اشتراک گذاری

کانوایر

اسلت کانوایر

VN-36427
متراژ ریل سیستم روغن پاش: ندارد متر
تعداد درایو کشنده: 1 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 خط تولید

9,990

حداقل سفارش: 1 خط تولید

9,990

تماس با تامین کننده
وستاپاک
وستاپاک
تولید کننده / عضویت از 6 ماه پیش
عضو ویژه نقره‌ای

عضو ویژه نقره‌ای

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

زمان آماده سازی محصول در مذاکرات تعیین می شود

توضیحات
توضیحات

توضیحات اسلت کانوایر

اسلت کانوایر ها یا همان کانوایر مونتاژ  از  انواع کانوایر های زنجیری می باشد. کار برد اصلی اسلت کانوایر  در خطوط مونتاژ و یا جابه جایی محصولات سنگین و نیمه سنگین در انبار می باشد. در کانوایر های اسلت معملا از دو ردیف زنجیر با گام  100 یا 80 اسفباده می شود. این زنجیر ها از نوع رولر بزرگ و با شاخک می باشد که به موازات هم بروی چرخه دند های مخصوص این نوع زنجیر به مواضات هم حرکت می کنند. در گذشته بر روی شاخک این زنجیر ها از اسلت های چوبی استفاده می گردیده این نوع السلت ها دارای موشکلات زیادی می باشند و کم کم این نوع اسلت ها جایه خود را به اسلت های فلزی که به صورت ورق های آهنی با روکش های آبکاریه گالوانیزه و یا رنگ می باشد داده است. در صورتی که از السن کانوایر ها به انوان خط مونتاژ اسفاده شود امکان نصب روشنایی، پریز، لوله کشیه هایه فشورده و داکت برق وجود دارد.
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • متراژ ریل سیستم روغن پاش
    ندارد متر
  • تعداد درایو کشنده
    1 عدد
  • تعداد تیشن زنجیر سفتکن
    1 عدد
  • تابلو و اینورتر
    دارد
  • تعداد ریل کورنر
    به در خواسته مشتری ریل
  • طول
    به در خواسته مشتری سانتیمتر
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • ولتاژ
    380 ولت
  • عملکرد
    کانوایر اسلت ها نوعی فناوری انتقال هستند که از یک حلقه نواری زنجیره محور برای انتقال محصول از یکی از انتهای آن به انتهای دیگر استفاده می‌کنند. زنجیر توسط یک موتور به حرکت در می‌آید که باعث می‌شود درست مانند بلت کانوایر به چرخش درآید. تفاوت اصلی این است که به جای تسمه لاستیکی، این نوع نوار نقاله از نوارهای متصل به یک زنجیر استفاده می‌کند که با آج های وسیله نقلیه متفاوت نیست. نتیجه یک نوار نقاله است که برای هر آیتم روی نوار نقاله یک سطح سفت و مسطح فراهم می‌کند که برای بسیاری از محصولاتی که به دلیل شکل نامنظم آنها نمی‌توانند روی غلتک ها یا تسمه ها استفاده شوند ایده آل است. این نوارها معمولاً از پلاستیک یا فلز ساخته می‌شوند که به اسلت کانوایر اجازه می‌دهد در محیط‌های خطرناک، وزن بالا محصول و دمای بالا کار کنند. مزیت اصلی دیگر این است که نوارها را می‌توان با اشکال منحصر به فرد ساخت که به آنها نسبت به اکثر نوار نقاله ها کاربرد بیشتری می‌دهد. آنها در طیف وسیعی از سرعت ها و عرض ها هستند و دارای نرده های جانبی اختیاری هستند تا در صورت تمایل، مواد را از طریق سیستم نوار نقاله هدایت کنند.



    اسلت کانوایر برای محصولات سنگین که معمولاً به اکثر نوار نقاله ها آسیب می‌رساند و همچنین برای موارد داغ یا خطرناک بسیار مفید است. آنها جهت گیری یک شی را کنترل می‌کنند و به طور گسترده در کارخانه های تولیدی به عنوان نوار نقاله خط مونتاژ استفاده می‌شوند. کانوایر اسلت معمولی فقط در مسیرهای مستقیم کار می‌کنند، اما زنجیرهای نواری کوچکتر و انعطاف‌پذیر تر ساخته شده‌اند تا امکان استفاده از اسلت کانوایر‌های منحنی را فراهم کند که کاربردهای زیادی در صنایع تولید مواد غذایی و بطری پیدا می‌کند (اگرچه اینها معمولاً در زیر چتر نوار چین کانوایر قرار می‌گیرند.، چون نازک و زنجیره مانند هستند). آنها در محیط های خشن عالی عمل می‌کنند.
  • رنگ دستگاه
    اپوکسی دو جوزیی
  • جنس
    آهن ، استیل ، آلومینیوم
  • ارتفاع
    قابل تنظیم به در خواسته مشتری سانتیمتر
  • چرخ
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز