کار است.

ضمنا قابلیت های جالبی همچون کابل USB را می توان در این محصول یافت تا USB های بیشتری را بتوان به لپ تاپ متصل کرد. شاید چنین تصور کنید نصب کردن لپ تاپ به این استند دشوار است، اما هرگز چنین نیست. لپ تاپ معمولا با دست یا در سخت ترین شرایط با آچار آلن روی استند قابل نصب و استفاده است. بنابراین برند اسمارت برای راحتی کاربران، یک آچار آلن را در جعبه های این کالاها قرار داده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز